Oja dat wist ik eigenlijk al Ik heb al slijm! BM was gisteren nog hard en dicht, voelde hem net gewoon open gaan en ja hoor vruchtbaar slijm Hoe staat het ervoor bij jou ??
hihi wat cool! ik check mn vruchtbaarslijm nu niet met mn vingers.. maare in de douche voel ik wel eens even, maar kan er weinig uit halen! vind het zo moeilijk, verschilt ook elke keer weer.. je moet dit ook echt elke dag op de zelfde tijd doen he?
Waarom moet dat op dezelfde tijd ? Ik kom er wel vanzelf achter trouwens, dus hoef niet persé met m'n vingers. Voel het vanzelf wel eruit komen eigenlijk en als ik dan ga plassen zie ik het vanzelf ook. Maar heb wel gemerkt dat het in de ochtenden en middagen meer duidelijk is dan in de avond.
Oh pfff.. het is al bijna etenstijd maar heb dus weer totaal geen eetlust! Toch maar kippetjes maken met rijst ofzo..Wat ga jij koken ? X
oh omdat het over de gehele dag nog al kan verschillen! de stand van je bmm.... ik heb trouwens niet echt merkbaar vruchtbaarslijm in onderbroek! dus dat is wel jammer.. haha maar wel fijn dat jij dat wel hebt zeg!! maar ik maak me nu minder druk, omdat ik van vorige keer weet dat ik toch ei heb gehad.. en dat zat me zo dwars haha... ik doe lekker rustig aan ! wat het is bijnaaa eitijd haha hopen we maar! haha wat ik ga maken? zoetzure komkommer, met lekkere bami en gebakken banaan met pinda saus vegatarisch.. mn vriend is surinaams/hindoestaans en is 3 keer in de week vega.. lekker kip met rijst! hmm nog steeds geen eetlust nee? nou ik wel: HONGERRRR haha en moeeee again pffff wat is dat toch
Oh ik dacht dat je het slijm bedoelde Bmm check ik eigenlijk nooit, maar ik moest daar gisteren toch zijn, dus toen viel me dat op Scheelt toch een hoop zorgen nu je door tempen weet dat je eitje springt he, goed zo Oh wat je nu gaat koken heb ik ook geen zin in haha. Maar ben geen fan van pindasaus, dus deze keer kan ik niet zeggen dat het lekker klinkt Waarom 3 keer per week vegetarisch ? Omdat hij sur/hin is ? Of omdat het beter is voor iets of.. ? Nog steeds zo moe dus.. misschien is het het weer! Ik val ook bijna om <gaaaaaaap> Ik heb toch geen zin meer in rijst en kip Eet wel boterham ofzo. Echt irritant want gezond eten doe ik graag, maar als ik het er daarna weer uitspuug schiet dat niet op.
he bah meid! neem je je medicijnen toch wel goed in?! vreemd zegt dat je geen zin in warm eten hebt! aah haha je moest er toevallig toch zijn! haha lekker zoete pindasaus! ja zit in het weer he? dat moeheid.. pffff vreselijk! maar we eten 3x in de week vega omdat dat soort van zijn geloof is.. we eten ook alleen maar vis of kip.. rund is heilig. varken mag wel, maar liever ook niet! maar hij krijgt daar ook uitslag van.. maar ik vind het ook wel fijn, ik lust geen varkensvlees en geen rund.. komt goed uit.. haha en je vriend woont ook bij jou?
Misschien gekke vraag hoor... Maar kunnen jullie je baarmoeder voelen???? Hoe doe je dat dan??? Hahaha!!
Sorry dames, ik heb geen tijd en geen energie om alles bij te lezen! Ik heb eerste spuit gezet vanavond en het ging goed! *glim*. tot gauw! XXX
Goedemorgen! Hoe gaat het daar ? Ik was gisteren beetje beroerd dus ben lekker op de bank gegaan! Heb niet meer warm gegeten.. gewoon paar boterhammen. Hopelijk gaat het vanavond beter met eten! Medicijnen neem ik wel goed in hoor, dus dat kan het niet zijn! Vriend woont niet bij mij nee Brrrr wat is het koud! Mijn temp was mega gedaald vanmorgen! Vandaag weer klussen he Liefs
hey meid! aaah wat stom zeg, dat je je niet lekker voelde.. hoe gaat het nu met je? en de misselijkheid?? gelukkig neem je je medicijnen wel goed in! hoop dat je je snel weer beter voelt aah dus je vriend woont niet bij je.. niet lastig met klussen? ik heb gisteravond geklust vanavond weer als het goed is.. het was gister echt fijn trouwens.. wahahaha.. maar goed das belangrijk he!! hmm tempdip??! haha je eitje vandaag ofzo? jij ook weer klussen vanavond? liefs!
Gaat vandaag volgens mij wel iets beter weer! Is wel lastig met plannen.. moeten dan goed plannen en hij moet heen en weer rijden.. eerste paar maanden half 2010 deden we steeds alleen het weekend met de gok dat het vlakbij m'n ei was, maar dat schiet niet op, dus nu maar zo.. vandaag heeft hij vrij genomen, dus doen vandaag overdags, en dan morgenavond weer! Goed dat het fijn was! Libido gaat ook omhoog de dagen voor eitje he, dus dat helpt dan wel! Denk niet dat ik mijn eitje vandaag heb hoor, maar denk dat hij wel dicht in de buurt is, en niet pas op dag 16 komt zoals vorige keer. (hoop het niet iig!) Had gisteren al wat steekjes en prikjes rechts Wat ga je nog doen vandaag ? Wij gaan nog even Sinterklaas helpen..
gelukkig gaat het beter met je! oh ja nee indd, das niet handig, alleen weekend vrijen... deden wij ook de eerste 3 maanden! haha dat schoot niet op.. dus als je de eerste 3 maanden van mij niet mag mee rekenen, zou ik nu pas in ronde 5 zitten wahaha wat erg ohh dus je vriend is lekker vrij! lekker hoor.. geniet ervan! wat leuk, de sint helpen! ja indd, libido is wel wat hoger he tijdens ei.. gelukkig maar! ik ga vandaag niet zo veel doen denk ik.. ben nog steeds zoooo moee pfff ik kon ook echt niet uit bed komen! dacht dat het vrijdag of zaterdag was ik ben echt benieuwd wanneer ons eitje gaat komen! ik hoop dat ik hem ook vroeger krijg, als is het maar 1 dag vroeger haha
Dank Delta! Alles goed met jou? Richting ei!??? Successssss met de s.x!!! Goed ervoor gaan he!???? Hier tweede spuit gezet en ging weer ook goed!!! Heb wel af en toe een beetje hot flashes, dat ik het ineens warm krijg hahahaha. Verder tot nu toe oké. Slunae, las ik dat je niet zo lekker was????! Nu weer beter??? Ik hoop het! Kan je nog even proberen weer voor die kleine telg die moet komen! Kusje!!