Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Grappig nieuwe avatar Slunae!! Hoe zo deze keuze!????? x

2. Delta

Delta Niet meer actief

haha astarte, ik wil express geen banner.. pas als ik zwanger ben, zit nu op dag 23, 5/6 dpo.. vorige keer een lf van 9 dagen.. we wachten rustig af..

wauw echt mooi nieuws! een topembryo dus! ik duim voor je meid! nof 2 weken tot testen nu!! zo spannend

3. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Spanned Astarte!!! Ik ga heeeeeeeeel erg hard voor je duimen!!!!

En Yara.. Gefeliciteerd!!!

Nou ik heb groen licht gekregen voor pgd. Alle uitslagen zijn goed. Moet morgen alleen terug bellen wanneer we kunnen beginnen...

Ik ga ff snel eten, geniet nog van jullie weekend!!!

Liefsss

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Coco! Goed hoor! Welke uitslagen zijn dat dan, die goed waren? Is het nog steeds maart dat je pas begint!??? Ik hoop dat het lukt hoor!!!

Yara, sorry heb ik volgens mij helemaal niet meer gereageerd op jouw post: van harte!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Wat super!! Was je lang bezig geweest eigenlijk???? En is dit je 1e?

XXX

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Essieee! Hoest met onze zwangere!??? Ik hoop goed! Schopt die kleine man van je al erg!???? Bijzonder is dat gevoel he!??? Dank voor je lieve reacties!

Liefs!!!

6. Delta

Delta Niet meer actief

goedemorgen dames!

slunae hoe voel je je vandaag meis?

Astarte en jij? voel je je goed of?

hier is mn temp van 37.1 naar 36.9 gegaan, slecht teken?

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    #287 Scarabee, 5 dec 2011
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
    Goedemorgen!

Heb je nu pas op cyclusdag 18 je eisprong gehad ? Was toch iets eerder ? Hmm bij je vorige tempkaartje ging hij ook omhoog, en toen omlaag en toen 2 dagen heel laag. Ik vind je coverline ook zo hoog liggen, want 36.9 is eigenlijk niet echt laag.. maar in jouw tempkaartje wel doordat die coverline zo hoog ligt.. vind het moeilijk om iets over te zeggen.. maar als je echt pas 6 dpo bent, kan dit heel goed een innestelingsdip zijn..

Ik voel me wel ok, beetje pms wel ;) Maar ik heb deze week niet al te veel dingen gepland, dus kan lekker genieten van rust! Vandaag lekker thuis opruimen enzo, heb ik zin in :D

Mijn temp is nog ietsje hoger..spannend.. ben al 11 dpo.. misschien toch een testje doen straks.. ow ik voelde gisteren een soort getril maar was niet pijnlijk.. herken jij dat misschien van aankomende menstruatie? Lijkt net of je onderbuik een stuk of 10 keer achter elkaar heel snel trilt.(soort kloppend getril). Heb nog steeds krampjes wel, dat vind ik dan weer minder goed teken!

En jij ? X

Had nog niet op dit bericht gereageerd, heb nu tijd ;)
    Sinterklaas was super geslaagd.. de kleine vond het superrrspannend, hij deed alle opdrachtjes goed en had uiteindelijk de zak gevonden, die ging helemaal door dolle heen.. echt mooi om te zien! Zelf ook nog paar kleine cadeautjes gehad idd, waaronder een potten-opener!! Eindelijk geen frustraties meer omdat ik de deksels niet van groente-potjes af kan krijgen, yeey :D

Zal straks bellen voor IUI, omdat ik ze steeds niet te pakken kon krijgen, vraag ik me af of het deze ronde nog gaat lukken...

Leuk dat je een nieuwe laptop hebt!! Een roze nog wel ;):D
    Liefs!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nu even lekker koffie doen en de rest bijlezen!

9. Delta

Delta Niet meer actief

hey meis,

ja als ik die temp van 36.9 van zaterdag discarded zet, dan krijg ik mn kruis op dag 17 ! 1 dag verschild dus, ach ik houd het zo! het is inderdaad lastig te zeggen..maar heb er een slecht gevoel over, vorige ronde 6 dpo ook 36.9 haha vandaar.. ach we zien wel..
    ik voelde gister ook heel de tijd steken enzo! en dat getril ken ik niet! wel heb ik helemaaaal geen last van mijn borsten! terwijl ik dat normaal wel heb na ei!! gek he.. jij zit al 11 dpo he? wanneer ga je testen? Ik vind het zoo spannend bij jou! ik duim nog steeds :cool:

X

10. Delta

Delta Niet meer actief

haha geeft niet! snap dat je het druk hebt gehad ja.. ohh wauw! mooit dat hij het zo geweldig vond! enn fijn voor jou dat je een potten opener hebt gekregen :D

hoe bedoel je, vraag me af of het deze ronde nog gaat lukken? misschien heb je IUI straks niet meer nodig!!

ja een roze laptop, echt gaaf haha

liefs!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm tja.. wat is nou de goede berekening ? Als ik mijn discarded weghaal zet hij mijn ei op cyclusdag 19.. maar dat lijkt me wel heel sterk dat ik hem dan pas gehad heb! Hoewel ik het nooit zeker weet natuurlijk..

Geen last van je borsten kan wel een goed teken zijn, dat had ik toen ik eventjes zwanger was. Ik heb er op het moment ook geen last van eigenlijk..links is wel iets pijnlijk, maar rechts helemaal niet.

Ik ga zo als ik weer moet plassen een testje doen.. zijn wel van zwanger & kids.. de kruidvat testjes bewaar ik voor als ik echt een keer overtijd ben..

Ik duim ook voor jou! Maar onze tempkaartjes zijn gewoon vreemd deze ronde.. dus kan er niet veel uit op maken :(

Ga je vandaag nog iets doen ? Het zonnetje komt hier door!! Misschien toch nog even de stad in ofzo...

X

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja, alleen moet ik de pottenopener wel een op een vaste plek leggen, want ik heb er ook een handje van om steeds vanalles kwijt te zijn :p

Deze aankomende ronde bedoel ik eigenlijk.. misschien zeggen ze wel van: "ja kom volgende week maar op gesprek', en dan duurt het allemaal weer zo lang en moet ik misschien een maandje wachten nog.. dus ik bedoel met deze ronde eigenlijk als ik NU niet zwanger ben...Heb er een hard hoofd in deze ronde.. weet niet goed waarom. Door die rare temp denk ik.

Ja je kan de komende jaren weer vooruit :D Zit er windows 7 op ?

Liefs

13. Delta

Delta Niet meer actief

indd heeeel vreemd tempkaartje hebben wij!! hmm goed teken dat ik geen zere borsten heb! dat is fijn.. haha ik voel echt helemaal niks ook niet als ik erop druk!! normaal wel.. hihi

ga je alleen de stad in? ik ga niet zo heel veel doen, bedenken wat we gaan eten vanavond haha pfff wat eet jij vanavond?

lekker he het zonnetje! hier ook wel een blauwe lucht met hier en daar een wolkje..

X

14. Delta

Delta Niet meer actief

wahaha das wel slim ja dat je een vaste plek gaat hebben voor je potten opener!!

oh ik snap je ja.. vervelend is dat he!! hoop dat je ander heeeel snel aan de beurt mag zijn voor IUI als je dat nodig blijk te hebben, waar we niet van uit gaan! ik hoor ook vaker dat sommige vrouwen toch zwanger zijn als ze even een gedaalde temp hebben, waar ze na hun eigenlijke nod weer omhoog gaan!

jaa hoop er zeker wel weer een jaartje of 5 mee toe te kunnen! zit inderdaad windows 7 op!

Liefs!

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haii moppie!

Ik ga zometeen een testje wagen, .. van zwanger & kids. Zal ook wel even een foto plaatsen of hij nu wit is of niet.

Goed dat de TP simpel was en snel gebeurd, je hebt nu wel genoeg pijntjes gehad van prikken en punctie enzo he! Twee heeeeele spannende weken komen er dus aan, zeker omdat je nu weet dat er een mini embryo alleen nog maar goed hoeft in te nestelen en verder groeien, spannend!! Ik duim voor je!

Kus

Jaaa lief he! Ik was iets aan het googlen bij afbeeldingen (weet niet meer wat) en toen zag ik ineens dit kleine plaatje, en vond em te leuk om hem niet te plaatsen!

Wanneer mag je door naar de PGD dan ?? Nog steeds maart, of mag het al eerder ? En waar waren de uitslagen precies van ?
    Tot horens! Liefs

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Spannend!

Bedoel je of ik alleen de stad in ga (en verder niets anders).., of of ik alleen de stad in ga in de zin van in m'n eentje...? :D

Ik heb geeeeeen idee wat ik ga eten vanavond.. als ik nu aan warm eten denk gooi ik m'n koffie er weer uit haha.

Oh hier is de lucht wittig, maar volgens mij niet heel erg koud!

X

17. Delta

Delta Niet meer actief

haha das een goeie! nee ik bedoel van of je in je eentje de stad in ging? hihi :cool: lekker slim van me ja!

ohhsss das niet de bedoeling!! ik zit nu ook aan de koffie, caramel nescafe ofzo haha..

hmm hier trekt ineens ook een dikke witte wolk over me heen!! nee koud is het niet echt vandaag he! gelukkig maar!

X

18. Delta

Delta Niet meer actief

ohh slunae ik ben zooo benieuwd naar je testje!! ik love (ROZE) testjes! wel ROZE testen he!! denk terom! haha

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha
    Nou ik heb in ieder geval al een roze controlelijn.. dat is iets, maar het gaat vooral om de testlijn natuurlijk ;) Ik ken deze testjes eigenlijk niet, dus weet ook niet hoe die het doen qua indrooglijntjes of optische illusie lijntjes.. Hij ligt pas net.. dus moet wachten tot al dat vage roze weg is, en dan aflezen.. spannend wel..

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha :p Ja ik ga dan in m'n eentje de stad in! Hoop dat het wel rustig is.. !

Caramel nescafe hmm klinkt apart :p

X

Deel Deze Pagina