Jaa hier ben ik zeker heel erg blij mee!! Haha nee zo handig ben ik zelf niet. Dit hebben we laten doen...
slunaeee ! hoe is het met je? weer fm vandaag he! spannend ik ben benieuwd hoe groot je eitje nu is meid!!! XX liefs
Hooiiii meiden!!! Hier weer even een berichtje van mij.. Volg jullie wel hoor Alles goed met iedereen??? Essiiee wat moooiiii de foto's van je babykamer. Echt super mooi geschilderd! Moeten we onthouden Sluane.. 2e poging IUI lees ik... Deze keer gaat het zeker goed komen!! Ik hoooop het zo voor je!! Hier is mn pgd weer uitgesteld.. (Krijg nu echt moordneigingen tegen het umc) Het word nu pas NA de zomer... Blijkbaar plannen ze tot juni, dan in de zomer niet en pas na de zomer beginnen ze weer. We staan wel boven aan de wachtlijst.. en mocht er iemand uitvallen of dat ze meer capaciteit hebben dan zijn we aan de beurt.. Dus ja afwachten haha!! We hebben ook besloten om af te wachten en het niet zelf te proberen. Dit omdat zelf proberen een te grote risico heeft op een kindje met chromosoomafwijking, en we niet weer zo een tegenslag aan kunnen. Door alles van vorig jaar, en dat ik er zo doorheen zat met kerst, heb ik besloten om naar een psycholoog te gaan. Heb al 1e gesprek gehad. Ze wilt een trauma therapie gaan doen, emdr heet het. Dit omdat ik het niet los kan laten zeg maar dat ik mn dochtertje ben verloren en er telkens zo heftig op reageer. Dus na de zomer geeft me dan ook weer tijd om weer helemaal op te knappen en lekker in mn vel te zitten En een goed vooruitzicht is dat we over 1,5 maand lekker 2 weken naar Mauritius gaan!!!!!!!!! Fijne dag allemaal!!!! X
@ coco; och jeej meis.. heel veel sterkte.. kan alleen maar hopen dat alles goed gaat en je snel zwanger mag raken.. in ieder geval heeeel veeeel plezier op Mauritius zeg! wat heerlijk, echt van genieten daar !
Heee Coco27... dankje! Fijn weer van je te horen! PGD weer uitgesteld ?? Daar word je ook moe van zeg... Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen, en misschien dat EMDR iets voor je kan doen idd.. misschien als EMDR te heftig is kan je EFT proberen.. dat is wat milder maar ook goed voor traumaverwerking. Heb met je te doen zeg! Denk dat je de tijd wel nodig zal hebben.. dus aan die kant is het wel positief dat het nog uitgesteld wordt he ? Wat gaaf dat je op vakantie gaat ook!! Sterkte meis! xxxx
Hoe gaat het verder met iedereen ? Hier natuurlijk verslag van de follikelmeting.. waar mijn eitje twee dagen terug nog 13mm was, was hij vandaag 11mm. Gekrompen dus.. kan betekenen dat hij gewoon weer vergaat, maar kan ook betekenen dat de vorige gyn niet goed heeft gemeten.. maar ik weet het niet.. vorige ronde had ik op cyclusdag 10 al een eicel van 16mm.. en nu op dag 12 dus nog maar 11mm. Ze zei dat als hij doorgroeit het wel een langere cyclus zou worden. Ik ben een beetje somber nu... Woensdag de 3e follikelmeting.. X
haha essie; tis er rustig hier! ik zit ook op slunae te wachten, ze zou me nog vertellen hoe het was geweest! ik had een kaarsje voor dr gebrand.. ik hoop het zo!!!!
Heee Essieee, had gisteren niet gekeken hier haha, het was zo stil na m'n vorige bericht, ik dacht komt later wel Gisteren weer blij, eitje was mooi gegroeid alsnog naar 16mm! Nog discussie gehad of hij de 2e FM verkeerd gemeten had ( had bij de 3e FM een andere verpleger ) maar dat leek hem sterk haha. Nu vandaag vroeg op, follikelmeting nummer 4 Als eitje straks 18mm is krijg ik vanavond Pregnyl, dus het zal me benieuwen! Zit wel een beetje kort tijd tussen want ik had gisteren om 15:20, maar wie weet. Ik hoop het iig! Heb veel van deze:KLIK gegeten, zitten veel eieren in, dus het moet wel goedkomen dan toch Ben je al begonnen met inrichting van kamertje ? Hoe gaat het nu, al minder last van je bekken ? Delta dankjewel!! Echt lief van je Astarte weet niet of je nog meeleest, hoe gaat het daar ? xxx
@ slunae; ik brand weer een kaarsje voor je! hoop echt dat het een mooi eitje is!! @ astarte; ja alles goed ik heb bijna nergens last van.. alleen gister gestofzuigd en gedweild, jeetje dat voel ik nu in mijn onder rug zeg! toeval of?! haha hoe is het met jou? 9 weken zwanger alweer!! jeej gaat snel he!! XX
Tis nog afwachten meiden, heb verzocht om een uitzondering op de regel, mijn verzoek was of ik morgenochtend pregnyl kan krijgen en dan de dag erop al iui. Zondag doen ze namelijk geen iui .. Ei was nog steeds 16mm. Maar ik heb nog een tweede ei. En zelfs nog een 3e die iets kleiner was dan. Mijn hoop is gevestigd nu op de 2 eicellen, duimen jullie voor me dat ze morgenochtend 18mm zijn en dat ze een uitzondering willen maken voor me !? xxx
Wij duimen mee!!!!!!!!!!! *duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim*
Uiteindelijk met ZH afgesproken dat ik morgen iui krijg meiden. Zonder Pregnyl. Dus geen gedoe met om de zondag heen proberen en twijfelachtige gynaecologen over de grootte van m'n eitjes en wanneer die gaat springen, heb gewoon mijn gevoel gedeeld met ze, en daar hebben ze overleg over gehad, en dit was het resultaat. Ben er blij mee! Afgelopen ronde kreeg ik iui vlak NA mijn eisprong, en nu is het voor mijn gevoel op de dag van eisprong of anders ervoor. Voelt goed
slunae; ohh ik ben zooo benieuwd pff.. veel kaarsjes voor je gebrand, en astarte ook veel geduimd! nou hopen op een posi test!
Fijn Slunae! Nu maar hopen dat je ook zwanger raakt deze ronde! Je hebt er iig alles aan gedaan lijkt mij en je ziet, je 'brutaal' inzetten en meedenken helpt echt! Delta: gaat het met jou een beetje? Al meer misselijk!???? Wie weet het al in jouw omgeving? Liefs!