Het zal toch niet....?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Polletjepiek, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo,

Nu ruim 4 maanden geleden bevallen van prachtige dochter. Na 2 weken weer aan de pil gegaan(bv was mislukt dus ik kon gelijk beginnen volgens HA). Zo gezegd zo gedaan. Volgens mij ben ik geen pil vergeten.
    Nu sinds enkele dagen heb ik zo'n zwaar gevoel in m'n onderbuik en voelen m'n borsten ook wel gespannen aan.
    Was vorige week al bij HA(vervangster) geweest omdat m'n cyclus ondanks de pil nog niet echt op regel was/is. Dit hoorde bij het herstel zei ze. (had die klachten toen nog niet).
    Wat zal ik doen?
    Weer naar HA(eigen), testen of de volgende stopweek even afwachten?
    Of vinden jullie bovenstaande klachten wel normaal voor 4 maanden na de bevalling(ks)?

Alvast bedankt voor de antwoorden

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Saskia,

ik snap wat je bedoelt, maar we horen het inderdaad vaker zo een tijd na de bevalling. Vaak komt het doordat je weer bent gaan werken en dus wat minder goed op je lijf kunt letten. De bezigheden overdag kunnen ervoor zorgen dat je toch wat meer last krijgt van je buik of bv bekken. Ik zou toch even de stopweek afwachten en mocht je dan nog denken dat je lichaam anders reageert dan anders, dan is een test wel een goede optie. Of die doe je nu, dat kan ook.

Groetjes Brigitte

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Oke bedankt voor het antwoord.

Deel Deze Pagina