Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hihihi dus dat is wel veranderd nu.. ja als je dat weer meer gaat doen, ben je idd minder met zwanger worden bezig! Of gewoon knutselen ofzo.. weet niet of je dat leuk vindt ?? Ik heb dat wel nodig, doe soms tekenen of prutsen met zo'n kastje zoals laatst, en ik wil weer meer gaan photoshoppen want dat schiet er steeds bij in laatste tijd!!

Ja waren ook helemaal niet duur.. normaal betaal je 5 euro per image plate, maar deze waren 'fake' maar vind dat het ze ook prima doen zoals je ziet voor maar 0,50 cent per stuk!!

Watermarbling heb ik ook gedaan paar maandjes geleden.. (was ook een topic over hier op ZP maar die is alweer dicht volgens mij...)maar dat kost een hoop nagellak, en wordt een hoop geklieder en je moet dan elke vinger eerst afplakken, dat vond ik zooo irritant, want dat duurde best lang per nagel.. denk zo'n 5 minuten per nagel ben je wel kwijt..maar wel heeeel leuk als je het gaat proberen !! Zal je een tip geven: Laat het water eerst op kamertemperatuur komen, en laat de druppels nagellak van niet al te hoge afstand vallen want dan vallen ze naar de bodem.. oja, je moet wel heel snel zijn!! :p:p

XxxX

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Echt super dat je Utro bollen extra hebt gekregen ja!! Maar goed dat je zelf ook meedenkt en dan ook gewoon belt etc. !! Wilde ik nog even zeggen ;) Xx

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    He meis,

Ja ik hoop echt ontzettend met je mee dat het deze ronde al doorgaat en dan natuurlijk ook dat het gaat lukken!!

Hier gaat het beter gelukkig. Denk toch iets met mn blaas want de kuur slaat wel aan. Alleen was mn urine steeds schoon dat was het gekke eraan. Maargoed ik ben deze week lekker thuis gebleven en rustig aan gedaan. Kan ik volgende week weer hard aan het werk ;)

Ik heb gisteren wel gekeken voor die bekkenband. Heb m omgehad maar kon nog nie echt zegge dat ik er wat van voelde. En aangezien ik dat ding zelf moet betalen en niks vergoed krijg wacht ik even bericht van de fysio af. Dalijk koop ik iets wat helemaal niet goed is ofzo. Dus doe het nog maar even, nu ik thuis zit gaat het ook wel aardig met de rug gelukkig...

4. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ja, ben natuurlijk helemaal blij met mn contract!! Alleen heb ik nu een min-max van 24 tot 36uur en kom vaak aan de 32u ongeveer. Ik wilde graag na mn verlof 24u blijven werken omdat er natuurlijk wel geld moet binnen komen. Maargoed ze geven me nu een contract van 24u. We zullen het dan even wat rustiger aan moeten doen, maar ik heb tenminste werk. Idd ze hadden me er ook uit kunnen gooien.. En misschien krijg ik er volgend jaar wel 4uurtjes bij. Als het goed is, is het wel een vast contract dus wat wil ik nog meer :D

Ja heel raar van die klachten ik lag echt krom van de pijn en was alleen maar aan het huilen. En ben echt geen aansteller ( was smorgens zelfs nog aan het werk gegaan) maar het was echt niet uit te houden. Gelukkig doet de kuur zijn werk daar ben ik wel blij om. Wel baal ik dan een beetje van de verloskunidge die zich er dan zo makkelijk van af helpt en zegt met de baby gaat alles goed ga maar in bed liggen met opgetrokken benen en een kruik. Jaaa daaaag dat was dus niet te houden. Gelukkig mn eigen gevoel gevolgd en savonds toch weer naar de huisartsenpost gegaan...

Naam. Zijn we eigenlijk bijna uit. Ik had al een jongensnaam in gedachte voordat we wisten dat het een jongen werd. Ik ben niet iemand van hele aparte namen en dat past ook niet bij onze naam en de achternaam. Ik vind een 2e naam erbij wel mooi, en daar zijn we nog niet helemaal uit. Dus we hebben zeker nog wat om over na te denken :)

Ja ik heb wel een goed gevoel voor je! Nog even en het is zondag maar wat duurt wachten dan lang he!! Hoe oud is je dochter nu?
    Mijn duimpjes draaien gewoon door voor jullie|!!

5. Delta

Delta Niet meer actief

ja is echtveranderd.. niet dat ik me nu slonzig kleed ofzo ;) maar koop weinig nieuws bij.. maar ja misschien wat meer proberen :cool:

aaah ja idd.. is allemaal wel erg leuk wat je doet! ik wil wat meer gaan sporten en die yoga erbij gaan doen.. en nagels lakken :D

oeh dat heb je dus al eens geprobeerd :p haha niet zo een succes dus? nou ja lastig! hihi

oh dat is indd helemaal niet zo duur !! en als het net zo goed werkt!! super toch hihi.. ben benieuwd!!

XX

6. Delta

Delta Niet meer actief

sjooo... een foto van mijn nieuwe nageltjes :D

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wauw mooi!! Gave kleur zeg :D:D Netjes gedaan ook :cool::cool: Leuk om te doen he hihihi. :D Binnenkort ook oogschaduw doen ? ;) :p

8. Delta

Delta Niet meer actief

thnx!!! hihi.. jaaa morgen ga ik me weer eens opmaken :) oh erg he :D hihihi... thnx hoor ;) vind mezelf weer terug haha

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dames! Nog even mijn test van vandaag ter info ;)

10. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Astarte zo duidelijke test van pregnyl zoveel dagen geleden lijkt me onwaarschijnlijk!! Ik wacht nog even op zondag met m'n officiële felicitatie, maar ga je toch nu vast voorzichtig feliciteren!! Ik denk dat die top embryo uitgroeit tot een heel mooi en bijzonder wondertje!!

Helemaal happy voor jou JEEEEEJJJJJJ!!! :D

11. Delta

Delta Niet meer actief

astarte; dat is geweldig denk ik!!!!!!! denk ook een voorzichtige felicitatie joh!! jeetje wat SUPER goed!! echt wauw! te mooi... denk dat het ook onwaarschijnlijk is dat het nog de pregnyl is!!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dankje!!

Fijn dat het beter gaat, lijkt inderdaad op een blaasontsteking!

Hmm balen dat je het zelf moet betalen, de bekkenband. Ik heb geen idee wat het doet ook.. zorgt het voor extra versteviging ? Ga je langs de fysio ?

Doe rustig aan meis! Liefs

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    :D:D

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mooie test Astarte!! Echt een knaller!! Kan me haast niet voorstellen dat dat van de Pregnyl is, dan zou hij lichter moeten worden.. ! Spannend!! Alvast heeeel voorzichtig gefeliciteerd, en we wachten af tot zondag!! Krijg je dan maandag meteen een bloedtest oid ? Liefs!

15. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ja vandaag en morgen nog kuur en dan is die klaar, hopeijk is het dan ook helemaal over...

Ja die bekkenband geeft steun schijnbaar aleen voelde ik dat nog niey zo. Heb volgende week vrijdag mn eerste afspraak bij de fysio. Ben benieuwd. Kom soms haast nie in de benen...

Verder ben ik er vandaag denk ik nie. Ben een halve sarah geworden vandaag dus krijg straks visite... Probeer via mn telefoon mee te lezen want ben wel onwijs benieuwd naar de ontwikkelingen bij astarte...

Met jou ook alles goed verdeR?

xx

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aah jaaa het is vrijdag natuurlijk!! GEFELICITEERD!!!

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoop dat dat snel weer beter gaat, en dat je anders wel steun hebt aan de bekkenband!! Ben benieuwd wat de fysio zegt :)

Hier gaat het wel goed hoor, ben alleen beetje ziekjes.. Had al misselijkheid en weinig eetlust, en nu sinds vannacht steeds aan het overgeven. Even rustig aan doen dus... Liefs en een hele fijne dag!

18. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Astarte... WOOOOOOOOOOWWWWW :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    Ik ben echt zooooooooooo blij voor je!!! Maar officieel mocht je toch nog niet testen? Nou meer dan een knaller kan denk ik niet meer ;)

Hoe is het verder met jullie meiden? Ik ga zo ff bijlezen.

Ik voel me behoorlijk down :( Kom er nu achter dat ik te snel ben gaan werken na mn bevalling, te snel met alles door ben gegaan (in de hoop dat alles goed zou komen) Maar helaas komt dat niet... Ik kan er niet zo goed meer tegen dat iedereen om me heen zwanger word, en mij dat ook doodleuk verteld (niet een beetje rekening houden) en word helemaaaal gek van het umc!! Word zooo onzeker van hun!!
    Kreeg eerst te horen dat ik december kon beginnen met pgd.. Toen werd het maart, en nu ben ik gisteren gebeld, en ze hebben tot juni een planning gemaakt maar daar zitten wij niet tussen :(:(:(:(
    Na juni pas, tenzij ze een nieuwe Embryoloog aannemen dan zou er meer plek zijn en kunnen wij alsnog rond maart/april. Maar daar weten ze in januari meer over..
    HOE ONDUIDELIJK KUN JE ZIJN?! Stomme UMC :x Helaas ben ik er zo afhangelijk van!
    VAn alle ellende heb ik ook nog eens griep!!

Ik ga woensdag naar de huisarts om te praten, want ik kom niet meer uit mn 'depressie' Ik hou echt van leuke dingen doen en erop uit gaan, maar heb daar nu helemaal geen zin in en voor mn gevoel kom ik niet meer uit mn dip.. Dus denk dat ik nu echt hulp moet gaan zoeken. Voel me af en toe echt een hoopje ellende :(

Nou fijn weekend alvast!!! xxxx

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    *breekt in*

Astarte, alvast een voorzichtige gefeliciteerd meis, wat een prachtige test! Wat mooi om te zien, je had er maar 1, maar je had er ook maar 1 nodig en het is gelukt ook!

Essieeee, gefeliciteerd met je verjaardag meis!

*breekt uit*

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank Yara! Ik hoop ook heel erg dat het zo blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe is het met jou?
    xxx

Deel Deze Pagina