Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Essiee! Was jij ook vanaf week of 13 niet meer ziek?!, ik ben echt beroerd!!!!!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nee oke..das waar.. ik heb zelf het idee dat als het raak is dat het 12 dpo dan wel positief zou moeten zijn. Maar ok, in principe is het bij bloed pas echt over.. heb zelf niet echt veel hoop meer, maar wie weet..

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Aaarrgh meiden, ik kan wel 1 ding zeggen: ik heb nog nooit in mijn hele leven zulke pijnlijke borsten gehad!! ben er misselijk van en heb het er bloedheet van !! al 2 dagen nu, niet te harden zoveel pijn... lijkt wel of ze ontstoken zijn!!

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hè meis,

Bah wat vervelend! Ik ben niet heel beroerd geweest alleen misselijk bij opstaan maar als ik dan gelijk wat ging eten was het goed..
    Ik was wel vreselijk moe en dan ging na week 14 over maar heb t nu weer maar dat komt meer van de pijn denk ik..
    Moet je ook echt overgeven?
    Doe maar lekker rustig aan

5. Delta

Delta Niet meer actief

ohhh slunaeee !!! ik duim zoooo hard voor jou he... pfff wat een spanning! dikke knuff meis!

6. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ja maar de vorige keer begon t ook met hele lichte streepjes.
    Ik hoop voor je dat je toch nog geluk hebt en dat er iets moois zit in je buik.

7. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Slunae, ik kwam even spieken.. kan nog alle kanten op met jou.. allerlei klachtjes, maar negatieve testjes. Ik ga keihard duimen!!!!!
    XX!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haaa lieve Wokkel!! Wat lief~! Hoe gaat het met jou ? En de kleine meid ??

Ik had net een raar testje vanmorgen.. is echt niet positief maar er wordt weer met me gespeeld...Ik bewaar de testjes meestal even, had afgelopen dagen negatieve die ook negatief bleven, maar deze werd na hele lange tijd zo: (zie foto).

Ben nu urine aan het sparen voor een nieuw testje want deze beschouw ik als mislukt.

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dag Astarte, ik zie je wel hoor :D:D Hoe gaat het met je nu ? Hoop dat de misselijkheid en ziek gevoel snel gaan afnemen !! Denk aan je!!

Oooh daar is Essieee ook! :D Hoe gaat het met jou meis ? Ben je nog bij fysio geweest .. ?

10. Delta

Delta Niet meer actief

slunae! heb je al een nieuw testje gedaan? pfff ben zo benieuwd..

dikke knuff!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nee nog niet.. ik moest net 100 keer plassen maar leek wel water haha. Drink nu al half uur niets, dus denk dat ik met een uurtje wel geconcentreerde appelsap moet hebben denk ik ? Ben benieuwd wat dat testje gaat doen.. als hij weer zo raar opdroogt ga ik Z&K mailen, want dat vind ik niet normaal.. en als het wit is en wit blijft mail ik ze trouwens ook. Haha :D Dan zeg ik "beste z&k, ik heb nu al 256.007 testjes bij u besteld, nu maak ik toch inmiddels wel aanspraak op een positieve testuitslag garantie ?"

12. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Jeetje Slunae, ongelofelijk hoe je het steeds voor elkaar krijgt van die vaagheden te hebben.. ik zie toch echt weer wat..
    hier gaat het goed, megadruk, wordt nu weer door 2 meiden geroepen dus moet er weer vandoor! X

13. Delta

Delta Niet meer actief

ohh daar word je inderdaad niet goed van zeg.. pff probeer het even op te houden ja, kijken of het nu wat mooi donker is!
    en anders maar even mailen naar z&k!!

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Pfff ik moest alweer plassen.. kon het echt niet ophouden :( Ik test later wel weer.. als ik nog geen bloed heb dan!

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja stom he ?? Doe rustig aan meis! Fijn dat je er even was! X

16. Delta

Delta Niet meer actief

hm echt vreemd.. het is echt spannend.. het kan gewoon 2 kanten op! maar ik hoop gewoon dat je vandaag of morgen duidelijkheid hebt..

X

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Slunae! Ik zie wat, maar het zou wel in de afleestijd moeten zijn en niet erbuiten natuurlijk......hmmm ik zie het ook maar ik twijfel erg!....Het kan een late innesteling zijn geweest natuurlijk toch!?....Ik hoop het wel zo! Plas ophouden, niets drinken en straks nog s testen! En haal dan wat KV testen!!!!!!! Laat deze dipsticks even achterwege! Ik ben nog steeds snel beroerd, word soms een beetje moe van mezelf. Ik hoef (nog even voor Essieee want die vroeg dat) niet te overgeven, dat heb ik nog maar 1 x gehad maar ik heb wel continu de neiging als ik niet genoeg eet. Heb hele rare behoeften (vooral naar Indo eten hahaha) en brood en thee kan ik niet luchten of zien, dan ga ik al bijna over mijn nek hahahahaha. Tis wat!....

Wokkel, wat fijn je ff te lezen! Gaat het allemaal met je? Met je bekken????? Doet de kleine dame het goed en hoe vindt nummer 1 dame het met de 'concurrentie'!?

Ik ga even weer iets eten...ben wee! ;)

Liefs !

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee meis!!

Deze mag je na 30 minuten niet meer aflezen, en ik heb na 10 minuten dat testje weggelegd. Ik weet eigenlijk niet eens of hij binnen de 30 minuten verscheen of pas veel later, had er niet eens meer naar gekeken. Kan geen kv2v5 testje doen nu. Heb er nog maar 1 liggen en daar ben ik zuinig op.. ;) Ga nu ook echt niet door de stortregen ervoor, gisteren fysio gehad dus moet warm blijven en verplicht warme chocomelk thuis drinken enzo :p

Bah zeg.. je lust ook geen brood meer ?? Dat is balen want dat is juist zo lekker vullend! Wat eet je nu dan als ontbijt bijv. ? Heb je al pap geprobeerd of muesli oid ? Of ga je al over je nek bij de gedachte.. je zit toch niet in de ochtend al aan de indo gerechten neem ik aan ? ..

Sterkte ermee meis!! Hoop dat je snel weer goed voelt !!! xxxxx

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Oke dan morgen nog maar s testen als het wit blijft!...;)

Ik eet beschuit ipv brood, eigenlijk de hele dag door!...En als ik een beetje een lege maag heb word ik alweer misselijk!....Pff....echt waardeloos! Nee, geen Indo in de ochtend al hahaha maar vanaf de middag lust ik dat wel al! ;) Het vervelende is gewoon dat ik continue last heb van zo'n hangerig gevoel. Heb vandaag ook hele pijnlijke steken in mijn zij rechts soms!.....

Ik zal muesli eens proberen wellicht maar met beschuit red ik het nu wel!...Jij ook sterkte! Wat een weer he!? Het blaast hier om het huis!!!!!!!

20. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ja ik was ook even stiekum aan het gluren via mn telefoon. Ben nu thuis maar even achter de laptop gekropen om makkelijker te antwoorden.

Hier gaat het redelijk. Ben voor 50% de ziektewet ingegaan en werk daardoor nu nog maar 2 dagen in de week. Ben nu dus eventjes vrij en dat gaat me redelijk af. Savonds voornamelijk pijn...

Ik ben bij de fysio geweest, 2x al inmiddels en mag morgen weer. Heb oefeningen gekregen, moet er alleen nog even aan wennen dat ik ze ook doe ;)

En jou testje wat raar zeg! Ik zie er idd wel iets op. Ik zou ook voor de kruidvat gaan....
    Ben benieuw naar je volgende testje, je houd t spannend hoor!! ;)

Deel Deze Pagina