Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ja klopt.. Heb PDS syndroom en krijg nu laxeermiddel.. En moet ff bekijken met eten welke dingen ik wel en niet kan verdragen...
    Mijn klusweek is begonnen, dus maar ff flink aan de slag ;)

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi ladies,

Nou vette pech: piek gehad terwijl ik weg was en nu pas weer terug. Vriend is nu zelf weg. Kan dus pas laat in de avond proberen nog en piek is eergisteren op z'n donkerst geweest :( :(

De maand mei is bekeken en ik ben wel verdrietig erom. WEER een maand erbij........:(...

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Sh*t!!!!!!! Nog 1 keertje op goed geluk dan maar ?!! Wat balen zeg~!! Grrrr!

En wat je niet gaat geloven... Vriend is hier afgelopen week 3 keer geweest, en dit hele weekend, is net de deur uit,.. doe ik een ovulatietestje omdat ik zere borsten heb, wat denk je ?? Nagenoeg een piek ! :(:( We hebben helemaal niet geklust omdat ik pas op dag 8 zit ... ik wordt helemaal gek hier...Zijn we nu samen gek geworden ?!

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat gek!!!!!! Hoe kan dat al op dag 8?!?!??!? Nou vind ik t echt raar worden !!!?????

5. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Wat jammer!! Vanavond wel proberen hoor! Als je je piek heb gaat je ei toch na 24-48u springen? En is dan nog 12u vruchtbaar dus misschien net op het nippertje?

En slunae jij ook al, wat heb je je ei dan vroeg?
    Ook voor jou hoop ik dat je vandaag of morgen toch nog een mogelijkheid van klussen krijgt...

Hier vandaag begonnen met ovu testen, licht lijntje dus denk dat ie over 2 à 3 dagen z'n piek aangeeft.

Verder ook spannend hier, schoonzusje is op dit moment met haar bevalling bezig... Dus wordt vandaag of morgen tante :D

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat is dat? Pds?

Vervelend klinkt t!?

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Spannend!!! Leuk!

Dus jij moet ook aan de klus!? ;)
    Lekker! ;)

Ik heb nu wel pijn alsof ie springt!.... Vanavond kan t pas maar ik ga er dus zeker nog voor!!!!!!!!!!!!!!!!! Wie weet?!!!! Xx

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb echt geen flauw idee :( Het is nagenoeg een piek, hij kan nog donkerder, maar zo donker is hij meestal 1 dag voor de maximale piek..snap het echt niet.. moet er over nadenken.. kom wel weer bijna synchroon met jou in één klap op deze manier :$ Even afwachten wat er vanavond en morgen op mijn ovulatietestje staat.. Het is toch ook allemaal wat he !?

9. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dat is t prikkelbare darm syndroom. Bij mij maakt m'n darm niet de oede bewegingen waardoor de ontlasting moeizamer en langzamer passeert zeg maar. Nu k aan de laxeermiddel zit ben k al 2 kilo kwijd alleen al omdat ik nu naar de wc kan..
    Maargoed komt ook vast wel weer goed...

10. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik moet ook aan de klus ja. Ik hoop dat manlief een beetje op tijd terug is aangezien de beker wedstrijd gekeken moet worden en daar ook bier bij gedronken word :s dus hopen dat er vanavond nog wat gebeuren kan en anders morgen maar de schade inhalen.

Ja als ik jou was zou ik het zeker proberen vanavond, niet geschoten is altijd mis hè. Misschien heb je geluk! Ik ga het heel erg voor je hopen dat het nog optijd is!

11. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Temp je ook? Anders is het misschien handig daar toch mee te gaan beginnen zodat je kan zien wanneer hij echt gesprongen is.
    Maar dag 8 is wel vroeg!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Zat er inderdaad aan te denken om dat weer te gaan doen, alleen ik ben bang dat het me niet elke dag lukt op hetzelfde tijdstip.. anders kijk ik wel even naar zo'n varentest microscoop dinges.. het komt vast wel goed allemaal!

Succes met je laxeermiddel.. irritant zeg.! Hoop dat het snel weer beter wordt! Goed water drinken en vezels tot je nemen!

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Lukt mij ook niet elke dag op het zelfde tijdstip hoor. Vorige week had ik nachtdienst dus kon het ook niet ma probeer het wel.
    Ma lastig als je niet van je cyclus op aan kunt..

Haha ja dank je, het lucht voor mij nu erg op. En heb echt alles al geprobeerd voordat k naar de dokter ging, blijkbaar heb ik wat extra's nodig...

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi dames,

Nou Slunae, ik denk dat het gewoon met die rare pijnen van jou toch veranderlijk is ofzo.....wanneer was je nou gepland naar de HA te gaan!??? Is wel goed en leg dit dan ook eens voor!

Essieee: dat is wel balen. Ik ken het wel hoor maar de afkorting alleen niet! Maar dan is het wel fijn dat laxeren. Is dat nog schadelijk voor zwanger raken of daaromheen? Dat medicijn dan, of dat laxeermiddel? Vroeg ik me af. Succes zo meteen ik hoop dat je vent niet te veel bier heeft gedronken (dan stinken ze ook vaak zo naar de alcohol, bah!) en ik lees je weer!

XXXXX

15. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Nee ik heb aangegeven bij de dokter dat we bezig zijn dus heb nu een middel die gebruikt mag worden tijdens zwangerschap.
    Hij komt zo thuis, ben benieuwd in wat voor staat ;)

Jij succes met klussen vanavond, ik hoop dat het toch gelukt is deze maand...

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    HA was op vakantie deze week, dus ik bel morgen voor een afspraak! Ga alles even voorleggen, gloeiende gevoel en die rare steken, ook de wat kortere menstruaties etc. Effe afwachten dus!

Succes vanavond!! X

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nou dames wij hebben het niet meer gedaan. Deze maand is bekeken. En ik moet ook zeggen dat ik echt nul zin meer heb om te proberen! Ik begin het zat te worden en overdenk om er een tijdje mee op te houden. Ik wil op deze manier helemaal geen kind meer....ben erg verdrietig en ga nu slapen. X

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Pfff dat is echt niet fijn!!!! :( Snap dat je je zo voelt na zoveel maanden proberen.. misschien is het voor jou beter dat je er niet meer zoveel mee bezig bent, en er toch open voor blijft staan? In plaats van helemaal stoppen..Vind het pijnlijk om te horen dat je die gedachten hebt, ookal herken ik ze wel.... Ik hoop dat je je snel weer beter voelt zeg!! Dit is niet leuk! Knuf!

19. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ha meiden,

Naat, jeetje meid... ik snap dat je er doorheen zit. Zoveel spanning, en dan een maand over moeten slaan... De lol van het proberen gaat er zo aardig vanaf he.. Kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent, laat het maar toe.

Slunae, wat gek dat je je piek al lijkt te hebben. En dus geen sex gehad de afgelopen dagen?

Essieee, wat fijn dat het laxeermiddel helpt! Ik weet hoe het voelt om niet naar de wc te kunnen, ben ook om de havenklap verstopt en voel me dan echt heel naar....

Meiden, jullie hoeven natuurlijk niets met mijn tip te doen.. maar als ik jullie steeds zo lees -en ook toen ik zelf nog aan het porberen was zwanger te worden- dacht ik steeds dat ik echt ontzettend onrustig zou worden van al die ovulatietestjes... Ik heb dat dan ook nooit gedaan en 2,5 week/3 weken om de dag sex gehad.... en daarmee dus ook zwanger geworden.. Misschien dat het werkt om het zwanger worden iets meer los te laten, en wat minder gericht sex te hebben, zodat het ook weer leuk wordt..

Hier gaat ie verder goed. Heb vannacht vor het eerst weer aardig geslapen en heb nu ook best wat energie, stukken beter dan de afgelopen dagen. Ben gisteren verwend op moederdag, echt heerlijk! Mijn buikje is gisteren echt ineens weer wat gegroeid, 'n broeken beginnen nu echt al te knellen.. Gaat veel sneller dan de 1e keer, denk dat ik er nu uitzie als de 12e week toen.. Gelukkig hoef ik het nog maar een weekje stil te houden!

Weet dat ik aan jullie denk en voor jullie duim!
    X

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Mamaloes!

Goed teken dat je buikje al dikker is dan vorige zwangerschap met bijna 10 weken! Fijn ook weer van je te horen :) Je hebt bijna je echootje he ?

Wel een goede tip wat je geeft, alleen in mijn situatie is dat niet mogelijk. Vriend woont 1,5 uur hiervandaan, en kan dus nooit 2 of 3 weken om de dag klussen. Wordt ook gewoon te duur dan ;) Maar ik zou het mensen die samenwonen ook wel aanraden.. alleen het lastige is dan, dat als het op dat gebied al niet erg veel meer is, dat je dan je vruchtbare dagen kan missen.. wat dat betreft zou ik juist weer gericht klussen aanraden.. maar het blijft voor elk persoon anders hoe ze hiermee omgaan natuurlijk.

Het blijft een moeilijk iets, zeker voor de mensen waar het blijkbaar niet al te makkelijk bij gaat, of langer duurt.

X

Deel Deze Pagina