Haha zat in de goede richting haha.. Ben benieuwd wanneer je de foto mag posten me 2knal streepjes... Ik werd vanmorgen wakker in een bloedbad (haha beetje overdreven) maar hij heeft dus door gezet... En vandaag begrijp ik ook weer waarom ik ooit aan de pil ben gegaan... Hoofdpijn, buikpijn, rugpijn pff.. Lang leve de ibuprofen etc... En omdat ik mezelf toch best zielig vind vandaag ga ik zo lekker een patatje eten.. Vanavond eerst een verjaardag en dan gaan we het dorp in prinsjesnacht vieren.. Morgen ws ook t dorp in en anders lekker thuis blijven... Maar ik ben het met je eens ik ben ook meer van de roze (baby blauw mag ook) als oranje... Wanneer ben je van plan weer te testen?
He bah.. vervelend zeg! Nou ja, dat het eraan zat te komen was wel duidelijk..weet niet meer of je het vanmorgen al had verteld eigenlijk Ben in de ochtend vaak nog suffig met lezen Heerlijk een patatje! Effe lekker wat makkelijks Hoop dat je klachten snel weer over zijn! Leuk dat je nog even weg gaat Wordt vast wel gezellig Ik denk dat ik morgen ga testen als het nog niet doorgezet is.. hoewel ik denk dat het vandaag of morgen toch echt wel moet komen.. nog eventjes braaf afwachten, even écht dat applausje van Naat76 verdienen, want toen ik geen testjes in huis had was het te makkelijk Eetsmakelijk zometeen met je patatje!
Wat een stilligheid! Ik kruip maar lekker op de bank met niemand minder dannn.. mezelluf! Gezellig! Tot snel he meiden !! p.s. nog steeds geen bloed of bruin of andere kleuren hier! Wél de héle dag menstruatiepijn en zere liezen en nog steeds die onderrug. Wellicht dan vanavond (net als vorige keer) of morgenochtend ?! We zullen zien.. xxx
Oh okay! Was het nog leuk gisterenavond ?? Vandaag ook weer op pad, of lekker thuis ? Klachtjes al beetje over,.. ? Hoop het! Hier gaat het wel ok! Heb nog steeds zeurende pijn, maar geen menstruatiepijn. Beetje trekkend gevoel. Nog steeds geen bruin of roze of andere kleuren .. afwachten afwachten...
Jaa was leuk gister.. Lekker een borreltje kunnen drinken nu ik toch ongesteld was geworden.. Maar een geslaagde avond.. Vandaag is een beetje afhankelijk van manlief.. Of die een beetje fit is vandaag.. Spannend voor jou hoor! Knap dat je nog niet getest hebt.. Is nu toch 2dagen geleden? Morgen nog eens proberen? Hcg vermeerderd zich toch in 2dagen...
Leuk! Ff wat koffie geven dan misschien Is 2 dagen geleden ja dat ik getest had.. hcg verdubbelt ongeveer om de 48-72 uur.. dus als ik morgen nog niets heb vernomen van roze of bruin of rood.. dan doe ik morgenochtend een testje..! Ben toch m'n hersens maar gaan gebruiken.. want ik deed soms wel 4 testjes op één dag, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op haha.
Haha dat is wel heel erg veel ja.. Nou wie weet ben je er na morgen vanaf en heb je een hele mooi test in handen... Euhm nou ja hij slaapt nog en heb zoiets laat maar ff slapen heb ik er geen last van en wordt ie hopelijk fit wakker..
Ja wie weet...maar ik denk toch echt menstruatie.. voel het de hele tijd aankomen.. niet leuk.. Ooh haha, die kan lang slapen dan zeg! Met dit weer nog wel !? Ik heb ook uitgeslapen maar om 8 uur werd ik toch echt wel door het zonnetje m'n bed uitgebrand Hihi, lekker laten liggen dan Heb jij eigenlijk al kinderen ? Heb dat al eens eerder gevraagd maar ik weet het antwoord niet meer....
Hij is ontwaakt en staat nu in de keuken een heerlijk ontbijtje voor ons te maken Nee wij hebben geen kinderen. Ik heb altijd jong moeder willen worden maar mijn vriend was er nog niet klaar voor en ik was nog een opleiding erbij begonnen die ik af moest hebben van mezelf... Ik heb inmiddels m'n diploma en toen toch maar weer het onderwerp kindjes naar boven gehaald... Hij vond het eigenlijk nog iets te vroeg maar ik wilde niet meer wachten... Fijn dillema hè haha.. Maar nu... Hij is er wel niet zo mee bezig als ik maar hij wil het gelukkig wel... Dus ik hoop dat wij ook snel in verwachting mogen raken van ons eerste kindje... En jij? Ook nog geen kinderen?
Oh lekker zeg! Wel een laat ontbijtje om 13 uur haha. Ik heb ook altijd jong moeder willen zijn, maar de situaties stonden er nooit naar. Hoe jong ben je nu ? (vind oud altijd zo oud klinken ) Ik ga ook voor mijn eerste kindje!!
Ik ben nu 24.. Had van mij al wel eerder gemogen maar helaas... En hoe "jong" ben jij? Jullie zijn al wel wat langer als ons bezig, hopen dat het nu een keer gelukt is..
Ja ik ken het..ik wilde eigenlijk voor m'n 20ste al! Maar ben nu 28.. Maar goed, ben iig serieus begonnen, dat is tenminste al iets! En jij ook Ik hoop ook dat het raak is, maar ik denk echt van niet,.. begint nu weer te zeuren daar beneden 24 is wel een hele mooie leeftijd om te beginnen, en wie weet heb je al heel snel geluk!
Hallo allemaal! Ja ik was wel (niet met oranje feestmuts op overigens!) even gaan Koninginnedag shoppen! Leuke dingen gevonden, zeker voor mijn meisje! Echt heel leuk dan hoor en het kost echt geen drol! Ik heb dus een leuke dag gehad en nu even rust! En even forum checken want ik had weer s geen melding gehad dat er weer berichten waren....zo gek!....Nou ja ik zit nu even! Slunae!!! Is het er al!? Ik vind het wel spannend worden nu hoor!!! Want als het er nog niet is kan het zomaar dat je wel zwanger bent!! Kan je het wat loslaten of niet? Lastig he!? Essieee: lekker genoten dus! Ja je kunt tenminste wel iets drinken nu weer en bv carpaccio eten ofzo! Ik kan daar ook wel van genieten dat dat gewoon nog even kan (hopelijk even met de nadruk op even) voordat het straks een keer raak is!..... Ben jij nog weggeweest? Slunae, dus niet uiteindelijk begrijp ik!?? Jij bent er niet zo van toch? Heerlijk dat afslenteren en kijken, ik ben er gek op! Hier verder weinig nieuws....! xxxx PS Mamaloes is ook al even stilletjes!?!!! x
Hee Naat76! Wat leuk zeg! Ik hou ook wel van slenteren op een rommelmarkt ofzo hoor, alleen kan ik niet zo goed tegen die drukte. Vond het gisteren ook fijner om gewoon thuis te zijn omdat ik m'n menstruatie verwachtte.. Ik ben inmiddels al op dag 31.. heb nagekeken of het klopt, en ik had op 1 april eerste helder rood verlies.. was niet veel, maar ik had dat wel gerekend als dag 1. Dat maakte mijn cyclus al 29 dagen, en dat is best uitzonderlijk want ik heb nooit langer dan 28 dagen cyclus gehad.. Maar goed, ik heb nog steeds geen bruin of roze of bloed.. heb gisterenavond wel 2 testjes gedaan.. dus die laatste kv2v5 en een Wondfo.. nu mocht het he!! Zat al 1 dag ná mijn NOD hihi. Willen jullie een foto zien om te kijken of jullie iets zien ? Mamaloes is inderdaad stil, misschien lekker aan het bijkomen van de drukke dag gisteren ?! Niet te hopen dat de buikgriep erger is geworden! Laat je wat van je horen,.. ? En hoe gaat het met jou Essieee ? X
Slunae. Kom maar op met de foto's vind t wel leuk om ff mee te kijken.. Maar waarom doe je die testen niet smorgens met ochtendurine? Hier gaat alles goed ben aan t bijkomen van koninginnedag gisteren.. Nu ik toch ongesteld was kon ik hem even gezellig mee vieren met een borrel erbij... Dus vandaag lekker lui dagje thuis.. Hoe is het hier verder?
Omdat ik eigenlijk niet zou testen.. maar s'avonds kon ik mezelf niet bedwingen.. wilde gewoon even weten of het nog steeds negatief was...