Rood Wit Roze (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Delta, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Prachtig mannetje!! Erg leuk neusje hihi. Jouw neusje denk ik :p

Hier is alles goed gegaan, miskraam opgewekt met Cytotec. 24 mei had ik controle echo, en ik was schoon genoeg, dus geen curettage gelukkig!!

Ik heb je blog gelezen, met tranen in m'n ogen! Hoe gaat het nu met jullie ? Gewicht van je kleintje weer op peil ook ? En ga je je lichamelijk al wat beter voelen ?

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hè meid!
    Gelukkig is je een curettage bespaard gebleven maar vind het nog steeds zo oneerlijk dat het weer niet zo mocht zijn! Jij verdient het ook om een mooi wondertje in je te laten vol groeien tot een mooi kindje!
    Hoe nu verder? Gaan er weer iui behandelingen gestart worden?

Bedankt voor je reactie op ons mannetje! Ti's echt een heerlijk ventje. En morgen alweer 3weken oud vind t gewoon eng hoe snel de tijd gaat. Geniet volop maar de dagen vliegen voorbij.
    Hier gaat het goed met m'n bekken gaat het langzaam maar beb allang blij weer een beetje te kunnen lopen...
    Sem is alweer boven z'n geboortegewicht. Einde van de kraamweek woog hij 3600gram dus 5gram boven het geboortegewicht en vorige week maandag was hij al 3820gram. Morgen ga ik weer met m naar t consultatiebureau om te wegen, ben benieuwd..

3. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Meiden hoe is het met jullie? Ti's hier zo stil, jammer!

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heee Essieee :)

Ja tis behoorlijk stil hier...er is ook een hoop veranderd in die lange tijd he!! De meesten zwanger, en Wokkel en jij zelfs al een baby'tje. Snap dat het dan een beetje verwaterd.

Ik heb een cyclus overgeslagen na m'n miskraam. Hele lange cyclus, logisch, want het was best een klap ook voor m'n lijf, en geestelijk kon ik het ook niet aan om meteen door te gaan. Ik verwacht nu morgen m'n eerste menstruatie, maar kan ook wat later worden...

Ik ben nog in twijfel of ik alweer ga starten.. ik vermoed dat ik het ga proberen. Ze hebben in het ziekenhuis een zomerstop, en dat houdt in dat ik misschien 2 cyclussen hierna sowieso moet overslaan.. en 3 cyclussen overslaan, betekent 3 maanden verder zonder kans... en dat vind ik dan weer een beetje lang...

Ben ook een beetje angstig voor het regeringsbesluit. Ze willen vanaf 1 januari 2013 IVF nog maar 1x vergoeden waarschijnlijk. Ik kan in principe nog 2 of wellicht 4x IUI krijgen, en dan nog 1x IVF als de regering dat besluit, daarna houdt het allemaal op. Ik wil er niet aan denken...

Hoe is het met jou en de kleine man ?

5. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Je hebt een hoop meegemaakt! Gun jezelf de tijd het een plekje te geven. Ik begrijp je angst van de regering, maar weer opnieuw starten met een "drukkend" gevoel van het "moeten" werkt denk ik niet bevorderend. Hopelijk ben je er snel weer klaar voor en gaat het je lukken!
    Het is je zo gegund meid!

Er is idd een hoop veranderd hier bij iedereen. Maar heb het altijd erg gezellig gevonden met jullie te kletsen!

Hier gaat alles goed. Kleine man groeit als kool. Ik geniet enorm van m. Hij begint nu te lachen, heerlijk om te zien.
    Hij is alweer 6weken oud, geen idee waar de tijd blijft.
    Ik besef me erg goed dat het een wonder is dat ik dit mag meemaken en ik gun daarom iedereen met een moederhart dat die dit mag meemaken. Ik hoop dat jou tijd snel komt!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Regering heeft als het goed is toch besloten voor alternatieve bezuinigingen te gaan.. dus als het goed is wordt IVF wel 3x vergoed. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen.. maar tis toch iets wat in je achterhoofd blijft.

Heb vandaag gesprek gehad met gyn om te kijken of ik er al klaar voor ben. Ik heb een twijfelend gevoel, en vooral angst. Maar aan de andere kant wil ik het ook graag weer proberen. Hoewel het raar voelt voor m'n 2e vlindertje nu, want ik heb het zo intens beleefd ook die zwangerschap.. maar ik heb het wel zo ver losgelaten dat ik al vooruit kan kijken..

Ik krijg volgende week een follikelmeting, en als het niet goed voelt mag ik altijd alsnog de cyclus overslaan. Das wel fijn. Ik heb er wel voor gekozen om het zonder hormonen te doen.

Wat fijn dat je mannetje goed groeit!! De tijd gaat snel he !!! Volle 200% genieten dus! Het is inderdaad een wonder, ben ook superrrr blij voor jou dat je het mag meemaken !

Liefs

7. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ha meiden,

Ik kwam weer eens spieken, wat is het hier stilletjes.

Scarabee, wat een spannende tijden, mogelijk aan IVF beginnen. Ik hoop dat het niet nodig is. Hoe voel je je mentaal?

Astarte, jij gaat hard! Je verlof staat voor de deur! Voel je je goed? Pittig wel he, hoogzwanger en de oudste waarvoor het leven gewoon doorgaat. Succes met de laatste loodjes!!

Essieee, wat een mooie zoon heb je op de wereld gezet! Gefeliciteerd. Hoop dat alles lekker loopt!

Delta, jij ook alweer 30 weken.. alles naar wens??

Hier gaat het prima, geniet echt van mijn meiden. Helaas wel wat gezondheidsprobleempjes bij de jongste, maar ze doet het verder echt super! Met mijn bekken gaat het helaas nog steeds niet erg lekker, maar wel beter dan tijdens de zwangerschap. Ik denk dat ik er altijd last van blijf houden, maar laat het er niet bij zitten en loop nog steeds bij de bekkenfysio.

Liefs voor jullie allemaal! X

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wokkel, ik kan nog steeds niet wennen aan de stilte hier ;) Maar vind het wel erg mooi om te zien dat bijna iedereen van dit clubje nu zwanger of bevallen is. Toch een mooi verhaal gemaakt met zn allen!!

Mentaal gaat nog niet zo lekker, ben wel weer begonnen met IUI. IVF staat nog in de koelkast.. kan dat nu echt niet aan! Dus 'rustig IUI'... en we zien wel waar het schip heen gaat...

Erg balen van je bekken!! Hoop dat dat toch langzaam aan weer gaat verbeteren en sterker wordt. Knuffel voor jou en je jongste!

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo lieve dames! Sorry van mijn kant de stilte, die kwam door drukte met van alles en nog wat proberen af te krijgen voor de baby komt! Tot nu toe nog steeds alles goed! Ze is een heel klein beetje ingedaald en ligt met koppie naar beneden nog steeds! Ben nu bijna 36 weken alweer! Echt de laatste loodjes nu!!!

Wokkel, wat vervelend van je bekken idd, ik denk dat de fysio je goed kan helpen, het kost gewoon tijd....Ik heb er soms ook last van hoor dan lig ik en dan kan ik niet meer bedenken hoe ik overeind moet komen ;).....best heel vervelend! Maar lang niet zo erg als jij en Essieee.

Scarabee: ik hoop zo voor je dat met IUI het toch allemaal lukt.....het bewijs dat het kan is er, maar nu moet het dan toch ook blijven zitten als het gelukt is!...Ik denk aan je en hoop en duim mee! Hoe staat het er nu mee?

Liefs voor iedereen!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Enne, Delta hoe gaat het met jou?????!!!

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Gefeliciteeeeeeeeeeeerd Astarte :D:D:D

Hoe gaat het met iedereen verder ??

12. Delta

Delta Niet meer actief

astarte; gefeliciteerd met je dochter !!! wat super!! lekker genieten nu, met hoeveel weken precies ben je bevallen?

hier ook alles goed! ben ook aan het wachten op mijn kleine meid hihi

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik had het al even prive gedaan, maar ook hier hoort ie natuurlijk...

ASTARTE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!!
    Hoe is het nu met jullie?

Ik zag dat Yara, kletste hier ook wel eens mee ook bevallen is van een zoon week of 2 geleden...

Delta voor jou begint het ook op te schieten he.. Alles nog rustig daar binnen?

Scarabee, ik had je al even een priveberichtje gestuurd laatst, geen reactie op gehad dus vraag het hier nog wel een keer.
    Hoe gaat het met je? Trek je het allemaal nog een beetje?
    Zit IVF er al aan te komen of blijven jullie proberen met IUI?

Hier alles goed! Sem groeit als kool, en de tijd vliegt! Echt niet normaal!
    Sinds ik met m bij de osteopaat loop heb ik een heel ander kind. Nu merken we pas hoeveel hij de eerste 9 weken eigenlijk gehuild heeft...
    Met mij gaat t redelijk. Bekken nog niet goed. Nog steeds niet werken en beperkt lopen, maar goed... Rust, rust en nog eens rust (best moeilijk met een kleintje) maar ik geniet volop!!

14. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Tis hier echt heel stil...

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Essieee, wat lief dat je nog aan me gedacht hebt! Ik ben inderdaad 3 weken geleden bevallen van een gezonde zoon:) Gaat hartstikke goed!

Hoe is het met jullie meiden? Echt al lang geleden dat hier gekletst is..

16. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Yara gefeliciteerd alsnog met je zoon! Rijkdom hè?
    Ik zag het per toeval was buikjes aan het kijken bij augustus en toen kwam jij ook voorbij! Zo leuk!
    Doet hij het goed?
    Lekker genieten, tijd gaat zoooo snel!

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wow nu bijna alleen maar baby's hier he :D
    Yara gefeliciteeerd met de geboorte van de kleine man !!
    Essieee zal je binnenkort nog een PB sturen :) Fijn te horen dat alles goed gaat met Sem !! Jammer dat de tijd dan zo snel gaat he, genieten dus !! Sterkte met je bekken.. erg vervelend er zo lang nog mee te moeten lopen :(
    Ik zit er behoorlijk doorheen van alles, ziekenhuis heeft nu pauze dus even geen IUI maar zelf gedaan (september gaat t weer open). Ik wil geen IVF doen zolang ik overspannen ben, ik weet niet hoeveel IUI pogingen we nog krijgen.. moet ik even vragen. We hebben er nu 6 gehad in ieder geval!

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Essieee, ik vind de tijd nu al snel gaan;) Hij doet het super, wel wat opstartproblemen gehad met de borstvoeding en hij zit nu in zijn regeldagen, dus lekker vermoeiend;) Maar het is een tevreden mannetje verder:)
    Wat balen dat je nog steeds zo'n last hebt van je bekken.. Heb je daar zelf nog fysio of iets dergelijks voor?

Scarabee, dankje!
    Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, het is ook niet niks waar je doorheen gaat.. Sterkte en een dikke knuffel, ik duim nog steeds dat het snel zo mag zijn voor je en dat beebje dan ook blijft zitten. Heb nog veel aan je gedacht.

19. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zo moet nodig even op jou post reageren.
    Wat balen dat het zo moeilijk gaat! En kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Zo'n grote wens die zo moeilijk in vervulling kan gaan. En het is je zo gegunt!
    Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel goed mag gaan! Sorry weet even niet wat ik moet zeggen. Iedereen hier om je heen krijgt een kindje, en jij wacht nog steeds op de zwangerschap.

Dikke knuffel voor jou!!

20. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Delta zie dat je bevallen bent. geleficiteerd!
    Alles goed gegaan?

Deel Deze Pagina