@Essieee: meid wat enorm schrikken zeg! Ik ben erg blij dat met de kleine vent alles goed is! Die zal ook wel even geschrokken zijn....! En jij dus bont en blauw.....pfff.....sterkte....hoe kwam het dat je viel eigenlijk??? @Slunae: oef, jammer van de negatieve test zeg! Ik testte 11 dagen na TP al redelijk positief, de controlestreep was nog wel duidelijk donkerder dan de teststreep. Maar 11 dagen na TP is dus ongeveer 13 dagen na bevruchting (of 14) schat ik in. Want de TP is 3 dagen na de punctie en dan moet in die drie dagen er bevruchting optreden...is dat genoeg antwoord op je vraag? @Delta: hoe voel jij je dan!???? Hier alles prima. Ben nog altijd erg moe in de avonden (rond 19.00 uur denk ik al: kan ik naar bed? ) en nu weer wat minder misselijk maar dat varieert ook heel erg hoor!....Vooral hongerig! Hihihihi. Als ik heb gewerkt ben ik wel extra moe hoor! Verder volgende week (9-2) de 12-weken echo, ik ben vandaag precies 11 weken! Dan ook intake VK. Liefs!
Heee Essieee, Oke, gelukkig maar dat hij niet gebroken is! Goed dat je geen zenuwen hebt, voelt goed voor je dus, ben benieuwd naar de echo. Hoe gaat het nu met de blauwe plekken en spierpijn ? Begint het al een beetje te genezen? Geen idee hoelang zoiets duurt.. Sterkte X Haiii Delta, dankje! X Astarte, dankje, ik snap het Dat zal dan idd 13/14 dpo geweest zijn. Hier vanmorgen een temperatuurdaling, maar ik had ook precies wat minder geslapen, werd 1,5 uur vroeger wakker dan normaal.. maar ik denk dat dat niet zoveel moet uitmaken, als je zwanger zou zijn zou je temperatuur evengoed hoog blijven denk ik. Anyway.. zwangerschapstestje was ook negatief vanmorgen. Ik snap niet zo goed waarom het niet wilt lukken al zo lang niet. Volgens de gyn hebben we 50 % kans op zwangerschap, zijn zaad was verbetert, en ze bevonden het goed genoeg (toen.. weet niet hoe het nu is, maar de score was 41.000 miljoen) en met mij is volgens hun ook niets mis. Maar ik betwijfel of ze alle hormonen wel goed bekeken hebben toen.. die AMH waarde waar jij het over had Astarte, die hebben ze nooit bekeken bij mij en ook andere waarden niet. Maar ja.. als ze straks zeggen van 'ja sorry mevrouw, vergeten, nu is het te laat u bent al in de overgang' dan tja.. wat dan. Hmm misschien maak ik het erger dan het is, kan het aan de ene kant goed loslaten, maar als het dan weer niks is, dan ga ik toch weer nadenken en twijfelen of er niet gewoon iets mis is met me.. Moest ff van me af zeuren hoor... Liefs
Lieve Slunae Mijn amh is pas gemeten nadat mijn Fsh te hoog bleek. Anders doen ze dat niet...! Jammer het klinkt niet positief in twee opzichten... Liefs en sterkte
Hmm ja, die Fsh, ik heb het zien staan op het labformulier.. maar de uitslag die ik op papier kreeg stond álles op, maar die Fsh volgens mij niet.. Zal het nog eens erbij zoeken, begin nu te twijfelen tussen tsh en fsh. Maar dankje voor je berichtje! Zal het eens goed gaan navragen.. na de 3e iui krijgen we een evaluatie.
Ach Slunae, ik kwam even spieken en zie dat je weer bent gaan menstrueren... Ik kan me voorstellen dat je hier inmiddels moedeloos van wordt!! Sterkte... en geef niet op!! Ik heb niet ver terug gelezen, maar zie dat Astarte inmiddels bijna de 12 weken grens over is, wat fijn!!!! En Essieee gevallen.. oef, gelukkig is het goed afgelopen! Hier gaat het lekker, de meiden doen het goed! De nachten zijn nog erg kort, en mijn lontje daardoor ook, maar ik ben heel trots en blij op en met mijn meiden. Het loopt allemaal prima hier! Liefs!
Kl*te slunae!! Dikke knuffel van mij voor jou!! Hier gaat het overigens wel weer na de val van de trap. Tenminste... Met de blauwe plekken dan... Mn rug zelf die kan nog niks hebben en ben helaas alweer heel snel moe. Nog 13 weekjes.... Slunae 3x is scheepsrecht, deze IUI gaat het goedkomen!!
Hoi meiden!!! Hier weer ff een berichtje van mij Slunae.. Wat balen zeg!!! Snap heel goed dat je hier een beetje simpel van word. Maar geef niet op!! Hoe moeilijk of lastig het ook is.... Essie.. Hoe voel jij je nu? Las dat je was gevallen? Uitgegleden in de sneeuw? Gelukkig is alles goed met je kleine man! En Astarte.. Helemaal happy zwanger Wanneer heb je weer echo?? Delta.. How about u??? Ik heb nu ook weer wat geks... Aangezien ik van het umc weer aan de pil moest, deed ik dat braaf. Alleen afgelopen maand, nadat mn strip was afgelopen was ik vergeten de pil bij te bestellen.. We hebben afgelopen maand niet al te veel gejeweetwel (en als we het deden was het voor 't zingen de kerk uit...) Is denk maar paar keer gebeurd. Alleen ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was, ik denk zo tijdens de jaarwisseling. Maar ik ben het nu nog steeds niet. Dus ik dacht, als je 2 maanden de pil slikt, en dan weer ongi moet worden is het toch niet zo heel onregelmatig?! Ik voel wel ongi klachten, alleen die is nog nergens te spotten. Heb vanochtend zwtest gedaan, die van kruidvat van 2v5. Was negatief. Alleen dat ik na 5 min ofzo keek, zal ik een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL licht streepje... Nu ga ik mezelf dus weer gek maken Is dit wat, of is dit een soort indroogstreepje?! Ik zei al tegen mn vent, de kans is natuurlijk suuuuuppppeeerrrrrrr klein. Maar ik zou zooooooooooo blij zijn als het wel zo is Sorry moest ff mn verhaal kwijt Liefsss
Delta... zie nu pas dat je zwanger bent!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW GEFELICITEERD!!! (had niet goed terug gelezen ) HOe voel je je???
@ coco; wat gek zeg, had je verhaal gelezen... ik ben benieuwd haha.. zou wel gek zijn he, zo ineens zwanger als je voor het zingen de kerk al uit gaat hihi hier gaat t nu wat minder sinds vandaag.. echt vreselijk misselijk en overgeven @ astarte; ik voel me echt beroerd kan sinds vandaag niet eten en alleen maar overgeven. voel me zo beroerd.. ga op tijd naar bed maar.. @ slunae; ik denk aan je meis.. @ essie; met jou ook alles goed?
Hallo dames! Wat leuk dat er weer iets activiteit is hier! Allereerst Slunae, maar dat wist je al....echt balen....!!!!!!!!!!!!!!!!! Duimen dat de volgende ronde raak is! Delta: meid, ik weet hoe je je voelt, vreselijk....! Heel veel sterkte!!!!!!!!!!! We hebben het ervoor over maar als je boven die pot hangt kan je alleen maar denken: wanneer gaat dit over! Argghh!! Het wordt nu minder maar ik ben op het moment de hele dag nog misselijk, vooral NA het eten gek genoeg. Piek HCG is met 12 weken (nu dus) en dat merk ik! Ik spuug niet maar blehhhhh wat een zeurgevoel is dat he!? Hopen dat het voor ons beiden gauw over is! Essieee: rustig aan he meissie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sterkte met je rug en de zwangerschap!!!!!!!!!! Coco: oehhh wat spannend! Doe morgenochtend gewoon weer een testje! Na hoelang las je dat streepje af? 5 minuten??? Ik hoop het erg voor je, maar heb je dan ook niet weer dat risico op de afwijking die Diya ook had???.........Lijkt me ook weer erg spannend......... Wokkel! Lieverd, wat leuk dat je er bent. Ik ben erg blij dat je happy bent en de meiden het goed doen! Ik snap je ZO goed met het te korte lontje!!!!!!!!!! Ik heb het nu al soms na een mindere nacht en dan denk ik: oef, straks heb ik er 2! En dus ook die mindere nachten weer....oef.....zwaar!!!!!!!!!!!!! Maar goed, ik ga een kindje krijgen wat gelijk doorslaapt Morgen echo en ook bepaling hoeveel weken ik ben! Benieuwd! Door de IVF is het natuurlijk totaal terug te rekenen maar de officiele datum van uitgerekend heb ik nog niet dus ik ben toch benieuwd! Dan pas ik mijn banner ook aan! Kusje
@ astarte; nou inderdaad zeg.. 2 keer overgegeven vandaag, 2e keer gal en wat bloed, denk dat uit mn keel komt.. maaaar ooh.. zit nu ff aan de soepstengels en thee.... bij mij zal t ook nog niet over zijn denk ik, vrees t ergste... hoop dat t voor jou snel over is meis!! soms ben ik zo aan het kokhalzen, en voor ik ga overgeven krijg ik t zoo benauwd en zo misselijk, dan weet ik ja hoor tis weer zover.. hoop dat indd snel over is voor ons beide! dis echt niks.. maar goed tis voor een goed doel, griep hebben is pas echt nutteloos haha veeeeel succes en plezier bij de echo meis morgen!! super leuk.. geniet ervan
Heeee Wokkel!! Wat leuk dat je weer even langs komt, en goed te horen dat alles goed gaat met je meiden! Kan me voorstellen als je gestructureerd gebroken nachten hebt dat je dan prikkelbaarder bent. Komt wel goed met de tijd Bedankt voor je lieve woorden in ieder geval, ik ga gewoon mn best blijven doen soms hoor ik mensen zeggen van, misschien zijn jullie gewoon geen match en zal het nooit gebeuren, daar wordt ik wel moedeloos van, want er zijn genoeg mensen die er 2 jaar of langer over doen, dus om nu op te geven zou ik zonde vinden. En door de vmk weet ik dat het raak kan zijn, dat houdt me wel sterk. Essieee, bedankt! 3x scheepsrecht gaan we ervoor dan maar he hihi. Goed dat het weer beter gaat na je val.. was niet mis! Lekker rustig aan blijven doen.. nog maar 13 weekjes.. jeetje wat gaat de tijd snel.. kan het niet geloven !! Hoe was de pret-echo ? Mooie fotos van gekregen ? x Coco27, bedankt, ik zal niet opgeven idd! Fijn weer iets van je te horen !. Weet alleen niet goed wat ik van je bericht moet denken. Je moest weer aan de pil van het UMC, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wilt gezien je chromosoom translocatie.. je wilt toch geen onnodige risicos nemen voor jou en een kindje, daarom ga je toch PGD traject in ? Je wilt toch het zekere voor het onzekere nemen ? Ik snap niet helemaal waarom je dan toch redelijk onvoorzichtig doet snap heel goed dat je zwanger wilt worden en áls het nu zo is dat je blij bent en de hoop hebt dat het goed is.. maar ik vind persoonlijk je risico te hoog.. en zeker na wat je hebt meegemaakt wil niet negatief doen, maar ik maak me er toch zorgen over hoor x Astarte, dankje voor je berichtjes!! Als ik je niet meer spreek, veel succes morgen, ben erg benieuwd!!! xxx Delta, denk ook aan jou meis. Veel beterschap snel weer opknappen he!! Hopelijk nog maar een paar weekjes last van misselijkheid/overgeven en dat het daarna weer stabiel wordt !! xxx Hier gaat het weer iets beter, ga het wel steeds lastiger vinden weer om het los te laten, tenminste, de vraagstelling waarom het niet wilt lukken.. maar ik hou me er wel aan vast dat het gewoon ooit moet gaan lukken, en dat er meerdere heel lang over kunnen doen! Aanstaande maandag heb ik weer de eerste follikelmeting. Ze zeiden in het ziekenhuis toen ik belde, we horen het wel als je ovulatietest positief is maar dat geeft mij te weinig zekerheid!! Een ovulatietest zegt helemaal niets over hoe groot je eicellen zijn en of er daadwerkelijk iets gegroeid is.. weet dat ik het goed kan aanvoelen etc. maar ik heb gezegd dat ik liever metingen heb en eventueel Pregnyl, en mocht het zo uitkomen dat het net zo loopt als vorige maand, dat ik dus het gevoel heb dat de planning die ze maken niet helemaal OK is, dan bepaal ik tegen die tijd wel of ik wel of niet Pregnyl neem. En dat vonden ze goed. Kus allemaal !!
Slunae, heb bewondering voor hoe je het allemaal doet. Het is echt zo moeilijk om zoveel rondes niet zwanger te raken, ik WEET hoe het is en ik hoop zo dat het gaat lukken! Ik gun het je zo! Je wordt vast een super lieve en goede moeder. X
Hier gaat het op pij klachten na goed. Wil niet klagen, ik bedenk maar steeds nog een paar weekjes en ons wonder komt en dan ben ik dit snel weer vergeten.. Pretecho was goed! Hij groeit goed! Was druk aan t schoppen en was erg leuk om te zien. Heb mooie foto's zal ze er wel opzetten maar zit nuop m'n iPad en dan kan dat niet.. Kamertje is klaar alles is binnen, van mij mag ie komen alleen moet hij eerst nog een paar weken heel goed groeien voordat ie er echt uit mag....
Hi dames, hier is het echt STIL! Slunae, hoe gaat het schat? Ik denk aan je!.... Delta, hoe is het met spugen? Al minder? Gal en bloed, pffff daar word je niet vrolijk van! Is alles wel oke? Eet je nog wel iets? Es, fijn dat het goed gaat met jullie zoon in spe! En nu al natuurlijk Wel jammer van jouw pijn. Ik hoop dat het na de bevalling goed gaat...! Ga je nog even Pben.... X Liefs
Goedemorgen! Essieee, wat goed dat de pretecho goed was, en dat je zoontje lekker aan het trappelen was, goed om te horen! Ben benieuwd naar de foto's! Inderdaad nog eventjes volhouden met de pijn.. hoop dat het na de bevalling weer snel helemaal weg is! Astarte, best stil hier ja! Gaat goed hier. Straks de 1e follikelmeting, ben benieuwd of er al iets gegroeid is. Heb wel al wat dingetjes gevoeld links en rechts. Hoe gaat het met jou ? Zie staan dat je bloedonderzoek ook goed was, blij om te lezen ! Je bent al bijna 13 weken, niet te geloven hoe snel dat gaat !! Delta, denk aan je! xxx