Hai ladies, We zitten nu in ronde 12 en ik zit nu 6 dagen voor NOD. Ik heb de volgende kwaaltjes; Zware boobies, Maagzuur, Moe, Menstruatiekrampen Hoofdpijn Witte vloed Opgezette buik Wie herkend dit? Of wat zijn/waren jullie kwaaltjes? Groetjes Guusje
Hihi ik hoop t zo Weegbree!!! Hopelijk jij ook deze ronde, kunnen we samen beppen over het zwanger zijn!!
Hi Guusje27! Ik zit ook in de war, heb ook al sinds m'n eisprong 3 mrt Echt mega vage klachten normaal nooit! Bij mij zijn het: Zware boobs Obstipatie Rommelende darmen Algeheel lamlendig en vooral moe gevoel Steekjes (menstruatiepijn achtig) Heel veel boeren Huilen om niks Dat was het denk ik, ook het gevoel beetje verhoging te hebben! Toen ik zwanger was van mijn dochter wist ik het pas met 6 weken dus Ik weet ook niet precies hoe ik me toen voelde na de eisprong... Balen wel dat het nog bijna een week duurt hè?! Ben benieuwd!!
Ik voelde alles vorige maand...... maar was niet zwanger! Helaas lijken PMR klachten enorm op zwangerschapssymptomen...
Voor ik dochterlief kreeg, had ik zonder pil elke maand last van hevige krampen op de dag dat ik ongesteld werd. Was heftig, maar ik was er wel met één dag klaar mee. Na dochterlief toen ik weer stopte met de pil heb ik vaak dagen voordat ik ongesteld moest worden last gehad van misselijkheid, gevoelige borsten, hoofdpijn, lage rugpijn en vage afscheiding. Eerste keer dacht ik: oh, mssn ben ik wel zwanger! Maar na een paar keer dacht ik: Oh, zal wel PMS zijn. Kunnen dus ook PMS-klachten zijn. Maar je weet maar nooit. Afwachten dus en duimen.
Het kan idd verwarrend zijn. Symptomen lijken op elkaar en daarbij kan je lichaam je goed voor de gek houden, maar wie weet!!! Spannend...
Dat is ook zeker waar hoor, je lichaam kan je Inderdaad goed voor de gek houden! Normaal gesproken heb ik ook altijd enkele dagen Voor nod PMS klachten alleen nu is het echt sinds Woensdag al, en ook heel anders. Maar wellicht is Het idd gewoon een verkoudheid/griep/buikgriep/PMS Maar Marnick, ik zie dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Voelde je je nu anders voor nod?