Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

hey meis!

hier gaat het goed, indd vreemd tempkaartje, nog geen ei gespot zo te zien haha. ach ik maak me er al minder druk over nu.. ik zie t wel hoor :)

hoop wel dat het voor jou raak is! tis echt nog eventjes afwachten.. zoooo spannend.. volgende week is het echt helemaal spannend.. kijk zo even naar jou temp kaartje!!

Dikke knuff

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wat is het stil in Rood Wit Roze..

Hoe gaat het hier,.. ?

Mag ik een teken van leven en positieve berichtjes over schopjes in een buikje, of zwangerschaps symptoompjes of een Wokkel die zich lichamelijk weer beter aan het voelen is en geniet van dr kleine meid enzo ? ;)

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hee slunae!

Hoe gaat het met je?
    Het is idd rustig hier, iedereen is druk denk ik tussen kerst en oud en nieuw enzo...

Heb je al kwaaltjes van een mogelijke zwangerschap? Wanneer ga of mag je testen?

Hier gaat het aan de ene kant goed. Begin de baby nu een beetje dagelijks te voelen, vooral Savonds..
    Met m'n bekken gaat het minder. Loop bij de fysio en het is bekkeninstabiliteit. Geprobeerd gewoon te blijven werken maar ik trok het niet meer dus ben nu voor de helft in de ziektewet gegaan... Het is niet anders maar k sliep snachts niet van de pijn en vervolgens de hele dag op m'n werk ook door lopen met pijn werd er gek van..
    Vandaag de 20wkn echo vanmiddag om 4u ben nu al zenuwachtig haha.. Zal t nog steeds een jochie zijn? ;)

Wokkel ben benieuwd naar hoe het gaat en hoe je kleine meisje heet.
    Geniet je er lekker van?

En astarte voel je je al helemaal zwanger? Bijna eerste echo hè, spannend!

4. Delta

Delta Niet meer actief

hey slunae!
    ben erg benieuwd naar je hoor, ik zie dat je temp nog mooi hoog is! oh wat zou het mooi zijn zeg!!!! ik duim nog steeds hier heeeel hard hihi...

ik ben helemaal met tempen gestopt. ga er niet meer zoveel mee bezig zijn, ben dr helemaal klaar mee.. haha

XX liefs

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi meiden

Hier alles goed! Nou ja... Constant beroerdigheid iig niet lekker en weet niet wat ik wel of niet lust!!!!! Grrr!
    Slaap zo veel dat het gênant is maar het kan gelukkig. Ter illustratie:
    Gisteren van 16.00-17.30 geslapen. Om 22.15 er weer in. Even op s nachts voor een plas, toen tot 07.50. Even op geweest en om 0900 er weer in gegaan tot half twaalf vandaag weer!!!!! Ik ben er nu brak van!!!

Verder moeders voor moeders gehad. Test nog gelukkig knal! Ga daarvoor plassen!!!:)
    Leuke dingen gehad! Mooi boek joh!

Es wat vervelend te horen van je pijnlijke bekken!!! Rustig An doen en heel veel sterkte!!!!!!

Slunae al verschijnselen????!!!;)

Delta ik snap je hoor! Ga dan evt ovulatie testen doen ipv tempen in de toekomst das wat duidelijker en minder vaag!

Liefs

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ astarte: fijn om te horen dat je nog steeds zwanger bent :D gaat helemaal goed komen!!

ik ga niks gebruiken, we vrijen regelmatig, dus daar ligt het niet aan.. ik zie het allemaal wel!

7. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wou even vertellen dat onze 20wkn echo goed was :D:D:D

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik hoop het voor je! Na een jaar kan je eens bij de arts aan de deurbel trekken lijkt me...je bent nog zo jong en dus als het goed is, ook zo vruchtbaar! Ik hoop dat er niets is en dat het gewoon even tijd nodig heeft. Als je idd genoeg vrijt ben je al een heel eind! ;):D

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Essieee! Fijn zeg!!!!! Dat is echt goed nieuws!! :D Er kan nog zo veel niet goed zijn bij een 20 weken echo, daarvan ben ik wel geschrokken hoor, maar dat was pas na mijn eerste, nu ben ik me veel bewuster ervan....! Dus des te superder dat het zo goed uit is gepakt! Dus nog steeds een piemeltje gespot!??? :D;)

Veel liefs!

10. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ja ze kunnen veel zien tegenwoordig hè. Ik had me er iets teveel in verdiept dus was best zenuwachtig.. Maar gelukkig zag er er goed uit en idd nog steeds een kereltje. We hadden niet gezegd bewust dat we het al wisten even checken of hij hetzelfde zag :D gelukkig..

En jij beetje misselijk steeds? Balen en die vermoeidheid weet er alles van hihi.. Kan wel zegge t gaat over maar ben nu ook weer erg moe.. Dat komt denk ik van de pijn. Maar goed alles voor een goed doel hè :D

11. Delta

Delta Niet meer actief

ja na een jaar kan ik zeker naar de huisarts.. en ik ben dan wel jong, zegt niet altijd alles over de vruchtbaarheid! mijn moeder was 30 toen ze zwanger werd van mij, ze werd 4 keer per jaar ongesteld en was binnen 9 maanden zwanger! en ik nog steeds niet na 9 maanden en word elke maand gewoon ongesteld.. zegt helemaal niks!

en als je jong begint en het lukt na een jaar niet, is het juist een goede reden om alles na te laten kijken, want als je wacht gaan ze straks zeggen ja maar u bent nu op leeftijd, dan had je eerder moeten komen.. maar goed zover is het nog niet

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee lieverds!!

Essieee,

Hier gaat het goed, heb er alleen wel een hard hoofd in of het raak is.. heb steeds krampjes en dingetjes, begon gisteren al PMS symptomen te krijgen (boos en verdrietig om alles). Enige wat wel opvalt is de zere liezen en steekjes in m’n liezen.. dat heb ik normaal ook wel.. maar nu iets vaker en pijnlijker. Ik wacht het rustig af…

Wat fijn dat je de baby steeds vaker begint te voelen, erg apart gevoel lijkt me dat ook !! Tja heb het nog nooit ervaren natuurlijk hihi. Ben blij dat je echo goed was! Heb je ook een foto meegekregen ??

Hmmm jouw bekken begint dus ook vervelend te doen … Hoop dat fysio iets voor je kan betekenen…! Hoe is dat gekomen ? Had je eigenlijk altijd al een beetje scheve bekken ? Sterkte ermee!

Delta,

Mijn temp is nog steeds hoog, vandaag ook!! Weet nu dat het niet meer van de Pregnyl kan zijn… Ik heb normaal nooit zoveel dagen achter elkaar zo hoog…. Vind het ook erg spannend… ondanks dat ik er een hard hoofd in heb…

Goed dat jij gestopt bent met alles, zal een hoop meer rust geven aan je!! Je weet nu dat je een eisprong hebt door tempen, dus je kunt nu gewoon klussen op gevoel. Wie weet !! Hoe voel je je nu verder ? Misschien is er deze ronde wel een goede kans dat je zwanger bent… ? Hmm ik kan je cyclus nu ook niet meer volgen nu je niet meer tempt.. dat is dan wel weer minder hihi.

Astarte,

Das nie fijn dat je je zo beroerd voelt!! En zo moe… je lichaam is hard aan het werk dus! Wel goed blijven eten he! Je hebt je energie nodig, maar dat hoef ik jou niet te zeggen natuurlijk. Wel goed dat je je rust ook neemt als je moe bent…

Fijn dat je meedoet met moeders voor moeders! Wat voor boek heb je gekregen ??

Mijn verschijnselen.. tja krampjes ditjes en datjes.. .. ik weet het niet.. M’n liezen is het enige wat opvalt wat wel duidelijk pijnlijker voelt, en de duizeligheid en ben vreselijk moe,.. maar die laatste 2 dingen kunnen ook gewoon stress symptoom zijn natuurlijk…

Fijne jaarwisseling alvast lady’s!! Knallend 2012 in, op naar nog meer Rood Wit Roze baby’s!!

Liefs

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi lieverds,
    Gelukkig nieuwjaar!!!
    Ik lig nog in bed want moet liggend eten om niet vreselijk ziek te worden in de ochtend!!!!!! Het gaat nu redelijk na 1 beschuit!...

Slunae hoest met jou nu 3 dagen voor nod????!!! Hoop t zo!!! Duizelig had ik ook!!!!!! Hoop hoop!!!!!!

Ik ga ff iets eten tot later!!!

X

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Gelukkig nieuwjaar Astarte!!

Jeetje, nu al zo misselijk en liggend moeten eten! Knuffel! Hoop dat die misselijkheid en ziek voelen maar zeer tijdelijk is!

Hier gaat het wel goed, heb alleen nog steeds en dat vind ik niet zo'n goed teken. Gisteren ook lage rugpijn en beetje hoofdpijn. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Ik wacht het af.. doe morgenochtend een testje, dan ben ik 12 dpo..

Had je m'n tekstbericht nog gehad gisteren ??

X

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend zeg!! Ik had ook hoofdpijn en lage rugpijn hoor deze ronde! :)
    Ik heb je tekst gehad, je was de eerste echt zo lief!! :D
    Ik ben heel benieuwd naar jouw testje! LIefs!

16. Delta

Delta Niet meer actief

Slunae: oehhh ik vind het zooo spannend bij jou meid.. je weet het; ik blijf voor je duimen!! en ga janken als je testje wit is of ongi gaat worden... :( maar daar denken we niet aan!!! we gaan ergens anders van uit, zeker omdat je temp hoog is! oh wat spannend he..

het is indd goed dat ik met alles gestopt ben, ik heb gewoon een ei, wel wat later dan dag 14, dus misschien de eerste maanden toen we kluste, hadden we vaak niet meer na dag 14 ofzo geklust, stom ik weet he, maar goed ik ging er van uit omdat ik een cyclus van ongeveer 28 dagen heb.. nu klussen we wel meer door, gewoon omdat we er zin in hebben hoor, niet omdat het moet! dat vind ik ook belangrijk..

ik ga deze week gewoon kijken, heb niks geen hoop, ook geen stress over dat mn temp misschien weer gezakt kan zijn voor nod.. dat is echt fijn weet je dat haha...

Kus!

astarte: blij te horen dat alles goed gaat

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Iedereen nog een heel gelukkig nieuwjaar en dat er maar mooie en gezonde baby's geboren mogen worden en dat jullie natuurlijk zwanger worden!

Maar ik kwam even gluren omdat je ging testen slunae? Ben zoo benieuwd!!

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Gelukkig nieuwjaar meis!!

Lief dat je even kwam kijken!! Testje is negatief.. had gisterenavond eentje gedaan al, kon niet wachten.. en vanmorgen nog eentje omdat ik toch al 12 dpo ben nu.. maar niks.. Heb menstruatiekrampen al een aantal dagen ook..slijmverlies ook. Blegh :(

Hoe gaat het daar ?

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoi lieve Delta,

Lief dat je duimt!! Testje van gisterenavond wist je al.. vanmorgen was weer negatief. Heb ook tempdaling maar 1,5 uur vroeger wakker geworden en maar 5 uurtjes geslapen... Menstruatiekrampen hier en een rot gevoel.. ik wacht het weer af..

Echt heel knap dat je alles zo los kunt laten! De stress eromheen is ook inderdaad helemaal niet fijn, al die onzekerheden en zorgen!

X

20. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Aah jammer maar blijf hopen je bent nog niet overtijd en nog geen bloed dus het kan nog zeker! Menstruatiekrampen had ik ook in het begin van de zwangerschap.
    Ik blijf nog eventjes positief zolang er geen bloed is.

Deel Deze Pagina