precies! Ik wens iedereen echt enorme kotsbuien toe He jakkes, tsja, dat is dan wel weer een onderdeel waar ik niet echt naar uitkijk... maarja, hebben we allemaal over voor het wonder hoor!
Die maand waren wij er juist wat minder mee bezig (we waren het even zat), dus ook maar 1 keer seks gehad (dus juist op het goede moment ook nog)...Maar ik herinner mij nog wel heel goed dat ik hele pijnlijke/gevoelige borsten had (vooral de zijkant). En dat ik mij snel misselijk voelde (vooral als ik zin in eten kreeg of vlak na het eten). Het was niet kotsmisselijk, maar zo'n vervelend gevoel..Verder had ik toen eigenlijk nergens last van...Owhja vaker plassen (voor mijn gevoel).
Ik voel eigenlijk zelden menstruatiepijn. Meestal een beetje gevoelige ingang wat ik dan voel na het plassen. Klein beetje alsof er een blaasontsteking op de loer ligt. Ben ook nooit chagrijnig, meestal juist vrolijker dan normaal.. en uhmm tja zere borsten die opgezet zijn en moe. En die geur haha Owja, en m'n darmen voelen wat onrustig voor de menstruatie, en ook tijdens trouwens. Héél vroeger, toen ik jong was , toen kreeg ik altijd een bloedneus voor m'n menstruatie!
Ik hoop het ook dat het gewoon beiden raak is! En natuurlijk de rest van de lady's ook hier! Zat gisteren te denken: Het is hier zo'n gezellig kippenhokje, misschien steken we elkaar wel aan met symptomen haha. Goed dat je wachten, kan me ook wel voorstellen als je zo vaak getest hebt voor je NOD dat je het zat bent. Ik heb nu nog maar 5 testjes liggen dus ik moet effe stoppen met testen want anders heb ik er niet eens meer eentje liggen op mijn NOD! Slaat ook nergens op om vaak te testen, omdat die HcG verdubbelt per 2-3 dagen.. duh stomme ik. Veel beterschap voor je dochtertje! X
Ik lees trouwens net ineens dat een zaadcel er 12 tot 24 uur over doet om bij de eicel te komen.. Wij hebben deze maand maar één geklust omdat ik die griep had gehad, maar ik had mijn LHpiek die dag ervóór, en de dag ná mijn LH piek voelde ik mijn ei rond 17 uur (denk ik) en hebben we pas savonds laat geklust,.. kan dit betekenen dat ik te laat ben geweest ?? Of kan je ook zwanger raken als je je eisprong al hebt (omdat die 12 uur max vruchtbaar is).. Waarom lees ik nu pas dat ze zolang moeten reizen nog.. of klopt dat niet wat ik gelezen heb..hmm
Hoe lang ie erover doet weet ik niet, maar je ei is er wel een tijdje, dus je bent niet te laat geweest hoor!
Iedere dag is er één te lang inderdaad haha.. maar misschien zegt het iets dat ik nu uitga van de langste cyclus.. als ik cyclus 25 dagen weer had gehad was mijn NOD vandaag... maar ja, dan had die test gisteren positief moeten zijn.. pfff..<zucht> Jij nog eventjes wat meer geduld hihi. Heb je vaker zeurende borsten gehad zo lang voor je NOD ? Hoelang ben je al aan het proberen nu ? Vorige maand ook dat gevoel gehad ?
Ik ben vanaf juni weer bezig, maar toen nog niet echt fanatiek. vanaf oktober wat serieuzer, maar tot op heden steeds geen symptomen en ik lette er ook een stuk minder op. Duss..of ik heb ze nu echt voor het eerst, of ik maak mezelf gewoon gek!
Ah okay.. ik snap het denk ik wel.. hoe langer het duurt.. hoe meer je wilt dat het zo is, en hoe meer je ook gaat voelen of dénken te voelen.. frustrerend soms he.. Ik ben nog niet zo lang aan het proberen, maar als ik straks ongi word, weet ik echt niet meer wat ik nou wel of niet moet voelen volgende maand..deze keer voelt gewoon anders, vooral door dat gloeiende onderbuikje. !
Hi ladies, Tja, het is en blijft lastig. Die gloeiende buik Slunae kende ik nog niet! Maar wie weet!! Ik heb alleen maar die pijn in mijn zijborsten allebei zeg maar en verder nu niets. Heel af en toe krampje nu in mijn baarmoederstreek en vanmiddag dus gezeur daar in de liezen. Als je op fora als deze en andere gaat zoeken naar symptomen dan vind je altijd van allebei informatie en dat het kan voor zowel menstruatie als zwangerschap. En het verschilt ook nog eens. Feit dat ik bij mijn eerste kindje niets voelde voor de menstruatie zegt niets, ik had wel hoofdpijn maar dat had ik al na dat ik wist dat ik zwanger was. Dus, misschien juist door de zwangerschap dat ik dat had....afijn maakt ook niet uit, maar toen lette ik er helemaal niet zo erg op en nu wel. Ik keek naar mijn tepelhoven net (kan bruiner verkleuren, of je tepelhof schuift verder omhoog, wordt groter zeg maar) en ik had wel het idee dat dat zo was. Idee dat het lichtbruine van je buitenkant tepelhof meer lichtjes was opgeschoven dus als een olievlek zeg maar ! Maar ach, dat weet ik ook niet 100% zeker.....Toch, die pijn aan mijn borsten aan de zijkanten als je erop drukt heb ik nog niet eerder gehad voor menstruatie. Dan had ik wel heel erg pijn aan mijn voorborsten en tepels maar dit is nu gewoon anders. Het enige waaraan ik mijn hoop ontleen ...... Trouwens, de eerste zwangerschap had ik vlak nadat ik het wist (een week ofzo) dat mijn borsten begonnen te groeien en ik had een jeuk!!!!!!!!!!!!! Echt de hele tijd willen kriebelen eraan!!!! Ik lees jullie graag weer.
Slunae, een gloeiende onderbuik is inderdaad wel apart. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!! Heerlijk of niet Naat dat je er bij je eerste zwangerschap niet zo mee bezig was? Pijnlijke zijborsten kan wel echt een zwangerschapssymptoom zijn. Een vriendin van mij had dat namelijk ook heel erg aan het begin van haar zwangerschap en zij moet nu bijna bevallen!! Ik was vanavond na het avondeten weer misselijk (gister ook al), dus dat vind ik ook wel apart, maar verder geen nieuwe klachten erbij...Alleen het feit dat ik nog geen last heb van mijn borsten vind ik wat raar ten opzicht van de vorige ronde, want toen had ik dat al vrij snel na de eisprong.... Ik word zo nu en dan echt gek van mijzelf!! Kon je maar denken: Nu denk ik er een week niet aan en dan ga ik testen! Maar ja zo werk het jammer genoeg niet....
Da's ook toevallig.. ik zat net te googlen op donkere vlekjes om tepels..omdat ik ff wat zag bij mezelf Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn tepels nooit zo goed heb bekeken maar ik heb wel donkere kringetjes erom heen, en aan de onderkant zijn het meer vlekjes die donkerder zijn..ik was ff in de spiegel aan het kijken en toen viel het me op..toch heb ik een ongesteldheidsgevoel dus dan ben ik gewoon hartstikke schijnzwanger ofzo.. ik word wel een beetje gek van mezelf hoor!!!! Maar volgens mij zitten wij met ze allen behoorlijk synchroon te zijn, en dan vooral jij en ik Naat27 met zelfs dezelfde NOD, en ik begin echt te denken dat we elkaar aansteken met symptoompjes.. Ik hoop nog steeds dat we allemaal zwanger zijn! Naat27 heb jij toevallig soms ook steken die vanuit het midden van je borst naar je tepel schieten en dan na een paar seconden weer stoppen ?
Hi Sanne, ja ik snap je helemaal....! Ik word wel blij van al die berichten dat pijn aan de zijborsten bij velen een positieve indicatie was dat zij zwanger waren! Ben heel benieuwd!..... Als ik daar voel voel ik ook helemaal die bobbeltjes (alsof het een knobbeltje is wat het niet is hoor!) van opgezette klieren vermoed ik...? Laat de melk maar stromen hahaha! Dat jij misselijk bent is toch ook wel bijzonder en zou heel goed een teken kunnen zijn hoor! Ben je dat vaker? Want het is toch wel heeel erg spannend dan!
Heb je last van zwangerschapsdementie al Slunae hahahaha? Want je gooit Coco en mij doorelkaar. Maakt niet uit hoor, laten we hopen dat dat bij je nieuwe zwangerschap hoort....! Ik heb geen steken trouwens, alleen gevoelig en vooral erg pijn als je op de zijkant drukt het voelt helemaal beurs..............
Ahh Sanne24, we zijn gewoon allemaal onszelf gek aan het maken! Of we nou wel of niet zwanger zijn.. waarom doen we dat ? Waarom kunnen we niet gewoon denken : Als het zo is, dan merk ik het op een dag vanzelf wel, en als het niet zo is, merk ik het ook vanzelf wel..grrrrr...<doinK doinK> ***pakt chocomousse met slagroom en hagelslag***
OOh! Whahahahha ....... helemaal beurs gevoel is wel apart he! Voelen ze ook groter of alleen pijnlijk ?? Vind het zooo spannend dit allemaal .. poehh! ***neemt nog een hap chocomousse***
Ja spannend he!? Heb net BH uitgedaan en dacht, even checken omdat hij nieuw is of het niet daardoor kwam voor de zekerheid maar echt niet hoor het pijnlijke gevoel blijft, ze voelen ook wel iets warmer en pijnlijk aan de zijkant. Niet groter, gewoon gevoeliger. Het is trouwens alleen mijn rechterborst valt me net op, links heb ik het niet echt.....hmmm........