au!!!! steken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miffy11, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

moest net niesen en kreeg gigantische steken in mijn onderbuik. heb dit de hele zwangerschap al, dus weet wel dat als ik mijn knieen optrek of iets naar voren hang tijdens de nies het minder erg is, maar die steek net, ik schrok er echt van, voelde echt alsof iemand even een mes in mijn buik ramde!
    is nu echt al een paar minuten geleden en heb nog steeds een soort na-pijn..

wat was dat?

2. Ik herken dit wel.Volgens mij is het bandenpijn.
    Kan erg pijnlijk zijn en je voelt daarna de pijn langzaam afzakken.

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    had ik vanmorgen ook, niet na het niezen, maar toen ik de hond uit ging laten, doordat de hond ineens heel hard aan de lijn trok, verkeerde beweging denk ik.
    ik voelde duidelijk dat het bandenpijn was, kon ook even niet makkelijk lopen, de pijn trok langzaam weg.

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ja, dat is idd "gewoon" bandenpijn, dat is volgens mijn vlos te vergelijken met het gevoel van een soort messteken......

5. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Als ík nies.... plas ik in mijn broek...:x

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha dat heb ik als ik hoest!

is het mogelijk dan dat bandenpijn ineens 100 x sterker word? want heb dit de hele zwnagerschap al, en niks bijzonders, maar deed nu echt heel veel pijn..

7. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    bij mij worden ze ook erger, komt omdat je baarmoeder steeds zwaarder wordt, dus die banden worden steeds verder opgerekt.

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dus het kan NOG erger worden in de aankomende weken???

hoera :S

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Een nies is echt een enorme schok op je hele lijf, niet zo vreemd dat dingen die al wat minder fijn waren, dan extra vervelend kunnen zijn (zoals druk op blaas die dan heel heftig is, of een extra ruk aan de banden).

Ik heb er zelf eigenlijk bij niezen (nog) geen last van, wel van bandenpijn die heel laag uitstraalt, en dat ook al heel lang. Liespijn voor mij, heel rot als ik langer dan 10 minuten moet lopen.

Deel Deze Pagina