Rood Wit Roze

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sanne24, Feb 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Apart dat je zo vaak moet plassen...

Ik zie op de foto nu echt geen streepje..sorry...

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    :( Jij hebt dus het huis gehouden ? Probeer je het te verkopen nu ?

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Maakt niet uit hoor, ik zag het zelf hier ook niet.. maar bij dat andere merk zag ik het juist wel iets duidelijker dan gisteren.. Blijft vaag hoor, dat testgebeuren..

4. sanne24

sanne24 Niet meer actief

We hebben nog samen het huis. Ik woon er in, maar we delen de hypotheekkosten. Maar dat is ook een k*tsituatie. Hopelijk kunnen we het snel verkopen (volgende week ofzo te koop zetten) en dan zijn we van elkaar af. Maar ja de huidige huizenmarkt is nou niet bepaald positief, maar ik hoop dat we geluk hebben.

5. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Las ik nou dat je ook het gevoel hebt dat je weer blaasontsteking krijgt? Ik heb ook wel eens gehoord dat een blaasontsteking ook een positieve zwangerschapstest kan opleveren (dat hoop ik bij jou niet!)....

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm da's volgens mij een fabeltje ;) Maar die testjes zijn sowieso een beetje rare testjes.. vind ik.. ik wacht weer even rustig af !!

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm da's vervelend zeg :( Hoop inderdaad voor je dat je snel het huis kan verkopen, en dat alles eromheen regelen ook soepeler verloopt dan nu... dan kan je echt helemaal opnieuw beginnen.. even doorbijten.. !

8. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    Ha Slunae,

Ik zie nu echt niets op je testje.... en heb toch echt meer vertrouwen in de KV dan in jouw andere testjes.... Als morgen je NOD zou zijn, had ik verwacht dat ie toch licht positief aan zou geven. Hoeft natuurlijk niet, niet bij iedereen is er vlak voor of op de NOD al voldoende hcg aanwezig...

Ik blijf hopen!

Ik hou nu al bijna 2 uur m'n boterham en kopje thee binnen. Ben oermisselijk en heb niks in huis, ik zal er straks op uit moeten om een lading boodschappen te doen....
    Helaas doet mijn dochter vandaag geen dutje omdat ze hier aan het bestraten zijn, precies tijdens haar slaaptijd met zo'n trilmachine bezig, herrie!!!!

Kon albert.nl maar binnen een paar uur de boodschappen afleveren zeg! Zou ze er dik voor betalen!

9. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    Ha Sanne,

Wa een nasleep heb je dan he, met een huis. Zo blijf je financieel met elkaar te maken hebben en met elkaar in overleg blijven... Helaas zal de zware tijd nog even aanhouden, ik hoop toch dat het huis snel verkocht wordt, ondanks de slechte markt!!! Sterkte he?!

Oja, ik voel me trouwens hartstikke zwanger, misselijk, doodmoe en een beginnende buik. Nu dan dus weer even in de lappenmand en ben in een weinig positieve bui, maar prijs mezelf nog steeds erg gelukkig met m'n kleine wondertje in m'n buik!

Liefs!

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja kan verschillen per persoon natuurlijk.. mijn eisprong is ook wat later dan gemiddeld.. dus dan zou opzich de innesteling en het hcg ook wat langzamer kunnen zijn.. had net wel weer typische steken van binnen.. dus ben bang dat het er toch aankomt..maar ik wacht het af..

Vervelend dat je eruit moet nog, als je je al zo voelt! En zo'n trillmachine helpt ook niet echt mee ! Vanavond lekker rust?!

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ik zie ook niets Slunae!.... Sorry! Vermoed dat het niet raak is maar goed we wachten af tot het bloed zich aandient! ;)

Mamaloes: beterschap!!! Wat sneu voor je met je dochter erbij!!!! Ik snap je helemaal! Is er niemand naar wie ze even een uur of twee toe kan? Ouders, vriendin, buren??... Je moet echt ook uitzieken juist nu.

Essieee? Waar ben jij? Hoest met jou nu?!?!

Sanne! Wat rot dat t allemaal zo waardeloos gaat!!! Ik denk aan je!!! Blijf voor je zien dat t huis verkocht wordt, blijf positief denken goed!?!

X

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Slunae, stop dan even met testen je maakt jezelf helemaal gek hiermee. Is zo jammer!! Als je zwanger bent kun je ook op of na nod testen toch? Xx!!!!

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja je hebt gelijk :(:( voor de tweede keer alweer.. maar ik wilde net aan mijn chocomousse gaan en toen was het ineens overdatum.. dus toen dacht ik.. ik test maar weer! Maar ik ga nu wel chocomuffins bakken.. ff afleiding :D

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Zo hallo allen,

Hier ben ik weer... Pff een zware drukke dag achter de rug... maar heb nu gelukkig weekend...

Hier heeft mn ongi doorgezet. Ben daarbij nog steeds misselijk wat ik nooit heb maar dit is natuurlijk ook pas de 2e maand dat ik van de pil af ben.
    Nu weer opnieuw beginnen maar ben er niet naar van, had over deze maand al niet zo goed gevoel.
    Hopelijk volgende maand meer geluk.

Slunae nog steeds rustig bij jou?
    Ik heb ook je testjes bekeken... Op die van kruidvat zie ik niks :( die andere lijk ik iets te zien, maar kan het niet met zekerheid zeggen... Ik hoop natuurlijk zooo voor jou dat het raak is!!

Mamaloes, wat vervelend dat je zo beroerd bent... Zwanger zijn is leuk maar die kwaaltjes erbij... Over 9 maand weet je weer waarvoor je het over hebt...

Naat, hoe is het met jou??

15. Zustertje2015

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Pff toch iets te voorbarig geweest... Ben het een beetje zat dat vage gedoe.. had een tampon in die haal ik er net uit met het gevoel die is doorweekt... is het weer alleen een beetje bruinig... morgen ben k vrij komt t niet door ga ik testen....
    Vanmorgen bij t opstaan dacht ik echt van het gaat eraan komen ( was wat rood bij t plassen en dat heb ik vaker met menstrueren...) Nu dus nog geen zekerheid...

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    He bah, wat irritant zeg!! Kan het niet zijn door de tampon ? Volgens mij kan dat de bloeding juist een beetje afremmen.. misschien gewoon even maandverbandje indoen, hoe onprettig ook.. Maar wel irritant.. had je eindelijk wat duidelijkheid, gaat het weer hakkelen...

Ik ben hier een beetje van slag.. ik heb echt zo'n ontzettende buikpijn, dat is niet normaal meer.. het lijkt nu ook niet meer op menstruatiepijn, maar het zijn gewoon hele harde steken.. kan nu helemaal niet meer rechtop lopen, als dit zo blijft bel ik toch even de huisarts.. want dit voelt niet heel erg gezond..

Verder nog geen bloed te bekennen, hoewel ik dat wel zou verwachten na zoveel zeer..even afwachten wat dat betreft dus weer.

Liefs!

17. Zustertje2015

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Hè bah wat vervelend die buikpijnen steeds... Misschien moet je dan toch maar eens langs de dokter gaan,,, dit geeft ook geenprettig gevoel zo hè..
    Sterkte...

Was nu voor t eerst dat ik een tampon gebruikt had omdat ik dacht het zet door.. Maar aangezien ik de hele dag in een wit uniform loop, wil je geen rode vlekken hè :p
    Morgen toch maar 's testen dus mocht het dan nog zo zijn..
    Wel alweer misselijk... Maar kan ook heel moeilijk naar de wc dus misshien heeft dat er ook wel mee te maken..

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Thnx!

Haha ik snap het..Ben benieuwd naar je testje!

Obstipatie kan idd ook voor misselijkheid zorgen, dikke darm drukt aan de onderkant van je maag ;)

Hoe gaat het vandaag?

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meiden,

Mamaloes, hoe gaat het nu met je ? Is je buikgriepje nog overgegaan ? Ik hoop het!

Naat76, je was stil gisterenavond! Hoe gaat het nu met jou ? Je bent alweer op dag 7 zie ik.. gaat snel.. we lopen nu een week uit elkaar, terwijl we voorheen helemaal op één lijn liepen.. hoe moeten we dat nu weer terug krijgen ? En hoe kan dat eigenlijk.. oh! Je hebt gerekend 25 dagen... heb je gerekend van je tweede dag spotting ? Welke dag had je je eisprong ? Hoelang was je luteale fase nou gemiddeld ?

Oei wat een vragen op de vroege ochtend..gaat automatisch in mijn hoofd voor de beeldvorming haha.

Hier gaat het wel ok! Buikpijn nog steeds, beetje zeurderig, maar lang niet meer zo heftig als gisteren gelukkig! Lage rugpijn is er ook nog een beetje, maar mijn kat had mij vanmorgen zoooooooo lief gemasseerd toen ik wakker werd! Ik lag op mijn buik, en zij ging op mijn rug zitten, en met haar pootjes op mijn onderrug trappelen! Zooo cute is dat.. heb net een filmpje gevonden op youtube van een kat die 'masseert' haha:

KAT

Tot lees!

20. Zustertje2015

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Ik hoef niet te testen... Gisteravond voelde ik de hevige buiikpijn alweer opkomen en vanmorgen was het rood, heel erg rood :( dus toch vandaag dat het echt doorzet..
    Maar wat ik me dan wel afvraag waarom ik 5dagen lang zo roze afscheiding heb.. Lijkt me niet helemaal normaal...

Hoe is het hier? Nog getest slunae?

Share This Page