Rood Wit Roze

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sanne24, Feb 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Dames,

Hier ook even weer een update van mij, vanmorgen en vanmiddag ovulatietestjes gedaan, maar T streep is lichter dan de C streep nu. Die van gisteren zag er opgedroogd ook niet meer uit als een piek, maar meer zoals een dag vóór een piek.. maar die heb ik vandaag volgens mij niet. Zit dus een beetje met een dilemma.. of vanavond klussen voor het geval dat ik toch al een eisprong heb bijna, of morgenavond klussen en afwachten of ik nog een échte piek krijg. Moeilijk.. we willen ook het liefste 2 dagen ertussen voor betere kwaliteit maar ja... Dit is gewoon beetje lastig zo.

Hoe gaat het met jullie ? Essieee ?

Naat ? Al iets beter... ? Ik denk aan je hoor !

LiefsX

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ha lieve Slunae, Mamaloes en Essieee,

Dank voor jullie lieve berichten. Ik was gisteren erg moe en zat er behoorlijk doorheen. Nu gaat dat ietsjes beter. Ik ben nog steeds niet gelukkig door al dat proberen en de druk die ik dan voel. Had ook wat mot gehad met mijn vent daarover. Dat is nu over weer en uitgesproken dus het voelt nu weer iets rustiger.

Maar ik ben blij dat Mamaloes reageerde want omdat jij in het zelfde schuitje hebt gezeten dat je zolang probeerde en wilde jou vragen hoe de sex bijvoorbeeld was omdat het echt niet of veel minder spontaan is na al die tijd (mag ook via PB ;)) maar jij deed al geen ovu testen natuurlijk. Ik wil die wel blijven doen om persoonlijke redenen. Maar jij moet dit wel herkennen, dat schreef je een tijd terug ook ook al, dat het sexleven er niet vrolijker op wordt zeg maar;):). Of beter: spontaner....!

Essieee: heb jij nog kunnen klussen gisteren? Wij uiteindelijk vandaag maar dat is natuurlijk te laat al en doordat ik niet goed in mijn vel zat en zit was het geen enorm succes. Dat alles bij elkaar zorgt er dus voor dat ik helemaal beetje erg desperate was, zo van: de enige kans die we deze maand nog hadden is verspeeld en daar kan ik echt ongelukkig van worden!:( Een maand is best lang elke keer he!? Zeker na zo lang proberen. Je verliest de moed wat.....

Slunae: vandaag nog getest en wat was de uitslag!?
    x

Nou meiden tot leesens!

3. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Hoi allen,

Hier alles goed. Vandaag trotse tante geworden dus mijn dag kan niet meer stuk.
    Gisteravond ook niet meer geklust, waren allebei moe dus hopelijk zometeen nieuwe poging.
    Vandaag was m'n ovu test ook lichter als gisteren :( Morgen nog maar een keer proberen..

Balen hoor naat, kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent.

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Gefeliciteerd!

Je hebt je piek toch nog niet gehad ? Kan per dag verschillen hoor, hij kan ook van heel licht naar ineens knal gaan ! Succes ermee iig!

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ha Slunae! Hoest daar? Nog kunnen klussen!? ;) Ik hoop van wel en succesvol! Nog later getest weer met ovulatietestje?

Essieee: van harte! Leuk joh! Kan je vast oefenen! ;)

Vraag (heb ook topic geopend elders): ik had vrijdag en ook zaterdag positieve test. Alleen vandaag geklust helaas. Nu wel vanavond last van menstruatieachtige krampjes en speciaal gevoel van onderen wat ik alleen met menstruatie heb. Kan dit nog een late eisprong zijn toch????.......Kan toch niet van de seks komen?......Help! Ik hoop uiteraard nog van wel een eisprong!.....

Liefs!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meis!

Ja ik heb vanavond nog kunnen klussen.. mijn testjes waren weer wat lichter dan gisteren.. maar we wilden geen risico nemen.. dus OF ik had gisteren mijn piek.. of de echte piek moet nog komen.. ik wacht rustig af..

Ovulatiepijn kan elke keer anders zijn is mijn ervaring. Maar menstruatie-achtige pijn herken ik ook wel daarbij. Vaak zijn toch wel meer steken links of rechts en een scherpere pijn eigenlijk.. wat voor pijntjes voelde je gisteren dan ? Ik weet niet zeker of het van seks kan komen, heb soms ook wel pijn onderin als ik bijv. een heftig hoogtepunt heb gehad. Maar ik denk dat je sowieso wel een kansje hebt hoor! Zeker omdat je gisteren pas pijntjes voelde, als je dat vrijdag meteen al had gevoeld of zaterdag dan had ik gezegd dat het kielekiele was.(bestaat dat woord eigenlijk wel ?) X

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hi! Dank voor je reactie! Geen heftig hoogtepunt hoor! Dus daarvan kan het niet zijn. Ik heb geen steken op eileiderplekken maar meer in mijn hele baarmoeder van die ongesteld krampen en zowaar nu ook weer meer zin in seks! Maar dat had ik het weekend ook al duidelijk, en dat heb ik altijd rond eisprong! :D Alleen zou het nu al geweest moeten zijn en toch heb ik echt een hoger libido nu!......

Gisteren voelde ik alleen ook die menstruatieachtige kramp pijn in mijn baarmoeder, alleen heb ik het nu veel erger en ook op dit moment!!

Hmm...ik hoop echt dat het toch nog de eisprong is en dat het later is dan ik dacht n.a.v. de testjes!!
    Fijn dat jij geklust hebt! Goede timing!!!

Liefs!

8. Zustertje2015

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Ik heb ook maar ff geklust :D kan vast geen kwaad :p
    Hopen op een roze mei maand voor ons allen:)

9. Zustertje2015

Mar 10, 2011
    2,682
    0
    36
    Naat dat zou natuurlijk geweldig zijn als je ei later gesprongen is! Laten we het hopen dan maak je zeker kans als je geklust heb. Je symptomen wijzen wel een beetje op eisprong gevoel...

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Grrrr

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou dan zou het best een iets later ei kunnen zijn hoor! Goed dat je geklust hebt, misschien morgen ook nog voor het gevoel ?

Ik heb net een zwangerschapstest gedaan, vriend had die gehaald omdat hij mijn tepels en buik echt raar eruit vindt zien ook. Eergisteren testje gedaan waar ik echt heel licht iets op zag.. en nu zie ik zelf een streepje iets duidelijker dan die van eergisteren..reageert zo'n testje nou echt ook op een ovulatie ? Ik ben zelf namelijk een beetje bang voor een BBZ oid, heb steeds onderbuikpijn en ben vandaag bijna flauwgevallen en steeds duizelig.

Kon trouwens pas volgende week bij de HA terecht..

Liefs

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ga het nu toch weer even vragen hoor..
    Zien jullie hier iets op ??
    :(

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Waarom Grrr!????? :(

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja omdat ik beetje gek werd van dat testje haha. Vriend zei dat ik er eentje moest doen omdat mijn buik zo hard en opgezet is, en mijn liezen en onderbuik doen zeer en gloeit de pan uit.. maar nu had ik dat testje gedaan en zie ik toch echt weer een licht streepje, dus daar moest ik even van grommen ;)

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ik zie eigenlijk niets erop!....:(:) Sorry!!! Het is ook lastig te zien op de foto hoor. Ik weet ook niet hoe ik het kan vergroten ofzo!????

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Haha geeft niets.. na zoveel weken zou ik denk liever niets zien, dan een licht streepje.. trage HcG stijging is vaak niet zo'n goed teken toch ? Maarre.. vergroten kan niet bij deze.. wordt ook alleen maar onduidelijker.. had slecht licht nu s'avonds. Nja ik zie wel...

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm ik zie dat jouw naam onderaan nog actief staat, maar er komt niets meer binnen Naat76.. ik ga nu slapen, want ik zie nu zelfs streepjes op mijn monitor ;) Tot morgen wellicht en hoop dat je goed slaapt ! ZZzZ xx

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Deze foto is misschien beter..

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Slunae, sorry dat ik ff kom inbreken:) Ik lees wel vaker met jullie mee, maar wilde even zeggen dat ik wel wat zie op je testje. Ik zou erop aandringen om eerder naar de huisarts te gaan, zeker met de klachten die je hebt.. Dan heb je tenminste duidelijkheid!

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo! Ook op deze foto zie ik niets!........:( Sorry maar ik zie enkel wit! Is dit een zwangerschapstest ?..

Yara89 ziet wel iets maar ik echt niet... Zou m in t echt moeten zien! ;)

Liefs

Share This Page