Komen de tandjes eraan?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by daan09, Aug 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daan09

daan09 Lid

Jul 2, 2009
    18
    0
    0
    Mijn zoontje is nu 5 maanden. Sinds een paar dagen heeft hij erg last van diaree, zo´n 8 a 9 poepluiers per dag en die ruiken erg zuur, stopt alles wat hij tegen komt in zijn mond, kwijlt heel erg en zijn billetjes zijn erg rood.
    Hij eet en slaapt prima, geen verhoging en hij is lekker vrolijk.
    Als ik in zijn mond kijk/voel dan zie ik nog niks. Zou hij tandjes krijgen of is er iets anders aan de hand? En als het tandjes kunnen zijn hoe lang duurt het dan voordat ze echt doorkomen?
    Bedankt alvast voor jullie reacties.
    Groetjes,
    daan09

2. keteltje

keteltje Actief lid

Jul 27, 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn zoontje heeft het ook, hij heeft normaal 1 poepluier per dag, nu soms 3. Het zijn geen dunne luiers, maar ze ruiken wel zuur. Verder is het tussen de billetjes rood. Hier ook geen verhoging, maar hij slaapt verder wel veel meer. Ook ik voel/zie niks in zijn mondje. Ik ben ook benieuwd of er tandjes aan komen, dus ik lees ff mee....

3. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Klinkt zeker als tandjes. Zijn de dunne poepluiers ook een beetje geel van kleur? In ieder geval ander kleurtje?

Als je kijkt of er een tandje komt dan moet je waarschijnlijk net iets verder naar binnen kijken op de kaak dan je zou denken. Dus niet precies op het randje van het tandvlees, maar iets er achter. Misschien zie je daar al een wit/doorzichtig-achtig streepje staan.

Het kan nog wel even duren voor ze echt doorkomen, maar het kan ook heel snel gaan, dat verschilt met elk tandje weer hoe snel het gaat.

Spannend he zo'n eerste tandje? Vond ik ook... hier trouwens de eerste met 5.5 mnd...

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    jamie had dit ook al rond die leeftijd. zijn eerste tandje kreeg hij echter pas toen hij 8 maanden oud was! een week ervoor zach ik het lichte streepje zit en voelde ik een bultje, ik mocht er toen ook echt niet meer aankomen want dat deed zeer! met 8 maanden was het eerste erdoor en een weekje later de 2de.

ik denk dat rond de 5 maande gewoon een phase was van hem. dat hij alles in zijn mond steekt en kwijlt. denk niet dat het toen zijn tandjes waren (op dat moment dacht ik van wel!)

5. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

Jul 17, 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Hier precies hetzelfde! Zit ook aan tandjes te denken want Lisa is ook wat onrustiger geworden :( Ben benieuwed, vandaag naar de cb voor controle, zal vragen wat ze daarvan vinden ;)

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Met wijlen is dat hier ook het geval (nu bijv.) maar nog steeds geen tandje!

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    jinthe had ook dunne zure luiers,en dan zag ik een deukje in het tandvlees zitten zegmaar,en die zitten er ineens hoor;)

Share This Page