weet ik.. maar 10 dagen is het minimum eigenlijk.. de vk en mijn ha zegt dat het geen probleem hoeft te zijn.. ik ben trouwens nog niet ongi.. gaat morgen denk ik wel doorzetten en anders zondag.. maar goed ik ken iemand die is met een lf van 7 dagen zwanger geraakt...
Ow oke....ik hoop het....! Als het zo moet zijn zal het zeker gebeuren, dus blijf vertrouwen hebben! xxx
Gaan we gewoon proberen dat je eitje eerder komt Ja je cyclus is nu wel mooier met 28 dagen! Af en toe een korte ertussen heb ik ook gehad hoor! Oja bij fysio ging alles goed, goed dat je het vraagt!! Ik kan heel goed klagen, maar als ik dan goed nieuws heb vergeet ik het ineens Fysio dacht dat hij niet gebroken of gescheurd was, gelukkig!! Maar hij legde wel uit dat mijn andere fysio mijn botten verplaatst heeft in m'n voet, en dat mijn spieren er geirriteerd op reageren, en dat 1 spier verrekt is (wat niet helemaal de bedoeling was volgens mij). Moet wel 2 weken rustig aan doen! Hij verwacht niet dat het erger wordt in ieder geval.! Dat was het
jaa lief van je meis! gaan we zeker proberen!! 28 dagen is erg mooi.. gelukkig is mn lf nu in ieder geval al 10 dagen! jeeej.. nog steeds niet ongi in ieder geval.. ik durf niet meer aan mn baarmoedermond te zitten!! hihi ohhh goed zo dat het niet is gebroken ofzo! Dus maar even heeel rustig aan doen nu!! en volgende week bij je andere fysio maar even klagen he! haha ik ken t! ik wil ook meestal de dingen zeggen waar ik mee zit, de rest wat goed gaat, tja dat gaat goed he fijne avond meid!!! XX liefs
Yes 10 dagen LF is goed te doen ja, al 1 dag meer dan vorige ronde. Nee blijf er maar af inderdaad pff, ik durf het na vandaag ook niet meer! 1 keer op onderzoek uit en begin meteen te bloeden! Ja donderdag ga ik die andere bijten toch?! Haha dat idd! Jij ook een fijne avond!! XxX
haha is jou bloeden al goed door gezet of?? jaaa donderdag die ene piel maar eens bijten ja! is ie nou helemaal gek geworden?! jou voet beetje pijn doen!!! thnx meid.. xxx
Hahaha lig helemaal dubbel hier Mijn bloeden is vanmiddag al goed doorgezet ja! Met de krampen valt het gelukkig mee! Bij jou nog steeds slijm en geen helder rood ? Kwam nog even kijken, ga nu naar bedje Truste ! Xx
hihi jaaa dat is toch zo ! stom **** hihi aaah gelukkig valt de krampen mee! goed dat is doorgezet.. op naa IUI meid!! gaat helemaal goed komen.. ik heb inderdaad nu nog gewoon slijm.. echt een nat gevoel daar beneden!! denk steeds nu is het wel roze of rood.. maar nee.. mn temp is ook lager; 36.8 bah.. ach ik ben wel blij, t mag nog even wegblijven, heb ik tenminste een langere lf !! toch?! hihiben jij alweer wakker? XX liefs! astarte; njah het gaat echt doorzetten nu hoor.. mn temp is weer lager trouwens ook!! bah nou ja,, wij duimen nu voor jou!!! X
Goedemorgen meiden..! Hoe gaat het hier ? Hier goed, beetje een druk weekend Astarte lekker weekend ? Nog een weekje.. heb je het gevoel dat er iets veranderd in je qua symptoompjes? Delta hoe gaat het daar ? Is het bij jou inmiddels al doorgezet ? Heb je een leuk weekend ? Wokkel hoe gaat het daar ?! Heb vannacht gedroomd over het een en ander, is je meisje al bijna klaar ervoor denk je ? Heb je de uitslagen al gehad, of heb ik daar overheen gelezen ?.. Essieee hoe gaat het nu daar ? Wel een beetje stil hier geworden hier he hihi Liefs
hey slunae! ja hier is t goed doorgezet.. gelijk flink bloed ook.. wat zeurderig gevoel in buik en rug, als ik beweeg gaat het wel.. en tis goed uit te houden hoor, ik voel het wel, maar niet echt storend.. heb wel een leuk weekend gehad hoor had je al gepb't.. nou meis, op naar volgende ronde en jij naar IUI! ik hoop zooo dat het nou eens raak bij jou mag zijn!! asatare; hoe is het met jou ? hoe voel je je? XX liefs
Hi moppies Ik heb af en toe ongesteld krampen maar heel weinig hoor. Ik weet het gewoon echt niet! Op het IVF forum waar ik ook zit is de volgende al zwanger na poging 1!!! Dus dat geeft moed want er zijn er nog 2 die na poging 1 zwanger zijn! Terwijl ik daar niet op reken maar het mij wel hoop en moed geeft dat het ook bij mij zo kan zijn!..... Jullie weer een nieuwe cyclus in.....Slunae spannend de iui in nu...zonder hormonen toch? Want het ligt aan vriend en niet aan jou of gaan ze nog extra stimuleren? Xxx
Ow jammer! Maar was ook te verwachten met de tempdaling en rozeverlies he.. wel goed dat je LF nu langer was!! Nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons.. begint bijna een gewoonte te worden he.. We zullen wat het ons gaat brengen! Ik heb je PB ontvangen, reageer later, ga zo nog eventjes op pad X
Spannend Astarte, blijft toch afwachten! En IVF is een goede behandeling, heb vaker goed nieuws gehoord dan minder goed, dus hoop echt dat deze IVF voldoende is voor een mooi wondertje! We duimen gewoon verder! Vind het ook erg spannend de IUI .. had zelf niet gedacht dat het zover zou komen, maar het gaat nu toch echt gebeuren.. Ze heeft niets gezegd over hormonen, als het goed is kan het gewoon IUI op mijn natuurlijke cyclus worden, maar denk dat dat dinsdag wel besproken wordt als we erheen gaan voor de intake! Zij waren na alle onderzoeken trouwens van mening dat we gewoon 50% kans hadden als we het zelf deden, mijn Gyn vond niet zoveel mis met zijn zaad, daarom moesten we ook nog 6 rondes zelf proberen. Echter denk ik daar anders over, maar dat heeft denk ik te maken met welke richtlijnen een ZH aanhoudt. Ik vind 2% normale vormen gewoon heel slecht als het volgens bepaalde normen minstens 30 % moet zijn. Als je 0 % normale vormen heb ben je gewoon niet vruchtbaar.... Hoop dat ze zijn semen nog een keer testen.. ben wel benieuwd of het nou verbetert of verslechtert..Hij had eerst agglutinatie, en bij het laatste onderzoek niet meer, dus dat is wel positief. Anders zou hij wellicht antistoffen maken voor zijn eigen zaad.. Pfff vind het wel spannend, zal het ooit gaan lukken ?! X
ja idd.. hij is heel erg gedaald.. haha het blijft inderdaad een gewoonte nu.. maar ach ik zie wel.. ik ga niks extra's doen.. hoop dat het jou gaat lukken met IUI!! tot strakkies en anders morgen! fijne dag meis ! X
Haha nee sorry, kwam niet verder dan wat er al genoemd was! Maar lag helemaal in een scheur om het feit dat je alles meteen uit ging proberen en op foto zette Ja gaat goed hier hoor Geniet er volop van! Lees net dat jij en Delta weer doorgaan naar de volgende ronde. Balen meiden! En nu IUI voor jou Slunae? Spannend, ik hoop dat dit de kansen voor jullie flink verhoogt en dat jij ook een mooie knaller mag krijgen! En de andere meiden ook natuurlijk.. Nou, ik spiek weer even mee en kijk met spanning uit naar de testdag van Astarte! Fijne week meiden!
Goedemorgen! Ja relaxed blijven is het beste denk idd! Morgen IUI intake, spannend wel! Hoe was je zondag verder ? En hoe gaat het nu ? Plannetjes voor vandaag ? Ik heb vandaag een dagje rust, dus lekker in huis rommelen, voet gaat beter gelukkig, geen pijn meer, maar hou nog wel even rust! XxX
Haha oke Fijn dat het goed gaat, heerlijk he! We gaan idd weer door naar de volgende ronde. Zeker spannend de IUI .. morgen al de intake! Het schijnt dat de kansen niet zo heel veel verhogen, maar wie weet is het voldoende! We shall see Jij ook een fijne week!