wie o wie kan helpen aan kleding,speelgoed voor zowel jongen als meisje kan. de verzend kosten neem ik voor mijn rekening. alvast onwijs bedankt
Hoi, Ik heb nog van alles, kleertjes, rompers, speentje (nieuw), flesspenen (nieuw), knuffel, spuugdoekjes enz. Het wordt dan als pakket verstuurd, hoef er alleen de verzendkosten (6.75) voor. Ik hoor het wel, PB maar even je adres.
Ik heb nog een maxi-cosi staan met verkleiner en voetenzak! Gekregen van een vriendin maar toen bleek dat ik een tweeling kreeg heb ik 2 dezelfde gekocht... Hoef er nix voor te hebben, heb evt ook een box staan, daar wil ik 15 euro voor hebben maar verzending wordt wat lastig daarvan!
hey ik heb hier evt. nog wel wat speelgoed. kleren is dan niet veel meer na 3x dat een jongetje ze aan heeft gehad. heb bijna nog nieuwe avent flessen staan maar daar vraag ik een vergoeding voor. mssch kun je een oproep plaatsen bij mama`s uit friesland en een lijst maken wat ze precies moet hebben.
De maxi-cosi kan ik opsturen als je wil, in het ergste geval zijn de verzendkosten 12.95 maar dan moet ik hem morgen ff op de weegschaal zetten.. Ik hoor het wel!!!
Hoi, Over de maxi cosi... Niet dat ik me er mee wil bemoeien, maar als tip. Ik heb er zelf ook eentje verstuurd en als je hem "gewoon" opstuurd is hij 6,75, maar je kunt hem beter opsturen als verzekerd pakket. Dat is iets duurder, maar hij is dan wel verzekerd, voor het geval er iets mee gebeurt en ze doen er voorzichtig mee. Als je een maxi cosi laat vallen mag je m niet meer gebruiken geloof ivm veiligheid. En mocht ie kwijtraken dan ben je daar ook voor verzekerd. Het is dus wel goed te doen, alleen zijn de verzendkosten dan iets hoger. Heb je er alle vertrouwen in, is ie gewoon 6,75. (gewoon even ter info omdat ik zelf toevallig eentje verstuurd heb).
@prissie1983, Thnx voor de tip!!! Ik kan hem dus opsturen voor of 6.75 of 8.61! Ik hoor graag van je!!!
Ik heb hier ook een box staan, mag gratis weg .. Hij is nog in perfecte staat! (wel een beetje ver) Aan een tweelingwagen heb je denk ik niks Anders mocht je die ook gratis hebben! Verder heb ik heeeeel veeel kleertjes! Van maat 50 tot en met 68 (jongens kleertjes), zeker wel 3 verhuisdozen vol! Mag je ook gratis hebben. Ik heb ook nog 2 blauwe wippers .. hoef ik ook niks voor! even denken.... dat was het wel geloof ik! Laat maar weten of je interesse hebt!
Heb nog een soort van Minimonkey en wat kleertjes, woon in de kop van Overijssel maar mijn schoonouders in Friesland (gaasterland) Evt. ook nog kledinghangers en wat knuffeltjes. Hoor wel of je intresse hebt. Alles mag je zo hebben