Jaa gelukkig wel! Kan niet wachten tot het begint, heb zelfs gewoon zin in de bevalling haha.. Alles om maar van die vreselijke pijn af te zijn.. Ja zal je een bericht sturen hoor vanaf morgen mag het hè Hoe is het met jou? Al volop aan t genieten van de bewegingen in je buik? Krijg je al een buikje? Maak je er ook foto's van? Liefs!
Hi! Jazeker neem ik af en toe foto's! Maar te weinig!! Vroeg man lief toevallig of hij s n foto wil nemen! Mijn buik is al lekker dik aan t worden!! En op dit moment beweegt ze!! Gaat prima dus! Erg blij en druk roze dingen aan t verzamelen! Liefs!
Alles nog rustig hier helaas.. Wel veel druk van binnenuit aan dr onderkant zeg maar en veel afscheiding verder af en toe wat krampjes maar denk niet dat hij al snel komt hoor.. Bij jou ook alles goed?
Wat is het stil hier!....Delta, hoest met jou? Heb je de 20-w echo al gehad!??? Essieee....alles nog rustig daar?! Scarabee, alles goed??? Dikke kus hier alles goed!
Heee meis ! Hier alles goed, kan nog niet helemaal genieten hoor.. Bij sommige dingetjes die ik voel denk ik weer sh*t is dat wel goed, maar sommige momenten geniet ik wel. Beetje dubbel dus nog! Ben ook benieuwd naar Essieee weer nu! X
Hè meiden!! Hier alles nog rustig hoor! Lief dat jullie zo benieuwd zijn.. Gister middagje ziekenhuis gehad. De pijn word helaas zo erg, dat ik al weken bijna tot niet meer slaap. Ben een emotioneel wrak en trek het ng slecht. Ben dit helemaal niet gewend van mezelf en ga over van alles nadenken... Met moeite doorverwezen naar de gyn, die nam me erg serieus en voelde me echt begrepen. (zo fijn!! Ipv dat de vk alleen maar zegt ja de laatste loodjes zijn zwaar, weet ik ook wel!) Heb nu slaapmedicatie gekregen, had de vk aangeraden heb ik toen niet gedaan omdat ik daar absoluut niet van houd. Nou bij de gyn weer gezegd dus toch maar geaccepteerd. Vannacht geprobeerd zonder resultaat, er is teveel pijn wat me wakker houd en kan alleen in halfsteense houding in bed liggen en dat lig gewoon niet ontspannen. Vannacht nogmaals proberen en morgen weer contact opnemen, lukt het nog niet nemen ze me een nacht op in het zkh om een goede nacht te kunnen slapen mbv slaapmed en pijnstilling. Dit om een beetje energie op te doen gaat het dan nie moeilijk, word ik ingeleid. Ze willen niet dat k uitgeput en oververmoeid de bevalling in ga. Dinsdag weer terug komen in het zkh en dan gaan we het verder bespreken. Morgen inmiddels 38wkn dus het schiet ook wel op nu. Kan ng niet helemaal beseffen dat ik het ben die elk moment kan gaan bevallen. Ik hoop gewoon dat hij een deze dagen zelf komt. Morgen 38wkn dus het mag en kan... Hoe is het bij jullie?? Liefs!
Lieve Es, Wat vervelend dit zeg!! Het eerste wat mij opkwam was ook waarom halen ze hem niet? Maar goed ik hoop dat hij zelf gewoon komt eigenlijk op de natuurlijke weg. In jouw geval is dat lastig want je hebt zo pijn. Erg sneu!!!! Ik hoop dat je in elk geval goed slaapt gauw nog s want dat is straks ook voorbij de eerste periode. Echt balen dat het nu zo loopt!!! Ik wens je veel sterkte daar en let goed op jezelf ook straks na de bevalling!!!! Liefs
Veeel succes vandaag Essieee, laat je weten wat de uitkomst vh gesprek is ? Heb veel aan je gedacht! Hoop dat het alsnog nu weer wat beter met je gaat qua pijn en slapen !!
Dank jullie wel meiden!! Ik heb inmiddels een nacht in het ziekenhuis geslapen, van vrijdag op zaterdagnacht. Met een injectie met pijnstiing en slaapmiddel.. Van 22.30 tot 03.00 gesapen en toen was k weer wakker helaas.... Ben zo blij dat k vanmiddag eindelijk terug kan komen en ik hoop zoooo dat ze me gaan inleiden, tenminste al prikken ze een datum voor deze week ben ik al geukkig!! Ik hou jullie op de hoogte!!
ik heb as donderdag 20 weken echo ! ben erggg benieuwd. essie; hoop dat je mannetje snel mag komen ! scarabee en astarte, wat gaat het bij jullie allemaal hard ook!!!
He meiden, Even hier mn update... Inleiden doen ze liever niet voor de 39wkn als er niks met de kleine aan de hand is. Hij heeft het nog heerlijk naar zn zin in mn buik dus ik zal het nog even uit moeten zitten. Maar.... T eind is wel in zicht hoor Ik heb al een beetje ontsluiting en dat wil dus zeggen dat ik inleidbaar ben... En..... Ja ja maandag staat t gepland... Als de kleine niet zef voor die tijd komt, mag ik me maandagmorgen om 7u melden in het ziekenhuis en word hopelijk ons mannetje snel geboren... Had gehoopt dat t deze week al zou gebeuren, maar heb me er bij neer gelegd en tel de dagen nu af tot maandag. Ze duren onwijs lang omdat ik helaas echt niks meer kan. Ben afgelopen week 4!! kilo aangekomen en dat is echt alleen maar vocht, pas mn slippers nauwelijks, mn schenen glimmem helemaal en mn worstenvingers zijn nauwelijks te buigen... Gelukkig zagen ze in het zkh ook dat het zo niet langer kon. Paar daagies nog Delta succes met je 20wkn echo morgen! Ik weet het is spannend, maar geniet er ook van!!
Ooh gelukkig Essieee! Dat scheelt nu de bevalling in zicht is he !! Zaterdagnacht is het volle maan, dus wie weet kondigt hij zich dan wel aan !! Sterkte nog de komende dagen, en hou ons op de hoogte he meis!! xx
Esssiee, wat spannend meid!! Maandag is het dus zover (of wat Scarabee schrijft, met volle maan komen ook vaak bevallingen spontaan op gang dus wie weet) en ben je bevallen (of dinsdag, je weet niet hoe lang het duurt natuurlijk )! Wij zijn erg benieuwd!!!!!!!! Nog even lekker benen scheren, huis op orde maken, bed verschonen (iemand anders in jouw geval de huishoudelijke dingen en taken ) want je weet nu dat het vanaf maandag of dinsdag ineens heel anders gaat zijn! Spannend hoor. Hoop dat de bevalling goed gaat. Als je maar blijft ademen, dat hielp mij erdoor! Bewust puffen en daarop focussen. Hier alles prima. Nou ja..dat is wel zo lichamelijk maar geestelijk ben ik vandaag een huil wrak. Dochterlief is thuis omdat ze vakantie heeft en ik ben haar even behoorlijk zat nu na anderhalve week bijna. Daarnaast doe ik te veel in huis en ik ben daarom best moe en het lijkt zo uitzichtloos wat we moeten doen allemaal nog......Ik heb heel veel gehuild..... xx
Astarte beetje late reactie... Ben je weer een beetje bijgekomen? Die rothormonen ook hè.. Laat die tranen maar lekker gaan, ik vind ze altijd erg opluchten.. Is alles weer een beetje rustig? Heb niet t idee dat de kleine vannacht komt, alles nog rustig hier. Had het gehoopt, voor de inleiding maar ga er gewoon vanuit dat ik maandag ingeleid word. Doe rustig aan en laat die tranen soms maar lekker gaan!!
Dank essiee! Gaat nu weer iets beter! Spannend morgen! Ik ga voor je duimen!!! Hoe laat moet je er zijn? Dan hou je gewoon je zoon in je armen! Onbeschrijflijk gevoel om je kindje dan te zien en elkaar in de ogen te kunnen kijken!!! Sterkte, succes, liefs en puffen hè?!!!! Dikke kus
Ja kan nog niet echt beseffen dat ik morgen ga bevallen... Moet me om 7u melden in het zkh, vliezen worden dan gebroken en infuus word aangesloten... Nou en dan kan het puffen beginnen denk ik Ben wel onwijs nieuwsgierig hoe hij eruit ziet, op wie hij lijkt, heeft hij haar enz... Paar maandjes, ben jij aan de beurt