Dank lieve Wokkel! Ik ben zo blij voor je met je tweede kleine dametje!!!!!! Het zal wel heel druk zijn inderdaad!!! Hou je het nog vol? Hoest met je bekken????? Ik wens je veel sterkte, geluk, liefde en mooie feestdagen met je familie zo! Hier alles goed! Heb net nog een keer getest want vond nog een testje ergens verstopt en wilde toch weer even testen om mezelf zeker te voelen. Gelukkig: KNAL nog steeds!!!!!!!! I am SO happy!!!!!!!!!! Mijn feestdagen kunnen niet meer stuk!! Dikke kus Wokkel en ook voor de anderen natuurlijk! xxx
zeker heb ik aan je gedacht lieverd!! was gezellig ja ik kom hier niet meer zo vaak dames.. wil het allemaal beetje los laten.. gaat goed komen! Dikke knuff!
O jee Delta...gaat het wel goed? Ik ben er ook wel minder maar ja met andere redenen...en ik word soms ook erg onzeker van de forums met info van net zwangere dames of alle ellende...ik ben er dus ook iets minder....ik snap het! Liefs!
ja gaat wel goed hoor meis ik snap dat je inderdaad ook onzeker er over kan worden!! maaaar jou lief mooi klein beebje blijft zitten! dat moet! dikke knuff! liefs
Wat een rust hier.. Ik ben ook weer gewoon aan het werk dus ook weer druk en wanneer ik thuis ben zit ik niet steeds achter de computer... Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerstdagen?? xx
Lekker zeg meis!! Klinkt wel erg druk!! Hoe gaat het nu met je lichaam / bekken etc. ? Lekker ff wandelen zal je goed doen idd!! Liefs!
Goed hoor meis!! Beetje afstand en tot rust komen.. goed dat je ernaar luistert! Dikke knuffel & tot later Xx
Jaa rustig nu he ? Iedereen neemt eventjes wat meer afstand en rust, is ook wel goed natuurlijk! Gaat het goed op je werk ? Mijn kerst wordt lekker rustig, 1 dagje vriend en zn zoontje hier, en andere kerstdag lekker alleen En jij ? XX
Ohh! Maar je weet het dus niet zeker zoals je klinkt ? Wat voelde je ? Wanneer is je echo ookalweer precies ?
ik denk aan je slunae! 3 dpo alweer.. ik blijf duimen voor een mooie innesteling! mijn temp nog steeds laag. nog geen ei hihi.. Dikke kus!
Haii !! Denk ook aan jou! Omlaag ?? Dat had ik niet verwacht.. hmm misschien morgen omhoog en eitje vandaag dan!! Ik hoop het echt!! Mijn temp was ook omlaag.. snap niet waarom .. zal wel goed zijn.. Kus!!
hmm ja vreemd he! ik heb hem gister trouwens wel 'laten' springen toen ik snachts in bed lag.. nou ja we zien het wel! lief dat je aan me denkt! hmm misschien vroege innestelingsdip? is wel erg vroeg he.. of heb je niet goed geslapen? Kus! liefs
Oke, wie weet springt hij vandaag, tis nu dag 14 voor je toch?! Afwachten weer... Ik heb geen idee.. ik had gisterenavond voor ik naar bed ging wel steken/krampen.. misschien was dit mijn 2e eitje ?? (die was namelijk een slagje kleiner dan de andere..) maar wel 1 dagje te laat dan naar schatting.. ik weet het niet.. gis ook maar wat.. Voor een innestelingsdip is het wel heel vroeg...even gekeken op mijn tempkaartje toen ik zwanger was... Daar had ik een dip op 3 DPO (zelfde temp als vandaag .. en ook een kleine daling op 5 DPO..(iets hoger dan nu) dus het zou kunnen alsnog!! Heb wel goed geslapen! Kuss & knuff
indd dag 14 voor mij nu! hmm spannend, er zijn wel vrouwen die op 3 dpo innesteling hebben.. volgens het 'boekje' meestal 5-7 dpo.. maar ik ken iemand die had 4 dpo al innesteling.. ik blijf voor je duimen! zeker omdat het bij je andere zwangere kaartje ook zo was.... krijg je toch meer hoop he.. echt zo spannend!! fijn dat je wel goed geslapen hebt!! Kus knuff
Hoi schatten, Hoe gaat het met iedereen ? Iedereen een leuke kerst gehad ? Delta, ik vind het niet leuk jouw tempkaartje Wat een onzekerheid! Misschien toch een idee om ovulatietestjes te gebruiken en anders ook je slijm in te vullen.. echt niet leuk dit!! Hoop dat hij al gesprongen is en nu heel snel gaat stijgen!! Hoe gaat het verder ? Hier wel goed, scherpe krampjes gehad en ook zere liezen. Ik had tot zaterdag wel het gevoel dat het goed zat, maar nu heb ik er een hard hoofd in. Heb ook een nachtmerrie gehad erover pfff! Rustig afwachten maar... de tijd gaat erg langzaam moet ik zeggen! Liefs