Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

maar er komt vordering in toch? hij gaat wel steeds een beetje hoger, of is dat echt te weinig? snap er niks van! deze ronde is gewoon raar.. heb je niet goed geslapen ?

liefs

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou ik ben al 3 dagen te vroeg wakker, met veel minder slaap.. vannacht ook maar 5 uurtjes kunnen slapen.. normaal tempte ik rond 10:00 maar nu weer wat vroeger dus.. dus misschien komt het daardoor. (kan je ook zien aan de witte bolletjes bij m'n temp)

Dus ja, afwachten moet ik dan maar ..

Ga je nog iets doen vandaag ? Ik mag niet veel zo na fysio.. dus ook geen huis boenen helaas.. ga gewoon wat rommelen en boodschapjes denk ik.

Liefs

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee Mamaloes, spannend! Wat is de tijd eigenlijk toch best snel gegaan he.. Ik heb nog steeds gevoel 38.5 maar dat is vrij dichtbij! We zullen zien hihi. Succes de laatste daagjes en hou ons op de hoogte he ;) X

4. Delta

Delta Niet meer actief

hmm waarom temp je de volgende ronde niet wat vroeger? ik zet mn wekker elke dag op 7.30 uur! dat is toch veel handiger? gezien je ook vaak vroeger wakker bent!! want met tempen kan je alleen je ei zien als je genoeg slaap hebt, en op dezelfde tijd tempt! anders klopt er bijna niks van hoor meis.. weet je zelf denk ik ook wel he :cool:
    denk wel dat je ei geweest is toch!! heb je nog vruchtbaarslijm? je had toch ook pijn gehad?

ohh lekker rustig aan doen meis! ik ook nu.. bedje verschonen, wasje hangen, moet benen nog scheren, wat heb ik daar een hekel aan zeg.. haha en ook boodschapjes doen, verder niet veel.. morgen alles weer goed poetsen!

liefs

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goed om te horen Essieee! Nu maar groeien met dat buikje hihi :D

Leuk dat je al begonnen bent met shoppen!

Mooi dat zulke dingen kunnen kloppen he hihi
    Succes vandaag met de poesjes! (hebben ze trouwens al reacties op je zwangerschap ?, ben benieuwd..)

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hihi ja dat weet ik inderdaad, temp normaal ook heel strikt rond dezelfde tijd, maar heb deze ronde last van slapeloosheid. Werd ook 1 keer wakker gebeld toen ik al sliep (stom telefoon nog aan) en toen sliep ik pas om 3 uur weer in, en toen moest ik om 7 uur al opstaan om weg te gaan, dat wist ik nog niet toen deze ronde begon. Vandaag wilde ik ook langer slapen maar ja, lukte niet! En stel dat ik elke dag om 7:00 de wekker zet ofzo, dan gaat dat dus ook mis als ik niet kan slapen.. ga niet voor tempen de wekker zetten, dan ben ik klaarwakker ;) Maar ik heb nog hoop dat hij morgen of overmorgen omhoog gaat! Morgen moet ik wel weer vroeg op... hmmm..soms maakt het niet zo uit eigenlijk, dan temp ik weleens 3 kwartier later of eerder en dan ziet FF wel m'n eitje :(

Ik heb veel vruchtbaar slijm gehad, en inderdaad ook ovulatiepijn. Niet zoveel pijn als voorgaande maanden, maar het was er duidelijk wel ja.. En vanaf zaterdag had ik geen vruchtbaar slijm meer. Vrijdag was het een mix.

Oh weer een huishoudelijk dagje heb je :D Ik ga zo denk ik even photoshoppen ;) en nog wat dingen voor Sinterklaas..

Liefs

7. Delta

Delta Niet meer actief

aah ik snap het ! nee dat is wel lastig zeg, zeker omdat je last hebt van slapeloosheid! en als je je wekker steeds te vroeg zet, ben je klaar wakker! das ook niet handig nee.. vervelend!! maar ik hoop dat je temp morgen ook gewoon weer hoog is! als ie maar berg opwaarts gaat is het goed toch?
    toch wel fijn dat je ovu pijn voelt en duidelijk slijm hebt!!

haha ja indd, lekker huishoud dagje,... wat voor photos shop je? veel plezier! ook met sint dingetjes :)

liefss!

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve dames,
    Punctie gehad, zonder extra pijnstiller nog naast de zetpillen. En het viel me heel erg mee! Tuurlijk deed het zeer maar veel minder dan ik dacht!... Gelukkig!!! Had er ook maar drie natuurlijk....
    En dan kom ik bij mijn iets mindere nieuws; het heeft 1 eicel opgeleverd maar.... Ik ben niet negatief maar om nou te zeggen positief.... Ook niet. Ik was teleurgesteld daarover en ook blij met dat er toch 1 is.. Heel dubbel dit gevoel!!!! En heel gespannen word je hiervan want mijn kansen zijn nu wel klein. Ben als de dood dat het niet bevrucht!!!!...kreeg wel vd arts de vraag gelijk over die 150 eenheden gonal f en dat we dat op moesten schroeven waarschijnlijk. Ja dat dacht ik ook, sterker nog ik wil menopur liever dat werkt vaak veel beter met meer eitjes.. Het gevoel wat ik erbij heb nu is gematigd positief want ik durf niet eens te hopen (klein beetje dan..) op een terugplaatsing...!...,

Zaterdag weten we of er bevruchting is geweest of niet. Ik hoop maar dat m'n gevoel wat nu slecht is, niet uitkomt!

Dus dames visualiseren jullie aub een mooi veel cellig embryo voor mij dat helpt zeker!!!!

Xxx

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ astarte: hmm echt afwachten dus!! ik ben zo benieuwd of het eitje zaterdag mooi bevrucht is!! ik hoop het meid! ik duim in ieder geval heeeel hard met je mee hoor!!

xx

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank delta!!!!!!! Pff kus en lief dat je zo mee leeft!!!!!!

11. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Astarte. Ik duim en hoop voor je op bevruchting! Is het nu zo dat ze in het ziekenhuis de eicel laten bevruchten en dan terug plaatsen?
    *duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim*

Slunae. Ik vind dat de poesjes rustiger en liever zijn geworden. Soms waren ze stront vervelend en kan ik ze ik weet nie wat wel doen maar nu komen ze lekker bij je liggen en zijn ze aanhankelijk. Ik hoop dat dat na de ingreep zo blijft.
    Heb ze gelijk gevraagd om de urine na te kijken, ze plassen wel eens hier en daar en dat stinkt enorm!! Mogelijk een blaasontsteking en anders gooi ik het maar op stress van de poesjes of de dierenarts zei dat ze het gewoon een fijne plek vinden om te plassen ( kan wel zo zijn, maar ik wil t nie hebben ) Dus hopelijk komt er iets uit....

En wat een gedoe met jullie tempen zeg. Ik weet wel toen ik tempte dat ik er ook geen wekker voor zette. En in het weekend ging ik veel later naar bed en werd ik ook later wakker maar kon wel mn ei vinden. Denk dat het nooit mogelijk is om elke dag een juiste waarde te hebben omdat elke nacht weer anders... Of tussendoor moeten plassen, door dromen wat onrustiger, wakker liggen etc. Daarom is het handig dat er ovulatietestjes waren :D
    Ik hoop in ieder geval dat jullie snel je eitje vinden!! ( En uiteraard dat die ook bevrucht word )
    Moet zeggen dat mn buikje al aardig groeit hoor!! Gaat hard, hopelijk word ik niet tonnetje rond hihi ;)

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    *breekt weer even in*
    He dames!

Weer even een berichtje van mij;)
    Astarte, wilde je even een hart onder de riem steken! Lees regelmatig met jullie mee en leef op afstand dus ook echt met jullie allemaal mee!
    Lees net dat je je eerste punctie hebt gehad en dat het een mooi eitje opgeleverd heeft. Ik duim heel erg hard voor je dat je een mooi bevrucht eitje teruggeplaatst krijgt!
    Het is natuurlijk dubbel dat het er 'maar' 1 is, maar het is wel een kans:)
    Veel succes meid, ik duim voor je!

Oh, en Essiieee, leuk, een zoon! Gefeliciteerd meid!

*breekt weer uit*

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank lieve essieee en lieve yara!!!!!!!

Ps essiee idd nu gaan ze zaad v m'n vent bij mijn eicel brengen en hopen dat het bevrucht!!!! We horen zaterdag of dat sowieso gebeurd is en dan zou ook de evt tp zijn...!Wat is jouw gevoel erbij? Zwangeren voelen meer aan zeggen ze??!!!! Xx

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    He meis!

Ik vind het moeilijk een gevoel erbij te geven. Wat ik wel weet is dat het wel gaat lukken! Is het niet deze keer dan is het sowieso de volgende keer! Ik voel wel dat wij samen zwanger zijn!!

Mijn duimen draaien vollop en ik kom hier zaterdag zeker lezen hoe het is. Wanneer heb je dan terugplaatsing?

15. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Astarte ik hoooop & duim voor je dat alles Goed gaat!!!

Essie wat leuk een jongen!!

Ik ga slapen lees jullie morgen ff bij xxxx

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank Coco ook!! Nog ook dank voor je pb sorry dak nog niet geantwoord heb!!

Essiee de tpzou dan ook zaterdag zijn ja!!

Xxx

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haii Essieee,

Goed dat ze ook even urine nakijken! Deden ze altijd al hier en daar plasjes ? Of is dat van de laatste tijd ? Zijn ze al bekomen van de ingreep ?

Tis een gek gedoe deze ronde met onze temperatuur idd...mijn temp is nu wel flink gestegen vandaag.. maar zelfde tijd getempt als gisteren.. normaal maakt een half uurtje verschil of iets langer ook niet zoveel uit voor FF, maar dit keer blijkbaar wel.. afwachten maar...

Liefs

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Astarte, ben echt blij dat het meeviel voor je de punctie! 1 eicel is wel heel jammer, maar ik duim voor je!! Ben zeer benieuwd naar zaterdag! Spuit of slik je nu trouwens ook nog iets om je baarmoederslijm dikker te maken of iets dergelijks ? Om de 'plak kansen' te vergroten misschien ?

Delta
    hoe gaat het met jou ? Is je temp hoog gebleven ?!

Hier gaat het goed, ik baal alleen een beetje.. heb eergisteren fysio gehad, en stand van m'n been knie en voet waren niet goed, maar m'n voet was natuurlijk een tijdje geleden gescheurd/verrekt (enkelband) en herstelde slecht.. dat wat hij met m'n voet moest doen deed nogal behoorlijk pijn.. hij wilde daarom stoppen, maar ik zei "nee doe maar, want ik wil dat het weer goed wordt.." .. en nu, heb ik dus mega zeer aan mijn voet weer :(:( Zit een harde bal op ook weer.. vind ik echt niet leuk! Hoop maar niet dat het weer gescheurd of verrekt is ofzo.. maar hij zal wel weten wat hij doet neem ik aan...

Coco27 leuk dat je ook weer even komt kijken trouwens! Hoe gaat het met je ?

Yara, goed dat je ons toch weer gevonden hebt ondanks onze nieuwe clubnaam :D Ben benieuwd wanneer je van jou goed nieuws mogen ontvangen ;)

Liefs meiden!

19. Delta

Delta Niet meer actief

Slunae: ja met mij gaat het ook goed! ik zie dat jou temp ook omhoog is gegaan! jeeej ! :D mijn temp is hetzelfde als gister; 36.9

maar heb wel mijn ei gehad denk ik..
    aaah vervelend van je voet zeg! misschien hem even bellen? om te vragen of dit normaal is? heb je trouwens nog gebeld voor je IUI?

liefs!

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi moppies,

Ja Slunae, ik krijg bolletjes utrogestan, die je vaginaal in moet brengen. Dat maakt je bm slijmvlies ontvankelijker voor een evt terug te plaatsen emmy.

Ben vandaag niet gaan werken want heb toch nog wel pijn en zie best witjes....ben ook kapot!

Delta (wilde bijna je oude naam typen, Hihi) doe je nou al s testen das veel makkelijker dan tempen!

Slunae wat balen van je voet waarom ga je dan ook zolang door met die oefening!? Nu kan je weer niets!... *Geeft knuffel*

Essieee zo gaaf een jochie! En jouw gevoel van tegelijk zwanger ik hoop echt dat dat klopt!!!

Coco ben jij nog op de natuurlijke wijze aan t proberen? Of wacht je tot maart?

Xt

Deel Deze Pagina