Ik weet bijvoorbeeld niet hoe breed het streepje op deze test zou moeten worden, net zo breed als de controlestreep?
Hallo! Ik kan het ook niet zo goed beoordelen Slunae!.....Lastig!.... Spannend in elk geval! Mamaloes: alles goed daar met jou en je buikje!? Essieee: Hmmm bij jou is het wel apart hoor. Misschien toch zwanger!!???? Zou wel super zijn. Is het nu wel inmiddels doorgezet? Liefs
Hee!! Nee hier nog steeds hetzelfde.. Wel de hele avond misselijk, maar dat kan ook komen dat ik een beetje anders ben gaan eten om een beetje af te vallen.. Stond net boven met een test in m'n handen... Maar heb m weer weggelegd haha... Zag dat ik vorige maand op dag 5ongi werd na 4dagen vaag roze verlies gehad te hebben dus dan zal t morgen komen... En anders vrijdagochtend maar een testje wagen... Slunae ik heb je test ook bekeken maar vind t ook lastig.. Probeer het idd is met die van de kruidvat lees ik hier veel positieve verhalen over... Morgenochtend met ochtendurine doen, kom ik morgenmiddag uit m'n werk gelijk beoordelen of je moet m morgenochtend voor 6u plaatsen Ik ga zo lekker m'n bedje in, morgen weer vroeg dag...
Hmm echt dus nog even afwachten....toch wel spannend, hou je ons op de hoogte zodra het doorzet!? Ik ga zo ook mijn mandje in. Succes morgen en we lezen je! Naat
Hier nog die Wondfo van gisteren...zonder pijltjes haha. Ik zie het streepje trouwens net zo dik als de controlelijn.. weet niet of het hoort,die testjes zijn wel van dezelfde fabrikant als die van Kruidvat..
Hier nog een keer datzelfde testje.. maar een andere foto.. ik maak altijd zoveel foto's wist niet meer welke nou precies dezelfde was
En hier is de Kruidvat test van gisterenmiddag..ik zie trouwens een licht streepje iets links van die vlek op het testje..ben benieuwd of jullie ook iets zien..
Zo, goedemorgen allemaal! Hoe gaat het met iedereen ? Essieee nu al doorgezet of wordt het juist minder ? Ben benieuwd als je morgen een testje gaat doen! Die misselijkheid zegt misschien ook wel iets ?! Ik ben gisteren optijd al naar bed gegaan.. was niet normaal hoeveel pijn ik had.. onderrug, liezen en onderbuik, en zelfs m'n borsten deden pijn zonder ze aan te raken. Mijn pijngrens ligt normaliter best hoog, heb meer dan 8 jaar met galblaaskolieken geleefd, maar dit was ik even niet gewend van een menstruatiepijn! Liefs en tot later!
Okay! Bedankt voor het kijken!! Hoe is het met jou vandaag ? Heb je nog plannen ? Ik had vanmorgen geen last van iets...behalve onderrug.. maar loop nu weer krom van zere liezen en menstruatiepijn.. heb doorzichtig slijmverlies waargenomen.. lijkt wel vruchtbaar slijm.. tis ook heel rekbaar! Tot wel 10 centimeter ofzo .. srry voor details Heb toch stiekem een beetje hoop nog hoor!! Maar slijmverlies is volgens mij wel een teken dat het eraan komt.. vind alleen die menstruatiekrampen zo heftig en zo lang al best apart !!! XXX
Hallo dames, Alles ik het goed begrijp zitten Slunae en Essie nog op de wachtbank. Mhmm vage testjes Slunae. Volgens mij zie ik op één van die testen (niet KV) een licht streepje...Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent! Wel vaag van die menstruatiepijn..Dat je dat al zo lang hebt! Mamaloes, hoe voel jij je nu?? Naat76, hoe gaat het met jou?? Liefs
Hey Slunae, Ik lijk echt wel iets vaags te zien op de eerste test, van wondfo... de KV lijkt ook wel een streepje te hebben, maar ik vind het wel echte tuur-testjes en ben helaas niet overtuigd...Heb mijn beeldscherm steeds verplaatst en vanaf verschillende posities bekeken, maar durf je niet blij te maken... oei, wat lastig zeg, ik hoop dat het inderdaad streepjes zijn (je ziet ze niet voor niets toch??) en dat ze snel donkerder worden. XX
Hier trouwens weer eens ziek.... werd gisteravond niet lekker, buikgriep..heb de hele nacht niet geslapen en op het toilet doorgebracht. Voel me nu erg belabberd, misselijk en ieder half uur loop ik letterlijk leeg -sorry- Wil zoooooo graag slapen nu, maarja, er loopt hier een schatje rond dat vermaakt wil worden. Pfff...vind dit wel even zwaar hoor, zit er echt even helemaal doorheen, sorry voor mijn geklaag!!!
Heej Mamaloes! Bedankt voor het kijken! Lief dat je je beeldscherm hebt verplaatst haha, zie het voor me Het zijn ook inderdaad tuurtestjes.. ik probeer nu de hele tijd een kruidvattest te doen, maar ik moet om de 10 minuten steeds erg veel plassen en het is dan niet geconcentreerd genoeg! Had ook beetje blaaspijn dus moet straks weer veel drinken want ik heb het vermoeden dat ik weer een blaasontsteking ga krijgen.. die moet ik even tegenhouden natuurlijk! Effe je volgende bericht lezen, want ik zag iets over ziek.. maar had nog niet verder gelezen > X
Klagen mag altijd hoor!? Al klaag je 4 pagina's vol, ben je het tenminste kwijt Daar we o.a. hier voor toch Maar vervelend zeg!! Heb je iets verkeerds gegeten ?? Buikgriepje is meestal binnen 24 uur weer over, dus hoop voor je dat je straks weer fit bent ! Misschien kan je eventjes dutten als zij een middagslaapje doet ?! Beterschap! X & Liefs
Hoe drogen die kv2v5 testjes eigenlijk op ? Weet dat je ze dan niet meer mag aflezen.. maar stel dat ik nu een licht streepje zou zien, en ik zie ook nog verschil met die andere na het opdrogen.. is er dan echt een streepje ? Hier testje van net.. alleen ik weet niet wat ik heb, maar ik plas 10 kilo per 15 minuten.. heb alleen maar 2 koffie op !!
Met mij gaat het wel..Het is gewoon een k*tsituatie. En het schiet zo niet op allemaal. Het is nu gewoon echt balen om een koophuis te hebben!