Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Benieuwd Slunae!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En????

2. Delta

Delta Niet meer actief

ik ben benieuwd naaar je test!!!!! je houd mij en astarte in spanning!! haha ohh ik duimmmmm

aah in je eentje de stad in! heb je nog wat nodig of ergens naar op zoek?

ja zijn van die zakjes oploskoffie, met extra melkschuim! erg lekker zo af en toe, heb je ook in smaken ammaretto en vanille

X

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aaargh stomme testjes ook altijd... weet niet of deze altijd lichte streepjes hebben ?? Ik zie dus iets heel vaags weer, maar er zit plastic voor dus dat moet ik er eerst afslopen voordat ik een foto kan maken. Maar aangezien ik altijd vage streepjes zie, zal het wel weer niets zijn :(

4. Delta

Delta Niet meer actief

wat vreemd slunae! zie jij altijd vage streepjes ja?? pfff wat zenuwslopen dit zeg!!! jeetje... ben zo benieuwd naar foto!!!!

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Foto!! Ik wil het zelf kunnen beoordelen! ;):)

6. Delta

Delta Niet meer actief

indd !!!! :D

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha

Hier eindelijk de foto:

(werd ondertussen ook teruggebeld door Gyn ;) )

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaa hoe vaak ik wel niet foto's heb gemaakt van onzichtbare streepjes! Of vage streepjes.. dat het gewoon echt roze was maar dat het ineens spontaan verdween.. had ik net dus ook met een dipstick (heb ook een dipstick gedaan) .. roze streepje, maar totaal op de verkeerde plek en leek meer een veeg..

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha ja wil ondergoed kopen, had vorige week een zooi gekocht, maar bleken te klein te zijn tssssk, € 30 euro weg voor niets! (je mag ze niet ruilen) En wil een nieuwe agenda gaan kopen, sjaal heb ik al gekocht, roze :p En nog spulletjes voor de kleine van vriend, want ik ga hem iets leren en daar mag hij dan als hij het 3x goed heeft gedaan een kadootje voor uitkiezen :D En ik wil een nieuwe ring kopen voor mezelf ;) Oja, en nieuwe schoenen.. pfff genoeg te doen :cool:

Oploskoffie, das best lekker (beter dan senseo!)

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    En, wat zei de gyn!???

Ehmmm ik dacht eerst dat ik wat zag maar daarna toch niet meer....nog even goed bekeken van dichtbij maar toen zag ik 3 streepjes!:( Ik denk toch, als k het nu zo zie, dat ie wat mij betreft negatief is.......sorry......:(:(

11. Delta

Delta Niet meer actief

hmm ik zie inderdaad wel wat slunae maar echt vaag zeg.. dit is gewoon vreselijk spannend!! ik hoop echt echt dat het wat is!! pfff... wat denk jij astarte ? en de rest?

wat zei de gyn?

heb je ook de dipstick gebruikt? en dat streepje is verdwenen nu dan?

ohhh neeee wat stom zeg! 30 euro weg omdat ze te klein zijn pfff zulke dingen mag je indd niet ruilen! ik neem altijd een maatje groter als ik denk dat ze wat strak zitten haha.. ligt aan de stof! ohh je hebt dus nog lekker wat te shoppen :D ik heb er een hekel aan, in mn eentje naar de stad bah.. haha

ohh wat ga je de kleine leren als ik vragen mag? Leuk hoor! haha

ja oploskoffie is inderdaad soms best lekker! ik heb geen senseo apparaat, zoveel koffie drink ik niet.. misschien 1 keer in de week een kopje, gemiddeld haha

X

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hier is nog die rare veeg, maar krijg het dus echt niet goed op de foto.. de dipstick, op de foto is het heel donker maar in het echt heel roze, maar dat is niks want het zit echt op de verkeerde plek.

13. Delta

Delta Niet meer actief

echt apart slunae! pff raar zeg... ik ben echt slecht in tuurtesten checken!

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    3 streepjes ? Hmm misschien toch 3-ling ? ;) Nee ff serieus.. ik denk ook negatief. Vage streepjes ga ik meer mee in zee.. had toen ik zwanger was pas op 12dpo heeeeel licht positief.. dus als mijn temp morgen nog hoog is, waag ik morgen nog een testje..

De gyn zei dat ik volgende week dinsdag mag komen!! :D

15. Delta

Delta Niet meer actief

ja meissie, nog even afwachten helaas :( ik zie liever alleen maar knal testen!! ik duimmm maar dat wist je al

fijn! volgende week dinsdag naar de gyn!

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heeeeel vaag he ? Heb inmiddels ook een foto geplaatst van de dipstick met die rare veeg.. heb er pijltjes bij gezet, als je een beetje scheef kijkt kan je het wel goed zien..maar zit echt op de verkeerde plek!

Gyn zei dat ik volgende week dinsdag mag komen! Heb dan een gesprek. En op cyclusdag 10 is meestal de eerste echo zei ze. De rest moet ik dan dinsdag even afwachten. Dit was trouwens de assistente van de Gyn. Mijn Gyn had zelf niet in het dossier gezet dat ik na 6x proberen IUI mocht krijgen, maar de assistente geloofde me gelukkig. Ja anders zou het wel heel lullig zijn he...

Stom van de boxers.. ik had ze dus expres al een maatje groter gedaan...(hou ook altijd rekening met kleine krimping door wassen) en die zagen er echt groot genoeg uit! Als ik ze naast mijn huidige boxers leg, die gewoon supergoed passen, zien ze er ook echt groter uit. Daarom vind ik het zo gek dat ze te klein zijn. Zit denk ik ergens net een stukje teveel stof inderdaad ja!! of te strak elastiek ofzo.

Oh je hebt daar een hekel aan in je eentje naar de stad ? Waarom dan ? Ik ga liever alleen, kan ik altijd weer naar buiten wanneer ik wil en alleen de winkels doen waar ik zelf in wil hahah

Ik ga de kleine proberen te leren zelfstandig boven en buiten te spelen.. en dat hij uiteindelijk ook met andere kindjes hier in de straat kan spelen..eerst boven, en dan voorzichtig buiten. Hij woont in een flat dus heeft die kans helemaal niet, en hier kan het wel, hij moet alleen even geholpen worden ermee want hij vind dat nog niet fijn..ga em dan ook dingetjes laten uitzoeken wat hij dus in z'n eentje kan doen qua spelen en wat hij alleen buiten kan doen zodat hij het ook echt leuk gaat vinden.

1 keer in de week koffie.. hoe overleef je dat :D Ik drink 2-3 bakken per dag :$:D (voordat ik begon met zwanger worden dronk ik 16 bakken per dag :):))

X

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja inderdaad! Liever gewoon een duidelijke streep! Ik zie het wel deze ronde.. dat ik IUI ga krijgen geeft wel iets om naar uit te kijken op 1 of andere manier.. dus als het deze ronde niet raak is ga ik niet teveel treuren maar ga ik er gewoon weer voor!

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Even telepatisch Mamaloes oproepen.. ben zo benieuwd hoe het vandaag met je gaat en of je al een gevoel hebt ! En hoe Sinterklaas was ;)

19. Delta

Delta Niet meer actief

ik zie die vage streep op de dipstick zeker!! vreemd zeg!! al hoop ik gewoon niet dat IUI nodig is!! maar het is zeker wel iets om naar uit te kijken als deze ronde niet lukt! het is gewoon erg fijn dat ze je serieus nemen en er naar gaan kijken! niemand wil de mmm in! dat is gewoon zo, maar als het niet anders kan....

ja dat zou wel heel lullig zijn! maar gelukkig geloofde ze je! dat is heel erg fijn! ik ben zo benieuwd dan hoor! al hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is.... en dat je gewoon echt zwanger mag zijn van een mooie plakbeeb nu

echt balen van die boxers zeg! als je dat zo verteld zou je indd denken dat ze goed moeten zijn! bah zeg... misschien maar naar leger des heils ofzo brengen toch? gezien ze nieuw zijn!!

haha ja ik weet niet, alleen naar de stad vind ik zo pff niks.. haha ik wil een beetje tegenspraak hebben.. haha

ohh dat is inderdaad minder als je op een flat woont en niet echt buiten kan spelen. jij hebt zelf wel een tuin? wanneer willen jullie gaan samen wonen? lief dat je dat wilt doen zeg! erg leuk. hopen dat het goed lukt! vast wel! je bent erg lief voor hem hoor ik.

haha ik drink heeeel weinig koffie! neee slunae 16 bakken per dag? My god! haha ergens ben ik wel blij dat ik niet zo heel veel koffie drink, heel af en toe vind ik lekker haha..

de tijd gaat zo snel.. moet nog eten, was hangen, boodschappen doen, wil nog wat kleding maken, knopen van de jassen enzo. haha ohoh.. jij bent er al van door denk ik? haha veel plezier! ik hoor het wel waar je mee thuis bent gekomen haha :D

X

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    @ Delta,

Nou ik ben dus niet meer weggegaan... wilde net aanstalten maken, begon het te stortregenen, en zie op buienradar dat het de hele middag buitjes zijn.. ik doe morgen wel een poging haha! Ben nu iets heel leuks aan doen :D Heb een miniatuur schattig kastje, die ga ik proberen op te knappen, ben nu aan het schuren en verven ;)

Ohh dus dat streepje op de dipstick zie je wel.. vreemd gedoe he.. heb ik altijd dat soort gekke dingen.

Weet niet of leger des heils ook ondergoed aanneemt ? Nja ik kan ook gewoon als een gek 5 kilo gaan afvallen, dan moeten ze wel passen :D

Ik heb inderdaad wel een tuin, en woon aan een heel rustig straatje waar ook geen auto's kunnen rijden, ennn waar dagelijks veel kindjes spelen! Zou leuk zijn als het lukt! Thnx dat ik zo te horen lief ben, altijd leuk om te horen!

Ohh jij moet ook nog veel doen zo te horen!! Je bent toch niet vergeten te ontbijten ofzo he dat je nog moet eten ?

Succes met boodschapjes en dingetjes doen, lees je later wel! Ik ga weer aan de verf :)

X

Deel Deze Pagina