Hoi Ilja... Allereerst heel erg bedankt voor het antwoord geven op mijn vragen die ik je al gesteld hebt, erg fijn dat je dit wil doen. Ik heb nog een vraagje. Mijn zoontje krijgt flesvoeding van Friso de normale. Hij krijgt 5 a 6 voedingen van 150 cc mijn vraag is is dit teveel voor zijn gewicht (vorige week 3830 gram) en voor zn leeftijd in weken(bijna 6 weken) Hij drinkt nl wel bijna al zn flesjes leeg, zeker als ie er maar 5 heeft! En hoeveel flesjes mag hij eigenlijk op een dag nu? Had eigenlijk 1 vraag maar er schiet me nu nog een binnen, Mijn zoontje sliep eerst 2 weken door en nu weer een paar dagen komt ie om 5 uur sóchtends(dan krijgt ie 23.00 uur zijn laatste fles) wat kan ik er aan doen om dat te verlaten? Als ik weer ga werken dan ga ik er nl om 6 uur uit en dat is dus best rot als ie dan om 5 uur komt, kan ik daar nu al naartoe werken dat ie later komt? Heb je tips? Alvast weer heel erg bedankt! Groetjes Carretje
Hoi, Ik zou lekker zo met de voedingen doorgaan. 5 a 6 flessen zijn prima. De hoeveelheid ook. Dat hij nu snachts vroeger wakker is kan ook met een sprongetje te maken hebben. Heb geduld, meestal duurt dit een aantal dagen en dan slapen ze uit zichzelf zo weer door. Probeer hem geen fles te geven. Daar zijn ze gauw aan gewend. Ilja
Hoi Ilja... Bedankt weer voor je antwoord, super dat je dit doet! Ik heb ook wel eens gehoord dat je eventueel bij de laatste fles voeding kan geven voor hongerige baby's hoe denk jij daarover? Hij drinkt dus wel al zn flessen(meestal 6) van 150cc allemaal leeg, zou hij dan geen honger hebben omdat ie eerder wakker word? 150 cc is dus niet teveel zoals ik begrijp? Groetjes Carretje
Hoi, Ik zou niet te snel naar voeding voor hongerige baby's overstappen / toevoegen. Dat kan altijd nog. Kwa gewicht en leeftijd zou het mooi zijn als Tim 5 flessen van 150cc zou drinken. Echter Tim drinkt er 6. Nou prima toch. Het is in ieder geval niet teveel. Meestal als ze eerder wakker worden met deze leeftijd heeft het niet met honger te maken. Als jij denkt dat Tim smorgens echt honger heeft kun je de voeding voor hongerige baby's natuurlijk wel overwegen. Ilja