Hoi meiden, wie doet er vrijwiligerswerk? Zag dat ze in den Haag ook zomervrijwilligers zoeken, iemand ervaring daarmee? Ik zou het leuk vinden om in mijn zomervakantie een paar dagen wat te doen, maar ik durf niet zo goed... (schijterd) ben dan bang dat ik het niet goed doe oid... Groetjes!
Waarom ben je er bang voor dat je iets niet goed doet? Ik zou me gewoon aanmelden. Ze moeten je allang dankbaar zijn dat je als vrijwilliger werkt. Wat heb je op het oog?
ik ben gewoon beetje onzeker soms... ja er is een soort centrale, allerlei dingen waar ze nu in de zomer vrijwilligers voor zoeken. ik zou graag iets doen als ergens helpen opknappen, of gaan wandelen of zo. of op kinderboerderij meehelpen. wat ik wel gek vind is dat mijn dochter de dagen naar het kdv gaat ( normaal 3 dagen, nu 2 in de vaknantie) ze heeft het er naar har zin, en we willen ook ritme erin houden. maar toch gek idee.. ben benieuwd of er hier meer vrijwlligers zijn?
Ik doe wel vrijwilligerswerk, maar mag het nu tijdelijk niet doen door de zwangerschap. Ik doe vrijwilligerswerk in het ziekenhuis op de afdeling geriatrie (oude mensen) en doe daar niets anders dan heel veel kletsen, luisteren, kopjes koffie brengen, af en toe helpen met eten geven enz. Ik vind het heel erg leuk, het is echt dankbaar werk en leer er ook steeds meer dingen over mezelf. Ik mis het onwijs en ben blij als ik straks weer mag. Ik doe het trouwens maar 4 uurtjes in de week.