Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Astarte jeeej gefeliciteerd met je goede echo!! Heerlijk meid, weer een zorg minder!

Nog een paar weekjes en je ben heerlijk "die eerste 12wkn grens" voorbij!!

Balen van je misselijkheid. Hopelijk gaat dat dan ook over..

Slunae, jij morgen ook weer naar het ziekenhuis toch?

2. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Delta ik wou je foto bekijken, maar kan m nie zien... En snap nie waarom, maar t lukt me niet om je als vriendje uit te nodigen...

3. Delta

Delta Niet meer actief

essie: ik heb even jou een vriendschap verzoek gestuurd :)

4. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Gezien :) en idd al een darmenbuikje... Wacht maar, straks gaat het heel hard naar een echte babybuik ;)
    Maar het is zooo leuk...

5. Delta

Delta Niet meer actief

haha kan niet wachten!!! lijkt me zo gaaf

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wel balen dat het nog niet minder wordt, maar wat je zelf al zegt, ik omarm het ook hoor! Het hoort er allemaal bij en ik heb het er heel graag voor over!
    Haha ik zie je al in de keuken staan en een zak opentrekken en dan zo'n vies gezicht trekken;)

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Mooi he Astarte!! Had je al gesproken maar nogmaals: Ben erg blij voor je! Heb je de echo ook meegekregen naar huis ? Is de misselijkheid nu al iets minder of nog steeds? X

Essieee, vandaag heb ik de eerste follikelmeting inderdaad! Zal me benieuwen..! Jullie krijgen vandaag de muurschildering he, duurt dat lang voordat ze dat af hebben ? Ben benieuwd hoe het wordt! Hoe gaat het verder met je ? X

8. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Spannend, laat je even weten hoe het gegaan is?
    Muurschildering is ze nu al mee bezig, ze denkt het vandaag af te krijgen maar kan ook zijn dat ze morgen nog een ochtendje komt.. Ik hoop dat het vandaag allemaal klaar komt. Behang komt er vandaag ook op. Zo leuk allemaal...

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Slunae! Ik ben ook erg benieuwd naar je FM van vandaag! Laat het even weten!...
    Essieee, leuk die schildering!!! Benieuwd! Heb je al een naam eigenlijk? Of had ik dat al gevraagd?...
    Delta, hoe voel jij je!???

Hier: komt en gaat de misselijkheid! Nu gaat het wel weer....

Ik heb 4 mooie echo foto's mee gekregen ja!!!!! :D Zo'n klein flubbertje, ongelooflijk, dat dat een mens in wording is met eigen mening straks, ideeën over dingen, hoop en verwachting en een heel leven wat er aan komt! Ik heb ook dat ik heel graag die 12 weken voorbij ben alhoewel ik ook iemand ken die met 14 weken (denk ook aan Coco) toch nog het kindje verloor...ik vind het daarom lastig om te denken: NU is het goed, want het is nooit goed, totdat het er gezond is. Maar ik ben natuurlijk BLIJ dat het NU goed gaat!

Liefs!

10. Delta

Delta Niet meer actief

succes slunae met de FM!! ik denk aan je!

astarte; ik hoop ook dat alles goed gaat bij jou en mij! daar gaan we wel van uit toch? ik hoop dat je misselijkheid snel een beetje over is! maar idd alles voor het goede doel, als het kindje het maar goed doet!
    ik heb echt last van harde ontlasting en verstopping.. ik drink goed water en sap.. en eet fruit, groente.. maar ja we zullen zien! bruin brood krijg ik er niet in, alleen een wit broodje uit de oven gaat wel! verder gaat alles goed, soms lichte vlagen misselijkheid..
    ik verlies geen bloed, maar ik ben soms zo bang dat het vruchtje niet meer door groeit of het hartje stopt met kloppen of het hartje niet eens gaat kloppen.. pfff

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Helloooo meiden,

Beetje drukke dag gehad hier, vanmorgen de follikelmeting en had 1 eicel grootte 13mm. Vorige ronde had ik er 2 en grootste was toen op dag 10 al 16mm.. dus ietsje langzamer nu. Krijg maandag de 2e echo dus hoop dat hij dan goed gegroeid is!!

Essieee is het gelukt met de muurschildering, of toch nog een dagje extra ?

Delta bedankt lief van je! waarom maak je zorgen ? voel je iets waardoor je twijfelt ? of gewoon 'normale' zorgen ?

Astarte
    ja prachtig idee he!! Moeilijk om zorgeloos te zijn hierin he.. maar zo is er voor alles wel iets te bedenken wat iemand al meegemaakt heeft toch eigenlijk ? Hm snap wel dat die angst er is.. het is idd pas echt goed als alles goed is.. en dan denk je achteraf in de meeste gevallen, heb me voor niks druk gemaakt..Vertrouwen blijven houden hoor, je hebt een prachtige echo en groeit goed etc. !!

Liefs allemaal!!

12. Delta

Delta Niet meer actief

@ slunae: oh ietsje langzamer nu, je eitjes! hmm maandag weer een echo! erg spannend, hoop dat ie goed gegroeid is! stuur er maar goede positieve energie naar toe he!!

nou soms ben ik gewoon bang dat ik bij de 1e echo geen hartje zie ofzo en dat het kindje gestopt is met groeien, er is geen aanleiding voor hoor, maar dat zou echt een nachtmerrie zijn en dat schiet me soms wel eens door mijn hoofd.. maar daar gaan we zeker niet van uit!

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Delta dat zijn normale gevoelens, dat had ik ook! De angst voor geen goede echo. Vervolgens is ie goed denk je gerust adem te kunnen halen komt de 20wkn echo eraan weer spannend. En nu ben k 23wkn zwanger en krijg k wel eens van die angst gevoelens oh dalijk gebeurd er wat vroegtijdige geboorte, problemen tijdens de bevalling etc. Dat is denk ik normaal. Ik kan pas gerust adem halen als ik ons wonder in m'n armen heb en ook dan beginnen de andere zorgen weer.
    Ik snap je iig wel heb dat net zo..
    Moeder gevoelens??

14. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Slunae. Muurschildering word erg mooi!! Echt ben helemaal gelukkig! Moren word er afgemaakt zal dan een foto plaatsen..

Spannend voor jou hopelijk kun je snel een Iui krijgen zodat de 2 weken wachttijd snel voorbij zijn en ook jij hopelijk goed nieuws krijgt!
    Het is je zo gegund!

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; heb je mooi en goed gezegd inderdaad... ik denk inderdaad dat het moedergevoelens zijn.. ik had het met mijn moeder erover, over dat ik wil dat mijn kind gelukkig word in deze tijd. dat had ik zo sterk! nu ik zwanger ben, heb ik heel erg dat gevoel van; als mijn kind maar gelukkig is, en gezond, dat zou ik het aller aller belangrijkste vinden.
    maar idd je hebt gelijk, ook na de bevalling zijn er zorgen, die zullen er altijd blijven als je een kindje hebt! of zwanger bent ja..

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Heel herkenbaar hoor Delta, en nu voor mij bij de tweede keer helemaal. Je weet nu wat er fout kan gaan, hoe veel geluk ik heb gehad bij de eerste keer dat alles gewoon goed is gegaan niets geks of vervelends!!! Nu had ik dat zelfde als jij: angst dat het hartje niet klopt oid. Maar je kunt ook proberen te vertrouwen en naar het kindje uit te stralen: je bent welkom, het is goed ik ben blij met je. En verder is het inderdaad de natuur waar we op moeten vertrouwen dat alles goed gaat....en dat gaat het niet altijd natuurlijk. Maar vaker wel dan niet hoor! Dus blijf dat voor je houden, en probeer zeker ook te GENIETEN! Je mag nu eindelijk blij zijn, dus hou dat gevoel wat meer vast! Oke!?

Slunae, alles oké daar?
    Essieee: benieuwd naar je muur idd!
    xxx

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ astarte; idd! wij gaan gewoon samen een mooi kindje op de wereld zetten ! ik zend er ook positieve energie naar toe, dat ik er indd blij ben met dit kindje en het helemaaaaal welkom is :D gaat goed komen, verder heb ik er geen negatief gevoel over.
    ik heb zelfs geen bruin of roze verlies (nog) hihi
    gaat goed komen meis!!

18. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Er staan 2 foto's van de muurschilderingen tot nu toe in mn album. Het is nog niet klaar. Vanavond zal ik het erin zetten als het helemaal af is...

19. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    En het eindresultaat staat ook in mn album...
    *Ben helemaal trots* :)

20. Delta

Delta Niet meer actief

essie; ik kan me voorstellen dat je superrrr trots op je muurschildering bent! wat super mooi zeg! zelf gedaan of?

Deel Deze Pagina