Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hmm das dan nog meer apart.. maar paar dagen geleden had ik ook alleen maar pijn in links en juist niet in rechts weet je nog ? Effe voor de duidelijkheid, doet het alleen pijn als je er zachtjes op drukt ? Of voel je het de hele tijd ?

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Het doet voornamelijk pijn als je er zachtjes op drukt, maar ook zo is het wel gevoelig hoor. Geen stekende pijn. Gevoelige pijn, snap je hem?...;) Heb het links ook wel maar veel minder en meer aan de voorkant richting mijn tepel. Er voelt niets groter, maar mijn rechterborst is echt wat warmer en pijnlijker, net als met een borstontsteking (heb ik bij de 1e gehad met BV geven.....!). Rechts duidelijk meer gevoelig dan links. Maar nu zonder BH voel ik het nog beter dat het wat gloeit en pijn doet.

Hmmm...gloeien?.....dat had jij ook!!!! ;):)

3. sanne24

sanne24 Niet meer actief

We maken elkaar wel een beetje gek he;)...Maar het zijn toch echt symptomen of kun je je het ook zo denken dat je het begint te voelen:(! Dat zal ook wel...Schijnzwanger...Laten we hopen dat we dat allemaal niet zijn!! X

4. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Dat had ik toen ook. Als ik mijn bh uitdeed..Had ik veel meer last van mijn borsten!

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    :D Ben ik even blij dat jij dit zegt! ;)

Wat nog steeds niet betekent dat ik zwanger ben natuurlijk...:)

Klopt wel wat je zegt, we maken elkaar gek met al onze symptomen en klachten en wat we denken te voelen!....

Nou ik ga even naar mijn heftig huilende dochter, diep verdriet!.......:(

6. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik hoop echt voor jou dat het een zwangerschapssymptoom is! *duimduim*
    Ik ga deze week gewoon proberen niets meer te voelen;)...

Owh wat zielig een heftig huilende dochter:(..Succes met troosten!

X

7. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Zo apart he dat je opeens heel goed naar je lichaam gaat kijken en dan ineens dingen ziet die je nog nooit zijn opgevallen..Dan denk je: dat heb ik nog nooit gezien. Dat heb ik nog nooit gehad. Maar normaal let je daar dus niet op;)...Ik hoop echt voor je dat vlekjes een symptoom zijn!! X

8. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik ben eigenlijk nooit misselijk, dus daarom valt mij dat ook zo op (en volgens mij had ik dat ook toen ik even zwanger was, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik baal nu dat ik er toen niet zo oplette;)).. Even kijken hoe het zich de aankomende dagen ontwikkeld! Spannend zeg voor ons allemaal!! Voor jou nog 3 dagen tot testen....X

9. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Inderdaad Slunae...waarom kunnen we dat niet gewoon denken! Dat is een stuk beter voor je gemoedsrust..Nu ben je er zo mee bezig! Maar ik ben wel blij met dit forum. Zo kun je je in ieder geval je hart luchten:). Met je vriend is het toch anders...Is de chocomousse met slagroom en hagelslag lekker?;) X

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Met vriend is het zeker anders! Vandaag weer zo'n geweldig iets. Ik legde hem vanmorgen uit: "Vrouwen die zwanger willen worden, noemen de dag dat ze ongesteld zouden moeten worden de NOD, dat staat voor Niet-ongesteldheids-dag. Snap je dat?" Vriend: "Jaa inderdaad! Ik snap het, want ze hebben liever dat die ongesteldheid dan wat later komt, omdat ze dan een langere LF hebben toch?" Dus ik mepte hem met een bananenschil om zijn oren en zei zoiets als : AAarrghh!

Chocomousse met slagroom en hagel is heerlijk :p Aanradertje :p XX

11. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    ik dus ook!! en vroeg me al af of dit heel vreemd was!!

12. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Mannen...Wat moet je er soms mee;)!

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ook toevallig ik legde dat vandaag ook aan mijn vriend uit wat NOD betekent! Hij snapte hem wel gelijk! :):D

Fijn he!?

Ik heb trouwens afgelopen 20 minuten erg last van krampen die als ongesteldheid voelen.......:(:$ Ik snap het niet want ik heb nog geen roze slijm oid gehad en zit 2 dagen voor NOD. Dat kan natuurlijk wel, voorkrampjes, dat hoor je toch wel eens vaker als je gewoon ongesteld gaat worden dat je al last kunt hebben? Ik ga even op de wc checken toch nu hoor........Laat het weer weten!
    x

14. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Fijn dat jouw vriend het wel snapt..Ik heb het de mijne nog niet uitgelegd;)!
    Owh ik hoop echt dat je niet ongesteld bent/wordt...*duimduim*!

15. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Het is voor mij tijd om op bed te gaan...Morgen weer vroeg op en aan het werk...Slaap lekker! Lees jullie morgen weer. Liefs!

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Naat76 heb je al gechecked ?

Ik dacht net ook te zweren dat ik ongi was geworden, hing zelfs de telefoon op en zei nog dat ik druppelde maar het was gewoon vocht.. pff..

Laat ff weten meis!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Niet ongesteld nog!!! Dat vloei gevoel had ik ook Slunae bij eerste zwangerschap! Spannend!

Hier wel nog lichte krampen. Maar geen bloed!

Slaap lekker!

X

18. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ik heb vndg veel meer ongi krampen dan gister. Ook had ik bij het afvegen doorzichtig slijm..
    Ik moet me echt inhouden om morgen niet te testen.. Want op sensitest beweren ze nl dat je 4 dagen voor nod kan testen..
    Lastig lastig lastigggg!!!! Heb geen last vanm borsten, m'n buik is wel een heeel stuk ronder..
    xxxxx

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Zo hee.. jij ook al slijm zoveel dagen na ei en voor de NOD! Hebben we nu bijna allemaal gehad hier op het topic.. Spannend!
    x

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Okee mooi zo ! Raar gedoe dat vloei.. m'n borsten zijn op dit moment nog wel pijnlijk, maar voor de tweede keer weer minder stevig. Nog wel groter dan ze normaal zijn. Op dit moment af en toe kleine steekjes in m'n onderbuik maar geen menstruatiepijn. Afwachten of ik morgenochtend ongesteld wakker word.. ik word dat meestal s'ochtends. Hoop et nie hehe.

Slaap lekker, mooie dromen X

Deel Deze Pagina