Onze buren zitten nu in quarantaine, eerste positieve test begon bij de jongste, de enige met rood haar. Nu hebben 3 van de 4 gezinsleden het. Vader heeft het nog niet, die is kaal en ik weet eigenlijk niet wat zijn haarkleur is
Wat is dit nou weer een rare vraag Mijn zus is doof - ook een minderheid - en heeft nog nooit corona gehad, terwijl ze in het onderwijs werkt. I'm just saying...
Haha.. ik moest wel lachen om je vraag. Mijn man heeft namelijk rood haar en is nog nooit positief getest. Terwijl we al 2x corona in ons huishouden hebben gehad. Zal het dan toch daar aan liggen
Mijn man had afgelopen maandag een positieve test, mijn dochter en ik (beide gingers) nog steeds negatief. Mijn dochter heeft ondertussen zo vaak contact gehad met positieve klasgenoten, maar altijd nog negatief!
Roodharige klasgenoot van mijn zoon had vorige week corona (als eerste weer in de klas waar er inmiddels meerdere bemet zijn)
Vrienden van ons. Moeder en zoon nu voor 2e keer corona en rood haar. Haar man en dochter zijn niet rood of rossig en nog nooit corona gehad
Haha ja laten we ook een kale mannen poll doen. Mijn man is kaal en heeft als enige hier thuis geen corona gehad
Wel een leuke vraag trouwens, er is wel een verband tussen rood haar / pijngevoeligheid en anesthesie. Dus wie weet is rood haar op nog wel meer (medische) vlakken van invloed.
Ik ben donkerblond/lichtbruin van mezelf, afgelopen woensdag m’n haar bruin/zwart geverfd en donderdag Corona…. Zou het door het verven komen?
Hier rood haar en Covid gehad maar amper symptomen. Als ik geen bezoek had gehad dat besmet bleek, had ik nooit een test gedaan. En had ik waarschijnlijk niet geweten dat ik Covid had.