Snel Zwanger keizersnede en overlijden zoontje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxmamaxx2016, 2 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden heb ik een topic geopend met de vraag of er ervaringen zijn over snel zwanger worden na een keizersnede. Ik ben afgelopen januari met 41 weken bevallen (spoedkeizersnede) en na 2 dagen is mijn zoontje overleden door zuurstofgebrek.

Ik heb hier lieve en begripvolle reacties op gekregen.

Na 3 maanden zijn we er weer voor gegaan en kijk mijn banner! Alweer bijna 9 weken zwanger.
    Mijn gyn staat volledig achter ons! :)
    Ik wilde dit toch even aan jullie melden.

Mijn zoontje is niet vervangbaar en het verdriet is enorm, maar dit is wel een groot lichtpunt in ons leven :)

Liefs van mij

2. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Wat een verdriet en verlies.... zeker niet vervangbaar...
    maar daarnaast o zo blij voor jullie dat je weer een mooi wondertje in je buik mag dragen!

Nog heel veel sterkte maar ook geluk gewenst!!

3. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Natuurlijk is jullie zoontje niet vervangbaar ... Maar kijk eens.. hoe dicht geluk en verdriet bij elkaar liggen!
    Nog heel veel sterkte en hopende dat dit nieuw leven een fijn lichtpunt voor jullie mag zijn!

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat fijn dat je weer zwanger bent meid! En ook zo snel. Geniet er van, al zal het voorlopig wel spannend blijven. En natuurlijk is je zoontje niet vervangbaar. Ik kreeg ook reacties met zo snel al weer? Zoek je geen vervanging. In ider geval gefeliciteerd!!

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Wat ontzettend fijn dat het jullie gegund is om zo snel weer zwanger te zijn!

Jullie kleine man is zeker niet vervangbaar en zal altijd in jullie hart zijn!

6. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ach meid, ik denk dat iedereen met een beetje verstand dit jullie zo ontzettend gunt! En je bent aan niemand verantwoording schuldig! Het is jullie keuze, jullie verdriet en jullie geluk.

Van harte met je nieuwe zwangerschap. En ontzettend veel sterkte met het verlies van jullie zoontje...

7. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    Super fijn voor jullie!
    Geniet ervan

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik wens je zo'n goede en gezonde zwangerschap toe 😘

9. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    jeetje meis wat een verdriet heb je voor je kiezen gehad, dat zal altijd blijven. Maar verdiet en geluk kunnen ook naast elkaar bestaan. Ik wens je een mooie gezonde zwangerschap!

10. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Wat verdrietig dat je je kindje bent verloren...poeh
    En nu weer zwanger, wauw gefeliciteerd!
    Veel geluk🌸

11. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Gefeliciteerd meis!

Dat is zeker niet niks. Ik snap heel goed dat hij niet te vervangen is, als geen ander. Je bent inderdaad snel zwanger, super fijn.

Ik wil je ondanks het positieve nieuws heel veel sterkte en kracht voor de toekomst meegeven.

12. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Sow dat is heftig! En wat mooi dat er weer een wondertje in je mag groeien.
    ik wens jullie veel geluk!

13. xxmamaxx2016

Bedankt allemaal! Erg lief deze berichtjes :)

14. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    Wat heftig dat jullie dit overkomen is en wat mooi dat jullie zo snel weer in verwachting mogen zijn. Ik wens je een hele voorspoedige en fijne zwangerschap! Heel veel geluk!

15. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Wat fijn zeg

Als het voor jullie goed voelt dan is het toch goed

En nee hij heeft jullie mama en papa gemaakt dat zal voor altijd zo blijven

Wel heftig hoor denkje ik ben er bijna en dan gaat het alsnog mis...

Zal ook spannend zijn als de bevalling aanbreekt of word die eerder gehaald ?

Was het de fout van het ziekenhuis ? Of had het niet voorkomen kunnen worden

Wens je heel veel geluk

16. xxmamaxx2016

Hey, bedankt voor je berichtje.

Ja helaas heeft het ziekenhuis een daling van het hartslagje op de ctg gemist 1 dag eerder.. communicatiefout.. en daarbij routinematig gehandeld.. er is gedacht oooh dat komt wel goed die weeen gaan vanzelf wel doorzetten. Er is dus te lang gewacht als hij 1 dag eerder was gehaald was er niks aan de hand geweest..
    Ons zoontje zijn leven is afgepakt en ons leven voor altijd getekend. Dat is moeilijk en zwaar om mee om te gaan.

Dit kindje word met ongeveer 37 weken gehaald.. heel spannend maar hetzelfde kan dit keer niet gebeuren. Maar zwanger zijn is nu niet leuk meer.. teveel spanning wat ook niet goed is voor het kindje.. gelukkig word er goed naar mijn en mijn vriends wensen geluisterd.
    We zijn nu al verliefd op ons 2e wondertje.

Liefs x

Deel Deze Pagina