Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Het zit niet mee dus he.. erg jammer! Gelukkig nog kansen bij IVF, hoop echt dat de injecties je reuze meevallen en dat er iets heel moois uitkomt! Beterschap en -xxx-!

2. Delta

Delta Niet meer actief

haha vind je dat geen pijn doen?? ik heb ook nog nooit verdoving gehad voor gaatjes, maar de laatste keer toen ze ging boren deed het pijn ! my god, nooit meer zonder verdoving denk ik! maar hij was best diep! mijn vorige tandarts had die al een keer geboord en gevuld, maar blijkbaar niet goed diep genoeg!! moest het opnieuw. auw.. maar ze gaan het zeker wel netjes maken hoor! dat weet ik zeker!

hmm ja bij mij is de moeheid nu weer wat over lijkt wel.. echt gek! dus jij had toch nega getest, ja ik ben ook niet zwanger nu hoor, weet ik wel 100% zeker haha.. ik ben ook benieuwd wat ons eitje goed doen! hopelijk komt ie lekker optijd.. we zijn nu even om de 2 dagen aan het klussen, nu net gedaan haha.. dinsdag avond weer ! en dan weer om de dag tot ei weer voorbij is... nu even wat minder, om het zaad wat sterker te maken?! najah we zien het wel! we moeten geduld hebben..

ohh leuk zeg met de kleine van je vriend knutselen! haha hoe oud is hij?
    dan was je wel moe! ben je gelijk lekker gaan slapen?

Knuffel!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen!

Ai, dat klinkt niet lekker, dat er nog dieper geboord moest worden! Vind het wel pijn doen natuurlijk, ook als ze dat ding om de tand heen zetten, weet niet eens wat het is.. maar probeer me gewoon te richten op iets anders.. vind de pijn van de verdoving prik owel erger dus liever zonder verdoving :D

Goed dat je om de dag klust voor de kwaliteit en nu om de 2 dagen. :) Ik ben nog aan het twijfelen of ik vandaag doe (cd9) of juist morgen (cd 10). Best irritant als je niet weet wanneer je ei precies springt...;) Had vandaag een tempstijging, dus ik dacht oh neee straks is hij al gesprongen, gezien die steekjes in mn buik laatst, maar zal vast nog niet.. Ik denk dat ik gewoon morgen doe en dan cd11 overslaan en dan cd12 weer.

Hoe was je weekend ?

Ben je trouwens nog steeds misselijk na brood eten ? Ik heb het namelijk nog steeds bij brood van de bakker.. maar ik denk dat ik iets zoals allergie moet hebben of allergisch voor een pit/zaad die erin zit ofzo.

De kleine is 6 trouwens! Leuke leeftijd hoor.. erg ongeduldig is hij! Ben je iets aan het inkleuren wat hij leuk vindt, vraagt hij binnen 2 seconden al of ik al klaar ben :p en dat dan om de 2 sec.

Nou ik ga even wakker worden, had weer slapeloosheid vannacht!

Liefs

4. Delta

Delta Niet meer actief

hey meid!

al een beetje bijgekomen? wat vervelend dat je weer last van slapeloosheid hebt!! draag jij je steen ook snachts? misschien dat het daardoor komt? gezien maansteen ook je dromen kan stimuleren!!

hmm nee is indd niet lekker dat boren, maar kan je niet om een verdoving op een watje eerst vragen? zodat dat eerst je tandvlees verdoofd en dan een prikje?! of doet dat dan nog steeds pijn bij je?

haha jaaa lastig he! dat klussen op welke dagen, ik heb dat ook.. en dan denk ik shit, we zouden toch niet meer plannen? En gewoon kijken wanneer wee zin hadden.. maar dan komt er echt niks van.. moet soms gewoon echt zin maken en als we eenmaal bezig zijn is het wel leuk maar anders haha.. ik heb gister geklust, en nou dinsdag weer, dan zit ik op cd 11, en vanuit daar om de dag haha.. elke dag rond de eisprong maand in maand uit, houden we gewoon niet vol. en het is toch ook best slecht voor het zaad, elke dag? snap niet dat mijn ha dat zei! van dag 10 t/m dag 15 elke dag :( maar goed, we gaan het zo maar eens proberen haha.. zoals wat jij doet, cd 11 overslaan en cd 12 weer is ook goed! en dan cd 14 weer he?!

oh wacht even mn moeder op bezoek! tot strakkies, dan vertel ik verder.

liefs!

5. Delta

Delta Niet meer actief

zo ben ik weer even!

weekend was rustig.. mn moeder is nu net naar huis.. verder niks bijzonders gedaan. hoe was jou weekend?

aaah wat leuk! 6 jaar, ja leuke leeftijd.. haha wat grappig! ja je moet veel geduld hebben :D

uhm nou t gaat volgens mij wel goed met dat bakkersbrood. bij jou niet zo? misschien anders toch even op allergie testen enzo ja! heb je dat al lang of? heb je dat bij alle brood soorten van de bakker?

zo haha zometeen even naar buiten, frisse neus halen, jij ook lekker aan het genieten van je zondag?

liefs

6. Delta

Delta Niet meer actief

astarte: hoe is het nu allemaal met jou meid?

liefs!

7. Delta

Delta Niet meer actief

goedemorgen!!

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Goedemorgen!

Ik draag de maansteen alleen overdags, dus die dromen komen daar niet van denk ik.. heb ook eigenlijk altijd wel veel gedroomd.. maar zoveel nachten achter elkaar nachtmerries wordt je wel even misselijk van zeg maar hehe.

Elke dag doen is niet heel slecht voor het zaad hoor. Als je mindere kwaliteit hebt is het wel goed om iets langer ertussen te houden, maar het wordt pas veel minder als je meerdere keren op 1 dag doet. De kansen zijn ietsje groter als je het elke dag doet, want uiteindelijk komen er dan meer zaadjes binnen, dan dat je het om de dag doet bijvoorbeeld. Wij hebben iets slechtere kwaliteit, dus als we het dan elke dag doen, is de overlevingskans iets groter, omdat slechter zaad ook minder lang leeft, daarom hou ik steeds 24 uur aan ;)

Wij hebben nu gisteren gedaan (cd9) en doen cd10 overslaan, en dan cd11 weer. Als ik cd11 al slijm heb, doen we cd12 ook, en tot mijn piek en eisprong elke dag..

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Leuk dat je moeder er even was! Wij zijn even naar een dorpje geweest in de buurt, beetje door winkels gestrompeld en zondag hadden we een dagje binnen geknutseld en spelletjes gedaan enzo.

Ik weet het niet met dat brood. Mijn huisarts zei paar weken geleden dat ik al maagonderzoek had gehad op gluten, en als ik dat had gehad dat ik dan ook wel eerder last had moeten hebben. Heb een tijdje zonder gluten gegeten en dat ging paar maanden goed, maar daarna weer misselijk. Toen volkoren gegeten, en dat ging ook even goed, maar nu weer misselijk ervan. Waldkorn ook misselijk.. misschien is het wel gewoon te zwaar brood voor m'n maag ofzo.. ik weet het niet haha.

Hoe gaat het nu met jou ?

10. Delta

Delta Niet meer actief

hey goedemorgen meis!!

aah dan kan het niet aan je maansteen liggen.. wel vervelend! dromen is niet erg.. maar nachtmerries wel!!
    oke dus dat is niet zo heel slecht? dan gaan wij vanavond maar aan de klus, en morgen ook.. woensdag niet en dan donderdag maar weer! was nu zaterdag middag voor het laatst.. ik dacht altijd dat de zaadjes dan minder snel zijn als je het elke dag zou doen en ook minder in hoeveelheid... soms weet je het echt niet meer!!

11. Delta

Delta Niet meer actief

oh lekker rustig aan gedaan! heerlijk hoor, spelletjes en knutselen! hihi

hmm echt heel vervelend met dat brood zeg!! misschien inderdaad maar eens overstappen op licht bruin brood??

ja met mij gaat het goed !! alleen zooo in dubio nou met dat klussen.. pff haha je kan je maar ergens druk over maken ;)

hoe is het met jou nu?

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    De meningen zijn erover verdeeld heb ik wel gemerkt hoor.. de hoeveelheid is misschien wel minder, maar de snelheid wordt er niet minder op en uiteindelijk als je al die dagen bij elkaar optelt, heb je meer zaadjes binnen gekregen dan als je een dag overslaat. Heb ik ergens gelezen ;) Hier een leuk artikeltje erover:

Elke dag seks zorgt voor beter sperma - Sekstips - Goed Gevoel

13. Delta

Delta Niet meer actief

hmm ja dankjewel!! dat is inderdaad wel waar.. dus de snelheid is er niet minder op? dat is wel fijn!! aan de klus dus vanavond hihi...

liefs!

(dat artikel had ik al eens gelezen ja! :D)

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    He meiden,

Ik kom ook weer even een berichtje posten...
    Ik lees eigenlijk elke dag wel met jullie mee hoor.. Maar kan zo weinig mee kletsen omdat ik nu in een andere situatie zit en ik wil ook niet elke keer hier komen met mijn blijdschap waar jullie nog op wachten...

Slunae, is dit voor jou nu ook de laatste ronde voor je start met iui?
    Naat heel veel succes met de eerste IVF poging!!

Hier gaat alles goed. Volgende week dinsdag hebben we een pretecho en krijgen dan ook te horen wat het geslacht is. Ben heel erg benieuwd!!

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi dames, ik ben vandaag naar het ZH gegaan en heb mijn eerste echo gehad en moet vandaag gaan spuiten met hormonen. Ik hoor vanmiddag hoeveel eenheden....erg spannend dus...heb er gewoon hoofdpijn van!.....pff.....Het is vandaag dus echt begonnen zeg maar zo!...

16. Delta

Delta Niet meer actief

astarte: wat spannend... ik ben zoooo benieuwd! wanneer je tp krijgt. zo heet dat toch?!

heel veel succes, en het gaat zeker lukken!!

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai moppiee!! Daar ben je weer ! Jeetje wat een spannende tijd! Ben benieuwd hoe het gaat met spuiten en hoe je je eronder voelt! Ga je nog vertellen welk hormoon je gaat spuiten en wat het dan precies moet gaan doen ? Ben benieuwd daarnaar.. Hou je goed he meis! X

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee Essieee!

Leuk dat je er weer bent! Ik weet niet hoe het met de andere meiden zit, maar ik vind het juist leuk als je kletst over alles wat je voelt en meemaakt nu! Gewoon lekker vertellen over je hormonale buien en dingetjes hoor, ook als je ergens mee zit! Als je wilt dan he :)

Hoe gaat het nu met de vermoeidheid ? Is dat al iets verbetert ? En heb je geen rozeverlies meer na ontlasting, of nog steeds ?!

Ben zoooo benieuwd naar je geslachtsbepaling, nog een paar nachtjes slapen :D

Voor mij is dit als het goed is de laatste ronde voor IUI, maar weet het niet 100 % zeker nog! Probeer ze al 5x te bellen maar steeds geen gehoor, probeer het vanmiddag nog een keer!

Liefs!

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja doe je best :D Doe jij eigenlijk ook ovulatietestjes ? Nee toch ?

Liefs

20. Delta

Delta Niet meer actief

haha nee gebruik geen ovu testjes!

liefs!

Deel Deze Pagina