Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo!! Slunae, ik zie op de dipstick wel iets maar inderdaad niet waar het hoort!!! Grrr!! Heel gek! Maar ik vind dat je ook erg kort na ei test, t kan dus nog wel veranderen hoor! Ik testte ook heel licht en dat was toen twee dagen voor NOD...!

Ja het regent en dan weer zon en zo koud ook hier!! Had een prachtige regenboog en had toen spontaan vertrouwen in het kleine menswezen in mij...ik hoop toch zo dat het wil en kan nestelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    PS fijn Slunae van de gyn!!!!!!

3. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Hihi, daar ben ik! Wel wat later..maar ik had visite en heb je ge-pbt.

Ik ga je eerst even op je kop geven, want hoe vaak heb ik nou wel niet gezegd dat ik die rottestjes hier niet meer wil zien??!! ;)
    Ik pleit nog steeds voor de KV testjes, maar die had je afgelopen maand geloof ik he, met dat vage streepje?? Tsja, gaat mijn relaas ook niet meer helemaal op natuurlijk!
    Ik zie in ieder geval niets meis.... sorry.....

Hier gaat ie -op enorme vermoeidheid na- prima. Ik ga vandaag niet bevallen, het voelt niet zo en ik wil het m'n kind echt niet aan doen zo op 5 december... :p

X!

4. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Astarte, een topembryo!! Wat fijn dat de terugplaatsing meeviel. Had je niet het idee dat je het liefst zou willen blijven liggen? Kan ik me zo wat bij voorstellen, haha. Het kan er natuurlijk helemaal niet uitvallen, maar m'n gevoel zou zeggen "plat blijven"!!!!!
    Ik hoop echt dat deze topembryo snel uitgroeit tot een topbaby!! vanaf de 18e kun je dus testen... Dat worden twee heeeeeeeele spannende weken. Ik duim me rot hier!

X

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaaa gek he!? Vind je dat ik te vroeg test.. ben 11 dpo nu.. maar over 2 dagen is mijn nod al. Had vorige keer positief op 12 dpo, dus het had op zich gekund toch :D

Ha das ook toevallig, ik was net half uurtje geleden aan het zoeken of ik een regenboog kon zien, maar helaas. Ik hoop ook dat het kan innestelen en dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat!!

X

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    #326 Scarabee, 5 dec 2011
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
    Ahhh daar ben je :D Ja geef me maar goed op m'n kop, ik ben hardleers blijkbaar haha. KV testjes had ik vorige ronde idd, heb daar ook vaak wel tuurstreepjes op gehad. Ze hebben trouwens een nieuwe verpakking nu.. iets met blauwig. Ben benieuwd of ze nog wel hetzelfde eruit zien en werken..

Vandaag geen bevalling dus denk je, vermoeidheid zegt misschien wel iets ? Haha, nee 5 december is idd een niet zo'n héle handige datum.. wist ik ook niet toen ik 38.5 in m'n hoofd kreeg ;)

Nou wellicht nog een paar daagjes dan, of vanavond na 00:00 uur hihi. We wachten geduldig af.. X

7. Delta

Delta Niet meer actief

klopt! bah het ging inderdaad hier ook net regenen! toch maar lopend ff wat eten gehaald voor vanavond, het word: spinazie a la creme, gekookte aardappel en groente sticks.. haha
    ohh wat super leuk zeg!! kun je foto maken als het klaar is als je wilt? :D ben wel benieuwd naar je gepimpte kastje straks! :cool:

ja ik zie zeker wel een streepje! alleen op de verkeerde plaats.. pff echt stom.. probeer het over 2 dagen nog maar eens met testen als je temp nog hoog is! en geen bloed hebt..

nou of de kleding bak? ze zijn nieuw! misschien gewoon even mee wassen toch, anders zijn ze heel erg ondankbaar! haha tja je zou kunnen afvallen, mij lukt dat niet :D

ohh dat is erg fijn dat je zo rustig woont! leukk voor de kleine man!
    straks misschien lekker sneeuwpoppen maken dan, als het flink gaat sneeuwen! haha leuk hoor

nee ben gelukkig zeker niet vergeten te eten! jij ook niet neem ik aan? je eetlust toch wel weer wat terug of moet je nog steeds niet aan je avond eten denken? wat ga jij eten?

alles is zo ver gedaan, alleen nog wat kleding maken hmm.. haha

X liefs!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja wispelturig weertje, maar loop liever geen risico hihi.

Spinazie en groentesticks klinkt lekker! Ik denk dat ik vandaag kikkererwten eet met stukkie vlees. Lekker simpel. Morgen weer boodschappen doen..

Doe morgen denk ik nog wel een testje als m'n temp nog hoog is.. Jij zaterdag pas he ? Ben benieuwd hoe deze week gaat lopen voor je!

Tja ik weet niet wat ze ermee doen, als ze het net zo hard weer wegsmijten kan ik ze beter bewaren voor als ik afgevallen ben toch :D

Haha ik vergeet soms wel te ontbijten!

Rustig wonen is idd fijn! En tuintje ook :) Woonde jij nou in een appartementje boven ergens eigenlijk ? (kan me vaag de foto herinneren van je hoogpolige tapijt ;))

Succes met kleding maken hihi ;)

Kan wel een foto maken hoor van het kastje :D Zal eerst even een foto neerzetten van hoe die was.. (donker hout met rood van binnen..) M'n plan was dat hij er oud uit gaat zien maar dan wel lichter van kleur, heb dus creme-kleuren gebruikt voor verven en binnenkant moet ik nog doen, en die ga ik daarna met behang vullen.. (behang zit er op de foto los in omdat het nog niet af is :p maar dan zie je hoe het gaat worden ongeveer. (ben geen ster in opknappen ofzo, maar ik dacht laat ik eens creatief zijn :p)

Dit is hoe hij was:

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    En dit is wat ik vanmiddag gedaan heb, hij is dus nog niet af, behang moet ook nog vastgemaakt worden enzo :D

Oja, en ik heb 1 sleuteltje van het deurtje afgebroken want ik was benieuwd of het kon draaien (lekker handig :))

10. Delta

Delta Niet meer actief

ohhh het word hier ook zooo donker ineens!! pff niet normaal..!
    ik snap dat je geen risico wilt nemen nee! het is echt vies weer zeg bah..

ohh ook lekker! kikkererwten en stukke vlees! heb je dr toch wel trek in? hartstikke goed! goed eten hoor

oohh nou ik ben stik benieuwd naar morgen dan!! haha ik ga als ik zaterdag nog niet ongi ben wel test kopen en dan zondag testen.. maar denk daar eigenlijk niet echt over na.. denk toch dat ik gewoon ongi ga worden! geen idee waarom.. maar het voelt zo

hmm daar heb je ook een punt ja! ik zou gewoon lekker die onderbroeken bewaren hoor! wie weet als je afvalt ja!!

ik woon zelf niet echt rustig, aan een best drukke weg met auto's en tram! haha ik woon in een uhm herenhuis/appartement, wat is onder verdeeld in verdiepingen.. dus er wonen meerdere mensen op 1 adres.. het is namelijk een monumentaal pand. ach voor een jaartje of 2 zitten we hier wel goed. zeker als we een kindje krijgen en het is nog zo klein.

wauw ik vind het kastje er nu al mooi uit zien!! ik houd daarvan!! echt super.. haha mutsie! is niet handig dat je het sleuteltje af heb gebroken :)

Liefs!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Whaaa het ging onweren en bliksemen! Kort maar wel hard!

Ik heb gelukkig weer meer eetlust! Heb jij al lekker gegeten ?

Zondag een testje dus mits je geen menstruatie hebt.. jammer dat je geen goed gevoel erbij hebt.. maar komt omdat de temp een beetje raar is he, want je hebt wel steekjes en je borsten doen geen zeer, dus wel duidelijk dingetjes anders dan normaal..

Hmm auto's en tram :D Da's best lawaaiig volgens mij ook. Wel apart, met meerdere mensen op 1 adres, maar ook wel gezellig! Lijkt me dat je dan meer contact heb met mede-pand-bewoners.. ? Maar dat weet ik eigenlijk helemaal niet zeker, kan het me voorstellen iig! Ja zo lang de aankomende kleine nog klein is is dat prima te doen denk ik! Kennis van mij woont zelfs in een piepklein flatje met een kindje. Ze heeft maar 1 slaapkamer ook. Jullie wel 2 slaapkamertjes ? Of ook eentje ?

Thnx! Leuk dat je het je smaak ook is, je had het natuurlijk afschuwelijk kunnen vinden :D

Onweer is hier weer langzaam aan het verdwijnen.. goh we hebben er wel een gezellige kletsmiddag van gemaakt weer :p Nog gelukt met de kleding fixen ?

Liefs !

12. Delta

Delta Niet meer actief

ooh hier geen bliksem of onweer gezien of gehoord! brrr eng is dat he?
    heb jij al lekker gegeten? Ik nog niet! vriendlief is pas 7 uur thuis haha..

ja ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.. ik verwacht maar dat ik ongi word hoor, ga zeker niet te vroeg testen! deed ik vorige keer, en omo wit, nee nu echt geen zin in!! vorige keren had ik ook wel wat steekjes kan ik me herinneren.. dus ja ik weet het niet haha.. wel stiekem blij dat mn borsten geen pijn doen!

uhm nou we hebben eigenlijk weinig contact met mede bewoners, we wonen boven elkaar, en zien elkaar heel weinig! het is wel wat lawaaig, maar valt opzich wel mee, je hoort niks als je de tv aan hebt haha behalve als de brandweer voorbij komt sjeezen!
    wel hebben wel 2 slaap kamers :D het is best ruim! we hebben ook wel een ruime woonkamer..
    85 m2 in totaal.. zeker groot genoeg de eerste tijd!

ik had het afschuwelijk kunnen vinden maar het is zeker mn smaak! hoe het er eerst uitzag vond ik niet mooi.. nu wel!

ja ik vond het super gezellig zo :D hihi nee geen kleding kunnen maken, ben ook beetje aan het werk! Misschien morgen haha.. ga je vanavond nog wat doen? of lekker tv kijken?

liefs! x

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaa vind die klappen soms best eng!

Ik heb ook nog niet gegeten, tenminste, wel een deel maar nog niet alles. Maar ga denk ik broodjes bakken want ik ben ineens supermoe.

Hmm ja ik snap het! Is ook maar het beste misschien om uit te gaan van het minst leuke, heb je idd niet steeds zo'n teleurstelling.. maar ik blijf gewoon duimen voor je hoor :D

Oh onder elkaar ok! Hihi, dan zou ik elke avond met een basketbal tegen het plafond aangooien en weer opvangen :D
    Haha brandweer zal wel vaak langsrijden dan ook of niet ? Als het zon drukke weg is..

Zeg je nu een woonkamer van 82m2 ?? Of bedoel je het hele appartement ??

Hihi nogmaals thanks! Ik vond em eerst ook lelijk, vooral dat hij zo donker is, en dat rode stofje binnenin..bleh..maar had hem speciaal gekocht om op te knappen en da's erg leuk om te doen :D

Hihi ja morgen weer een dag! Wat gaat zo'n dag snel voorbij he... Ik ga zo boven nog een beetje opruimen en wat spulletjes opruimen, en dan plof ik denk ik op de bank... proberen CSI te kijken.. doe ik m'n ogen wel dicht als het te eng wordt :p

En jij ? Eetsmakelijk zometeen alvast !

X

14. Delta

Delta Niet meer actief

haha terwijl die klappen juist niks doen!! :D

ah je hebt alwel gekookt? broodjes bakken? uit de oven van die pistoletjes?

ja ik verwacht het ergste gewoon.. ik zie het wel.. wil me er niet druk over maken, als ik nog een paar maanden zo door moet gaan! haha nee dankje :p lief dat je voor me duimt, ik ook voor jou ! always..

nah soms hoor je de brandweer 3 keer op een dag, en dan weer 2 weken niks haha alleen maar goed als we ze niet horen.. tja betreft de boven buren, soms horen we ze rommelen ofzo.. maar geen contact mee..

nee ons heel appartement is 85 m2 haha :p

jaa je kastje is super.. vind knap dat je dat zelf helemaal opknapt!

och zo een dag is zo snel voorbij! vliegt gewoon om.. aah jij toch weer CSI kijken? als je maar geen nachtmerries krijgt he! ik kijk gtst, kijk jij dat ook? en verder wat zappen tot er wat leuks is! haha

zo nu ff wat koken, eten, opruimen en op de bank!

Liefs! X

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahah idd! Nou ja dan ben ik misschien bang dat je juist de klap hoort omdat er iets gebeurd is hihihi :cool: Soms gaan gedachten zo snel..

Ja pistoletjes.. met brie en honing en noten mmmm

Ah hele appartement dus! Hihi nou mooie ruimte toch voor straks met z'n minimaal drietjes ;)

Thnx!

Ik ga m'n best doen om geen nachtmerries te krijgen! Heb wel weer zin om het te zien! GTST kijk ik nooit eigenlijk.. ja heel soms een stukje op vrijdag voordat the Voice begint hehe. Nou veel plezier met GTST en zappen straks! Ben benieuwd naar onze tempjes van morgen, fijne avond! Kus!!

16. Delta

Delta Niet meer actief

jaa dat klopt hoor! op dat moment denk je echt uuhmm alles goed? niks ingeslagen toch haha..

oh wat lekker zeg! heb je geen kikkererwten meer gemaakt? wij hebben net gegeten.. was lekker! en zit zooo vol haha

nou inderdaad, best een mooie ruimte hoor voor met zn drietjes hoop ik! laar de baby maar komen haha

hmm oke ik hoop dat je geen nachtmerries gaat krijgen! dat is echt vervelend. is je vriend er vanavond ook bij jou? jij ook nog een fijne avond meis!! en ben ook stik benieuwd naar onze tempjes morgen! hopen dat ze mooi hoog zijn voor beide :D

Liefs!! X

17. Delta

Delta Niet meer actief

hey dames!

slunae alles goed meisje? ben benieuwd naar je temp! mijne was 37.1 maaaar dat was ie vorige maand ook precies 7 dpo... en gister 36.9 ook vorige maand hetzelfde.. wedden dat hij morgen weer 36.9 is en ik gewoon vrijdag of zaterdag ongi word! ik weet het gewoon...
    mjah dan maar weer naar de volgende ronde! 2012... haha
    hoe voe jij je? geen nachtmerries gehad?

liefs!

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen meiden!

Lieve Delta, hier alles goed. Heb wel menstruatiekrampen nog met vlagen..en ook met vlagen megazere borsten! Maar mijn temp is nog steeds redelijk hoog (37.00). Dat is wel zeldzaam dat hij 3 dagen achter elkaar zo hoog is vlak voor nod. Had in juni een vrij hoge temp al snel na mijn eisprong, maar verder altijd maar een piek van 1 dag, of 2 dagen. Vorige ronde daalde hij 3 dagen voor nod al. Als mijn eisprong op cd13 was is morgen mijn nod.. heb er geen zin in!

Mooi dat jouw temp gestegen is, hoop dat hij gewoon zo hoog blijft! En zo niet dan hoop ik dat je LF langer is en dat je nod pas maandag of dinsdag is!

Volgens mij heb ik geen nachtmerries gehad :D maar weet het niet zeker, soms onthou ik m'n dromen niet zo goed, misschien komt het dan later op de dag ineens naar boven. Ik had van het weekend gedroomd over Nick & Simon.. dat is pas raar, want ik heb helemaal niets met hun! Gisteren wel spannende avond.. eerst CSI, toen Bones.. toen Co-Assistent, en toen om 23:30 nog Cold Case :p Wat heb jij nog gekeken ?

En hoe voel jij je ? Heb jij eigenlijk normaal voor je nod krampjes al of andere dingetjes ?

Lieve Astarte, hoe gaat het met jou? Weet je ongeveer wanneer emmy zich moet gaan innestelen ? Heb je al iets gevoeld ?

Essieeee
    , ik zag je net even spieken, hoe gaat het daar ?! Al veel leuke spulletjes bij elkaar geshopt ?

Liefs!

19. Delta

Delta Niet meer actief

hey meis! wauw je temp is nog mooi hoog!! ga je nog testen vandaag?

ik heb vandaag een beetje pijnlijke borsten of nouja niet echt pijnlijk, als ik er in knijp haha.. gister had ik ineens steken in mn baarmoeder!! savonds... nu af en toe voel ik wat ...verder weinig... ik wacht gewoon af.. haha ik krijg wel hoop als mn temp morgen weer hoog is!

gelukkig heb je niks van je nachtmerries gemerkt!
    ik heb niet veel gedaan eigenlijk.. haha beetje op de bank gelegen was moe.. en gtst gekeken..

nog plannen vandaag?

Liefs!

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haii!

Ja kan in principe nog wel een testje doen, maar weet niet welke ik dan zou doen! Ik heb er nog 2 van Zwanger & Kids (midstream met dat plastic dingetje) en heb er nog 2 van Kruidvat, en volgens mij ligt er nog wel ergens iets van iets anders.

Pijnlijke borsten als je erin knijpt...haha :D Steken in baarmoeder klinkt goed!

Je avond klinkt echt als een hangavond ;)
    Wilde vandaag proberen naar de stad te gaan, maar moet het wel droog zijn en moet ik er wel zin in krijgen... Gisteren had ik zin maar ja toen regende het steeds. Zo komt het er nooit van he :cool:

Jij plannen vandaag ? x

Deel Deze Pagina