Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee meis,

Fijn he?! Hoop ook echt dat mijn eitje goed is, en al snel springt, en dat er plek is in het lab idd!! Was wel ineens heel bang dat ze perongeluk het verkeerde semen zouden pakken, maar dat is ook de reden waarom ze maar zo weinig plekjes hebben in het lab, er mag maar 1 semen in het lab zijn van iemand. Dus denk dat ik daar niet bang voor hoef te zijn... ! Hoop ik..

Goed dat jij lekker rustig aan doet. Nog steeds geen idee wat het nou eigenlijk was dus ?? Wel een opluchting dat het met je kleintje goed ging verder.! Nu snel weer de oude worden he :)

De tijd vliegt he... al bijna op de helft...

Heb je de bekkenband oppgehaald ? Hoop dat het helpt ? Waar moett je dat precies dragen ?

Liefs

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja misschien moeten ze het zelf even aankijken hoe het gaat lopen ? Wie weet krijg je er wel weer een paar uurtjes bij, of zo af en toe ? In ieder geval heel mooi dat je de 20 uur sowieso kan werken! X

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee meis,

Het was inderdaad maar een beetje, alleen vanmorgen, de rest van de dag niets meer... heb jij nog steekjes ? Ik had de hele middag een drukkend gevoel onderin, en nu beginnen weer plopjes en steekjes.. m'n buik voelt ook opgezet.. misschien heb ik iets aan m'n darmen.. :( of ik ben schijnzwanger hoor!! M'n borsten/tepels jeuken en zijn helemaal vol :( Dat heb ik echt nooit.. :(

Heb nog steeds m'n nagels niet kunnen doen, probeer het vanavond en anders maar morgenochtend.. heb best een drukke dag..jij ook drukjes, i know ;)

M'n eten is bijna klaar, ga zo eten. Tot later ! X

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aargh ik word helemaal gek van m'n nieuwe toetsenbord! Hij is draadloos... elke keer dubbele letters, of het duurt 2 minuten voordat het ding doorheeft dat ik al aan het typen was.. denk dat ik ga proberen em te ruilen.. iemand van jullie ervaring met een draadloos toetsenbord ? Is dat normaal dat hij letters dubbel pakt, of soms niets pakt en dan ineens een hele rits pakt en soms niet eens reageert ? In het begin ofzo..

5. Delta

Delta Niet meer actief

oh nou gelukkig is het over nu!! wat vreemd he.. ik heb ook nog wat steekjes gehad enzo.. vreemd dingetjes! tis nu wel weg.. en nog wat donkerbloed verloren vandaag.. zal wel laatste dag zijn, misschien morgen nog wat spotting ofzo.. vandaag ook..
    maar ja joh? echt een dikkere buik ook? klinkt indd als schijnzwanger..... je bent niet echt zwanger he? nee kan niet he.. pff vreeemd! je zal het wel zien bij de echo over paar daagjes!!
    hoop op een mooi eitje :D

aaah dus je moet nog nageltjes lakken hihi.. ik vrijdag misschien!
    morgen alles poetsen..
    succes morgen bij de fysio! laat hem wat zien he! bijt hem maar ofzo :) hihi enn nog een fijne avond en welterusten alvast!

XX liefs

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Moet je niet eens testen nog dan? Voor de zekerheid!????!!

Kus

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haiii ! Ja heb ik gisterenavond dan toch maar even gedaan, maar helemaal niks hoor.. dus het is echt schijnzwangerschap volgens mij.. dat m'n lichaam denkt dat er iets is in ieder geval!

Hoe gaat het daar ? X

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Helloo!

Denk schijnzwanger of misschien gewoon last van m'n darmen kan ook. Heb gisterenavond goed gegeten en daarna had ik maagpijn, maar dat is ook weer weggezakt!

Hoe gaat het met jou vandaag ?

Ik werd bevroren wakker vanmorgen, had het toch koud!! Kan je ook wel zien aan mijn temperatuur pfff haha.

Heb nageltjes gelakt inmiddels :D jij ook alweer opnieuw gelakt of zit de groen nog mooi ? :cool:

Liefs X

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hier gaat het goed! Niet meer getest, ik wacht daar even mee nog, misschien morgen een keer om te kijken of het testje donkerder is geworden of niet, of anders zondag pas. Ten slotte, als ik ongesteld zou worden hoef ik niet meer te testen! Ik wil pas juichen als het echt mag van het ZH, ik durf dat nu nog niet en wil mezelf besparen dus ben absoluut al wel blij want als ik negatief had getest, wist ik gewoon dat het niet zo is en zou worden en nu heb ik echt wel een kans, een grote kans denk ik! :)

Jammer dat het bij jou niet zo is, maar dat was wel te verwachten...alhoewel sommige vrouwen dwars door de ongesteld heen toch zwanger blijken!...;) Maar goed, jij gaat nu eindelijk op voor IUI, spannend hoor!!!!!!!

Liefs!

10. Delta

Delta Niet meer actief

ohh toch nog een test gedaan! pff vreemd zeg, toch schijnzwanger indd! je lichaam is een beetje raar aan het doen he.. bah !
    echt super dat je lekker gegeten hebt! balen van de maagpijn alleen, maar dat is nu weer weg gezakt he?! gelukkig maar.. hoe voel je je nu? kon je je ontbijtje ook goed weg krijgen?

aah je had het indd koud! hihi je temp is flink naar beneden.. wel goed geslapen? ik wel! mn temp was 0.1 graad omhoog, maar dat komt denk ik omdat mn ongi echt zo goed als over is..

aah welke kleur heb je het gelakt? mijn groene zit er nog op. alleen bij mn rechter pink is er een stukje vanaf.. maaaar ik ga vandaag poetsen.. morgen ga ik mn nagels denk ik lekker roze lakken :D hihi

jij succes bij de fysio he! ik hoor het nog wel.... ;)

XX liefs

11. Delta

Delta Niet meer actief

astarte ; ik hoop echt echt dat je zwanger mag zijn meissie.. spannend he! nog paar daagjes wachten!!! ik blijf duimen !

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Van harte Essieee! Zelfs met je zwangerschap nog! Dat is goed nieuws!!
    Minder uren is misschien ook wel fijn als je straks je zoontje hebt erbij toch? Dan wilde je misschien toch al iets minder werken of niet?

De antibiotica slaat dus aan? Blij om! Het klinkt iig als een ontsteking maar waar je die nou had!?? Bij mij hebben ze ook wel eens niets gevonden in mijn urine terwijl ik GEK werd van de pijn dus dat zegt ook niet alles, maar toch fijn dat je geholpen bent. Koorts is altijd een ontsteking ergens, dus gelukkig maar.
    Heb je eigenlijk al een naam voor de kleine bedacht met je vent!??? :D Jongensnamen zijn lastig he!!??
    Dat vinden wij althans ;)
    Ben trouwens wel blij met jouw positieve gevoelens mbt de IVF en de zwangerschap evt nu bij mij! :D:D Hoop zo dat het zondag ook nog goed is!!!!!!!!!!

Dikke kus

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Thanks Delta! :D Ik duim mee!!!!!! Was net weer beetje duizelig en heb soms nog die krampjes. Moet natuurlijk wel blijven zitten die kleine baby in wording want het kan nog altijd misgaan, daar ben ik op voorbereid. Daarom ben ik zo blij ook met de extra Utro bollen!

Liefs!

14. Delta

Delta Niet meer actief

jaaa kan ik me voorstellen! echt fijn die extra utro bollen ja!! komt goed meisss... we gaan dr voor!! een nieuw rood wit roze beebje :D

Liefs!! X

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Parelmoer achtig iets, met zwarte imageplates, en nog een keer de plates gedaan met roze, en toen een topcoat, en toen nog wat glittertjes erover haha. Hier foto:

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wokkel we wachten nog op beschuit met muisjes :D Hihi je bent lekker aan het genieten denk ik !! Ben zo benieuwd naar je verhaal over hoe het gegaan is en hoe je het ervaren hebt, en natuurlijk hoe het nu gaat met jou en je kleine meisje!! X

17. Delta

Delta Niet meer actief

leukk!!! ik vind parelmoer echt een mooie kleur!! leuk he die foto's van nageltjes :D frist het topic lekker op zo! ik maak morgen ook zeker een foto :D

je hebt flink je best gedaan hoor! hihi had je dat gister avond nog gedaan?

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Jaa parelmoer vind ik ook mooi! Heb ook nog een andere die afhankelijk van hoe het licht erop staat rozig of groenig is.. maar voor de imageplates heb je echt een harde kleur nodig, dus geen lichte nagellak als je snapt wat ik bedoel... heb op marktplaats 10 nieuwe imageplates gekocht.. had er maar eentje.. hoop dat ik ze snel binnen heb!

Heb ik gisterenavond inderdaad nog gedaan, in de pauze van de film nagels gelakt, toen laten drogen, en toen in de andere pauze imageplates en na de film nog de andere hand :D Werd wel misselijk van die geuren van nagellak enzo haha.

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ok goed om te horen! Ja als hij morgen donkerder wordt kan het niet meer van de Pregnyl zijn lijkt me!! Ben erg benieuwd! Hou je goed vast kleine emmy!! *duimt!!

Ja het zou zomaar kunnen dat je toch nog menstrueert en zwanger bent, maar komt niet heel vaak voor volgens mij.. ik dacht er ook pas gisteren aan om het even te checken haha. Spannend de IUI inderdaad!! Heb jij toevallig ergens meegekregen of je daar ook pijnstillers voor nodig hebt ? Ben het vergeten te vragen...

Ik hoop echt zo dat mijn eitje niet te laat of te vroeg springt.. dat ze niet zondag zeggen van, ow hij springt morgen al..nu kan het niet meer.. grrrr. !

Liefss!

20. Delta

Delta Niet meer actief

ohhh oke! wel stoer zeg.. ik heb veel verschillende nagellakjes.. een tijdje terug kocht ik echt overal nagellak ! haha, was voor het zwanger worden, nog niet zo lang geleden.. toen woonde ik nog thuis.. en was ik gek op kleding shoppen, nagellakjes, gewoon echt met uiterlijk bezig! en nu.. helemaal niet meer wahaha.. zou eigenlijk gewoon door ermee moeten gaan, ben ik ook niet zo bezig met baby's :p

wat stoer zeg, dat je nieuwe hebt gekocht op marktplaats! hopen dat je ze snel binnen hebt ja! lekker weer uitproberen dan he! is altijd zo leuk!
    er was iets wat je kond wat ik zoooo vet vond! staat ook op youtube.. zal ff zoeken! das echt zo vet.. wil ik ook echt proberen eigenlijk..

Pink and White Water Marbling - YouTube

is echt zooo mooi! vind ik dan he ;)

Deel Deze Pagina