oh jeej ! dat moeten we niet hebben nee, dat je blijft overgeven! bah zeg... hoelang heb je dat al? en dat gaat nooit over? gelukkig heb je nu niet zo een zware behandeling gehad van de fysio!! enne tja dat met dat ei missen ik snap je hoor!! ik ga gewoon echt proberen om het vanaf 9 om de dag te doen, zodat het zaad wat sterker en krachtiger is.. vorige ronde waren we vanaf CD 3 om de dag gaan vrijen, was misschien niet zo best, nu in de niet vruchtbare week vrijen we om de 2/3 dagen! om het een beetje krachtig te houden.. ik ben erg benieuwd.. ik heb een pendel gehad van mamavanamarlliys en zij heeft tot nu toe nog nooit een pendel fout gehad! volgens haar zou ik maart 2012 zwanger zijn van een jongetje.. ik ben erg benieuwd... wel jammer, duurt nog wel even haha... ja heb lekker boodschappen gedaan en lasagne gemaakt.. oehh jij een lekker visje! alleen vis of? Liefs!
Heb dat al meer dan 8 jaar! Maar ze weten pas sinds paar jaar geleden dat het een middenrifbreuk is. Voor zover ik weet gaat het niet over.. dat zeiden ze in ieder geval, maar merk het ook als ik 1 dag te laat mijn medicijn inneem dan ga ik al over mn nek, zoals gisteren hehe, zonde van het eten wel.. Had vandaag alleen vis gegeten inderdaad, want ik had brood gehaald bij de bakker en dat is zo lekker vers dat ik meteen paar boterhammen gegeten had en toen geen trek meer in ander eten haha slim. Jammer pendel pas in maart inderdaad! Dan hoop ik eerder dat de pendel van mij uitkomt die ik voor jou gedaan heb toen Ik ga zo nog ff kijken wat ik ga kijken vanavond en dan ga ik afsluiten, dus als ik je nie meer spreek, fijne avond en wellicht tot morgen ! Liefs!
oh wacht wat was jou pendel voor mij ook alweer? januari toch? ohh bah, balen dat het nooit over gaat! maar goed dat je je medicatie hebt!! hihi nou is toch ook wel eens lekker dat je gewoon visje en brood heb gegeten jaa bevruchting is februari en posi test maart.. we zullen zien!! weet je dan zou ik superrrrr blij zijn haha... liefs! en veel plezier vanavond en tot morgen meis als je er niet meer bent zo!
December dacht ik! Kan ik morgen wel even terugzoeken bij de PB-berichten! Jij ook veel plezier vanavond en weltrusten straks! X
oh ja of december.. hmm ik ben benieuwd hoor ! haha het is gewoon lekker afwachten heb jij er veel goed qua pendels? thnx meid.. jij ook slaap lekker straks!! X
Hi dames! Sorry heb veel gewerkt en ben erg druk daarbuiten geweest! Dus eindelijk ff bericht van mij! En niet zulk leuk nieuws... Had vanavond m'n eerste spotting alsmede vandaag hoofdpijn (ook door verkoudheid hoor) maar toen wist ik wel al: dit is foute boel ik ga ongesteld worden toch weer ! En hoewel ik t nog niet ben, weet ik dak toch ongesteld word en er nu echt aan moet geloven; wij gaan IVF krijgen.... Ga naar bed, ben kapot. Liefs! Lees in t weekend bij weer! Kus
@ astarte: aaah nee meis pff je bent nog niet ongi.. maar je denkt dat dit gaat komen.. ik hoop alsnog van niet.. en anders met vol goede moed op naar IVF! dat het meteen raak mag zijn slaap lekker ! liefs!
He bah Astarte (moet nog steeds wennen aan je nieuwe naam, sorry voor vorig bericht) Spotting is jou zo bekend.. maar wil nog steeds geloven dat het een innesteling is, hoop het natuurlijk heel erg! We zullen het dan wel snel zeker weten binnen 2 dagen ongeveer. Hoe gaat het nu vandaag ? <Knuff!> Delta, hoe gaat het met jou vandaag ? Hier gaat het goed!
hey slunae en astarte! hier gaat het ook goed hoor.. ik ben vannochtend naar de tandarts geweest.. nu alles beetje opgeruimd en alvast wat boodschapjes gehaald.. verder weinig bijzonders.. mijn maansteentje is weer goed opgeladen en ontladen.. draag hem nu weer lekker bij me. voelt eigenlijk goed ! had hem best gemist! haha met jou verder ook alles goed slunae? en astarte: ik hoop ook zooo dat het innesteling is!! liefs!
Haii! Ben je gemarteld bij de tandarts ? Of gewoon controle en alles goed ? Fijn dat je maansteentje nu weer helemaal goed voelt! Nu maar goed z'n werk laten doen Hier gaat het wel goed na weer een nacht slaaptekort, maar nu weekend dus hopelijk wat meer rust ! Vanmiddag ga ik even naar de kringloop weer nog wat spullen wegbrengen en vanavond relaxen met vriend! Over de pendels trouwens nog: Ik weet niet hoeveel ik er goed had, ben nog in de oefenfase zeg maar, heb ook niet zo veel pendels gedaan. Volgens mij zat ik met geslacht er nog niet naast, en had ik in ieder geval 1 pendel goed. De rest van de meiden weet ik nog niet want dan heb ik pas voor later gependeld. Maar ik had er sowieso wel een aantal fout Zou het eens vaker moeten doen.. Maar vind het lastig met alleen een naam als ik geen contact heb gehad met die persoon. Maar om nou aan iedereen een foto te vragen vind ik ook weer zoiets.. Misschien toch maar proberen. Vind het wel erg leuk om te doen iig! Jij nog plannen voor vandaag ? Ik ga me even klaarmaken om weg te gaan straks ! See you later ! X
haha gelukkig was het alleen controle dit keer! 3 maanden terug wel gaatje geboord.. aaah gelukkig is het bijna lekker weekend! kun je goed uitrusten! ik heb verder niet veel plannen.. gewoon lekker thuis nu enne betreft pendelen, lastig is dat soms he! Je mag wel nog een keer voor me pendelen, ook met foto hoor als je wilt! ik doe daar niet moeilijk over haha, dan stuur ik je dat wel in PB, alleen als je wilt hoor, voel je niet bezwaard! Ik hoor je nog wel!! X liefs
Gelukkig maar! Gaatje boren is irritant he, ik heb een gaatje in mijn voortand dus moet er binnenkort aan geloven.. maar ik stel het steeds maar uit. Maandag maar eens bellen! Wil wel nog een keer pendelen met foto hoor! Ben benieuwd of er dan hetzelfde uitkomt.. of anders even wachten of december raak is, en zo niet kan ik alsnog pendelen, anders heb ik straks 2 verschillende pendels.. of dezelfde haha. Je weet maar nooit... Ik voel me zwanger, raar he ? Heb van die plopjes ook in onderbuik en gloeiend gevoel, en mijn borsten doen al 2 dagen zeer.. heb dat nog nooit gehad zo ver vóór m'n eisprong.. vind het wel vreemd. Heb ook soms vlagen van misselijkheid en weinig eetlust.. wel eetlust in lekkere dingen maar geen normale dingen. Ook steekjes aan linkerkant in m'n onderbuik, erg verwarrend. Misschien gaat linker ei dan wel springen, maar vind het zo vreemd dat ik me zwanger voel terwijl ik weet dat ik het niet ben. Misschien dat ik een vroege ovulatie krijg ofzo, anders weet ik het ook niet! Geniet van je rustige middag ! Liefs ! X
oh bah gaatje aan je voortand? komt niet vaak voor toch!!! toch snel bellen hoor voordat het erger word.. ja ik wacht december even af.. dan kan je daarna na mn ongi ofzo pendelen haha.. ik heb ook allemaal last van mn eierstok?! vorige keer ook al.. doet soms wat pijn en gevoelig.. heel vaag,.. dan trekt het weer even weg. ik heb de laatste tijd ook allemaal honger en moee!!! zoveel moe haha geen idee wat t is.. ben erg benieuwd.. maar ik ben ook ongi geweest, dus zwanger kunnen we niet zijn toch?! ik ga a.s zondag pas aan de klus (CD9) om de dag.. wat vreemd dat jij je ook zwanger voelt.. hmm dankjewel, jij ook een fijne middag meis! X
Ben beetje bang dat ze m'n halve voortand gaat wegboren, had ze al eerder gedaan met mijn hoektand, dus hoop steeds dat gaatje zelf weer weg gaat haha, gaat toch nie gebeuren. Ga maandag bellen idd! Wat raar dat we praktisch hetzelfde voelen.. Zal wel normaal zijn dan denk ik ? Is wel de eerste keer dat ik dit zo heb.. Ik twijfel nog of we zondag of maandag beginnen, maar als ik zondag al slijm heb beginnen we zondag en anders maandag. Vind het wel leuk dat we nu tegelijk oplopen ! Misschien omdat we veel met elkaar kletsen nu dat je cyclus nu korter was om gelijk met mij op te lopen X
ohh kan me voorstellen ja! want je voortanden zijn vrij dun natuurlijk! goed verdoven dan maar!! ja vaag he.. ! we zullen het wel zien of we een ei krijgen haha, zo niet, zijn we alsnog zwanger whaha... ja das een goeie van dat slijm!! zal ik ook eens naar kijken zondag! liefst zo laat mogelijk beginnen, voor goed sterk zaad!! komt goed meissie dikke knuffel
Hi moppies, dank voor jullie medeleven. Vandaag ook vers bloed verloren, en het is zo precies als vorige maand, met bruin/vers/niets wat afwisselt, met daarnaast het niet zwangere gevoel; het is gewoon niet gelukt helaas en IVF gaat me/ons betere kansen bieden hoop ik. Ik heb mij erbij neergelegd, dat het zo is en ik ga ervoor. Nu even me niet ziek meer voelen...Ik ga dus gauw naar bed. Ben niet gezellig en reageer niet want ik ben zo gaar dat ik niet bij kan lezen nu....sorry!! Kusje
aah balen meid! maar inderdaad ik heb ook heel goede hoop en goed gevoel op IVF! ga maar lekker slapen en aan jezelf denken!!! Liefs
Ik laat me nooit verdoven, maar ben beetje bang dat het geen gezicht is als mijn halve voortand straks weg is Maar dat zal we vast wel netjes maken dan weer hoop ik.. Hoe gaat het vandaag met jou ? Ik heb gisteren nog testje gedaan maar was echt negatief.. echt vreemd. Vooral die misselijkheid en zere (.)(.) en weinig eetlust in normale dingen. Maar ja, afwachten wat mijn eitje gaat doen! Knuff
Hihi, ik was op dat moment flink aan het knutselen met de kleine van vriend, en toen hij op bed lag was ik zoooo moe! Hele avond niets meer gedaan. Zelfs geen TVOH.. Kijk ik zondag wel in herhaling