Hihi Wat fijn dat je een superzwangerschap hebt tot nu toe! Mag zo blijven, lekker genieten En trouwen met een bol buikje.. dat vind ik echt heel romantisch!! Mooi zeg! Ik ga straks de gyn bellen, mocht bellen als ik vandaag nog een positieve test zou krijgen zei ze gisteren haha. Vandaag ben ik precies 14 dagen na de IUI.!
Jaa december idd! Echt zooo leuk! Hihi Veel succes bij de vk! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Let me know
Dankje Astarte!!! Lief ! Hihihi Heb je al antibiotica gekregen ? Of moesten ze eerst testen of je werkelijk een blaasontsteking hebt ? Hoe gaat het er nu mee dan ?? xx Wokkel!! Daar zat ik op 1 april nog aan te denken idd, dat jij toen ergens had neergezet dat het echt geen grapje was.. hihi té toevallig he !! Weet jij nog wanneer je eisprong was die cyclus toevallig ? xx
Oh super meis !! Goed om te horen Wat gaat jouw zwangerschap snel he...op naar 20 weken .. ga jij geslachtsbepaling laten doen ? Het gaat goed! Ik moet nog erg wennen wel aan wat ik allemaal voel. Het voelt ook nog wel onzeker ergens.. Heb veel krampjes en dingetjes.. m'n gezicht zat vanmorgen in 1 klap onder de mini bultjes haha, dat vond ik dan wel weer leuk want da's een goed teken he Testje van vanmorgen staat in m'n foto-album .. (14 dpo). Heb gebeld afgesproken over 2 weken een echo om te kijken of het goed zit en hoeveel het er zijn, zei ze Snap nog steeds niet hoe spannend dit is! Hoe gaat met jou ? Hoe voel jij je ? Is de misselijkheid nu vaker weg dan aanwezig ? En verder ? Kuss
mooooi je testen !! echt zoooo super duidelijk! kan me goed voorstellen dat het zo onwerkelijk voelt. bij mij begint het nu echt goed door te dringen, ik zat in de trein daarnet terug van vk en ik dacht aan het hartje en de schopjes die we hoorden en dan denkend dat er een mini mensje in mijn buik zit, moest gelijk janken, het voelt nu zo echt! echt mooi. dus die onwerkelijkheid duurt nog eventjes! maar de tijd vliegt zo snel voorbij, ongelooflijk. ik ga met de 20 weken echo wel vragen of ze zien wat het word, en wil rond 25 weken een pretecho laten maken, dus dan kunnen ze het ook zien he hihi.. die krampjes zijn groeien van je baarmoeder, geen bloed geeft moed! anders waren je testen echt niet zo mooi donker ook en je bent niks geen bloed verloren toch? alleen wat bruin, zit goed! dus jij over 2 weken echo jeeej, ben benieuwd man, wat als het er 2 zijn of nog meer? hihi mijn misselijkheid enzo en het eten gaat echt veel beter nu! ik ben zo blij, wat een rot gevoel was dat zeg.. hoop dat het jou bespaard blijft, ik kreeg het rond 6 weken, hoop jij van niet. Kus!
Hallo dames, wat een mooie zonnige dag en voor onze Scarabee een HELE mooie dag !!!! Hier alles goed. Heb idd kuurtje gekregen, want het was wel echt blaasontsteking hoor. Ben best moe nu ook. Vammiddag de echo!!!!! En ja dames, wij willen graag weten (als het kindje er goed voor ligt) wat het wordt. Dus dan horen jullie dat natuurlijk ook! Ik ga voor jongen, de Chinese Kalender zegt ook jongen. En dat zegt mijn gevoel. Het maakt me namelijk niets uit. Als het een meisje wordt, ben ik NET zo blij!!! Ben gewoon zo benieuwd! Hoop dat het allemaal ten eerste goed gaat met de baby en ten tweede te zien is wat het wordt, dat weet je ook niet zeker natuurlijk!......Duimen maar! Scarabee, jouw testen zijn zo duidelijk. Echt top! HEEEL benieuwd naar de echo over 2 weken. Is het er 1, zijn het er 2....???.....En welke datum precies is dat, die echo?! Delta, ja leuk dat jij het geslacht ook wil weten! Wat is jouw gevoel erbij? Jongen of meisje!??? Essieee, hoe gaat het bij jou nu, hou je het nog wat vol? Het zijn nu echt jouw laatste loodjes!!!! Nou in de avond weten wij in elk geval meer!!!!!!!! Dikke kus meiden PS Wokkel, alles goed met je!??? x
astarte; spannneennndd echo vanavond!! ben zoooo benieuwd. denk bij jou ook jongen! en bij mezelf ook haha.. maar soms denk ik ook meisje bij mezelf. heel moeilijk hihi.. haha nu je t zegt, 12 dec bij scarabee !!!! wat toevallig
12 december 2010 !! Ik weet het nog als de dag van gisteren.. time flies he !! Oooh zie nu pas dat je het in de avond zou komen vertellen.. was ik weer ongeduldig Wacht het rustig af..
Astarte, hier gaat het z'n gangetje. Mag eigenlijk niet klagen, maar ben het onwijs zat. De zwangerschap niet, de pijn wel. Vind het getrappel in m'n buik heerlijk maar kan bijna niks meer dus van mij mag hij wel komen. Nog een paar weekjes.... Jij heel veel succes vanavond! Spannend! Ik kom straks even lezen, natuurlijk naar de goede uitslag maar ook naar het geslacht, ben erg benieuwd! Liefs!
Hi schatten! Sorry voor mn late reactie!!! Zo druk geweest gisteren en alle Hectiek thuis (in de tuin bezig) erbij waardoor ik gisteren niets meer gepost heb! Maar..... Alles is goed!!! De baby doet t super!!!! Niets afwijkends kunnen vinden. Echt zo fijn....! En.... HET WORDT EEN MEISJE!!!!!!!!!!!!!! Hoe ernaast kan je zitten? Nou behoorlijk dus Ontzettend blij!!!
astarte; wat superrrr goed nieuws!!! top man! ik hoop dat ik ook zulk goed nieuws krijg over 4 weken !!!!!!! echt het allerrrrbelangrijkste !!! en de nachtmerrie van elke moeder/vader als er wel iets afwijkends gevonden word.. ik probeer er niet teveel aan te denken. en een MEISJE !! jippieeee wat leuk! cool en te leuk! jongen was ook super vet geweest, weet je, alles is leuk maar je weet nu dat je gewoon een dochter krijgt! en je had al een dochter he? leuk een klein zusje voor haar!!! gaaaaaaf
Dank je Delta !!!! Ja idd klein zusje erbij!!!! Echt te gek! Dit is een super week: ik een gezond meisje en scarabee een zwangerschap!!!! Hoe tof is dat!? En ja, nu jij nog delta! Zo benieuwd bij jou ook! Dikke x
coool astarte! super hoor, lekker genieten! en roze shoppen! jaaaa scarabee ook zwanger, wat willen we nog meer? oh ja, ik ook een goede 20 weken echo! haha ben erg benieuwd. ik denk dat het wel goed zal zijn, er is in de familie aan beide kanten nooit een afwijking geweest, het hartje klopte gister gewoon super mooi en goed! moet er op vertrouwen XXX
Wat goed astarte!! Gefeliciteerd met de goede echo en een dochter natuurlijk! Wat leuk!! Nu lekker genieten en shoppen
Dank allemaal lieve dames! Yara, jij dus een zoon! Wat leuk! Van harte!!! Trusten allemaal! Ben kapot duik erin! xxxxx
Heee dames!! Essieee, kan bijna niks anders meer zeggen dan nog even geduld! Je doet het super! Delta, beetje late reactie! Mooi dat het bij jou nu echt begint door te dringen! Ik ben trouwens nog altijd benieuwd naar je nieuwe foto !! Jouw buikje groeide in het begin al zo snel, ben benieuwd hoe dat nu is !!? Nog een paar weekjes geduld voor de echo hihi. Hier nog steeds met vlagen onzeker.. ik had de hele week van die soort klikjes die ik voelde, maar gisteren en vandaag nog niet gevoeld. Misschien was dat juist een teken van innesteling.. Ik moet het afwachten... Gisteren wel veel krampjes, maar vandaag is dat tot nu toe al een stuk minder. Ik had idd een heel klein beetje bruinverlies op 11 dpo.., alleen in de ochtend, daarna niks meer! Kan haast niet wachten tot de echo.. hoop op geruststelling dat het goed zit en als het er 2 zijn dan is het mn eigen schuld met mn grote mond he!! Haha! Nou ja, heb gelukkig 2 borsten dus geen probleem hoor Als het zo moet zijn, dan is het zo he Ben blij dat je misselijkheid veel minder is en je weer goed kunt eten !! Mijn misselijkheid krijg ik vooral snachts sinds 2 dagen overdags met vlagen maar dat had ik eigenlijk ook toen ik nog niet zwanger was Astarte, had je al gesproken maar alsnog gefeliciteerd met je goede echo en je kleine meisje !! Echt zoo grappig!! Hier nog even een foto van gisteren en vandaag (verse testjes naast elkaar geplakt met photoshop) Weten jullie misschien wanneer kv2v5 niet meer donkerder kan ? Ik wilde dan namelijk een Clearblue testje doen.. X!