Haiiii !! Leuk om je weer te lezen! Hoe gaat het met je ? Wat voel je allemaal ? Heb je al een mooi buikje ? Heb je ook specifieke vreetkicks ? Lust je nog steeds geen koffie ? Lust je nog meer dingen niet ? Ik heb inmiddels bloed laten prikken! Heeeel misschien morgen de uitslag, maar anders maandag of dinsdag, zei de bloedtapper. XxX XXX
Zo hallo hoe is het hier? Hier geen bijzonderheden ja erg moe... Maar gelukkig morgen nog een late dienst en dan heerlijk weekend Slunae ben benieuwd naar je bloeduitslagen! Snap ook echt niks van jou testjes hoor. Ik moet nieuwe bestellen, maar wacht ff totdat ik ongesteld ben (of niet ) hoop ik op natuurlijk... Naat, jammer dat het doorgezet heeft! Stiekum echt voor je gehoopt dat je geluk had. Vol goede moed naar de volgende ronde.. Mamaloes hoe gaat het met jou?? Lekker aan het genieten?
Ooh heerlijk! Leuke plannen voor het weekend al ? Jammer dat je ovulatietestjes op waren.. was het nog geklust extra te klussen gisteren ? (dat was toch gisteren..? ) Ik duim voor je !
Hoi! Nee nog geen plannen voor het weekend.. Lekker relaxen Nee gisteren niet meer gelukt.. Vriend was laat thuis en toen was ik in dromenland, was zoo moe! Ik hoop dat t raak is, maar ga er maar niet teveel van uit... Ik duim ook zeker voor jou!
Ha dames, Nou hier alles gewoon en bloederig . Iets minder pijn dan afgelopen maand gelukkig!!!! Maar nog steeds last, ben benieuwd of het morgen weer meer bijtrekt..... Essieee: spannend, op het wachtbankje nu! Ik denk aan je en je neutraal opstellen is het slimste wat je kunt doen. Niets verwachten is heel goed. Hopen mag altijd! Slunae: spannend ook voor jou. Ik ben bij jou de tel kwijt maar daarom des te meer benieuwd naar de uitslagen!!! Laat je ze gelijk weten als je ze hebt evt per PB?!!!! Liefs en fijne avond/nacht! x
Sterkte met je menstruatie, hoop dat het morgen pijnloos is! En hoezo ben je de tel kwijt ? Ik heb toch een banner ? Haha. Ik bel ze morgen alvast, maar ga uit van maandag! Slaap lekker strakss !X
Nou niet daarin maar wanneer je ovuleert?! En dus ook of je zwanger bent wellicht?! Of MK?! ik volg je cyclus gewoon niet goed meer maar ik begrijp dat je nod niet lang meer duurt dat nog net wel!!! Ga lekker slapen tot gauw! X
Nou t word steeds gekker hier... Eerst was t 3dagen voor nod dat t met rozig verlies begon, vorige maand was dat al 5dagen en nu 7dagen voor NOD ga ik vanmorgen naar de wc bruinig verlies (normaal begint het met roze) temp gezakt naar 36.6 dus t zal wel niks meer worden deze maand. Het enige wat ik nog kan hopen is dat de temp een innestelingsdip is en het bruine verlies een innestelingsbloeding maar anders weet ik het echt niet.
Een innestelingsdip en innestelingsbloed lijkt me veel waarschijnlijker hoor! Je hebt pas net je ei gehad!
Ja mij ook maar pff word er wel onzeker van.. Ik hoop natuurlijk dat dat het is, dan kan ik nog wel eens een mooie test krijgen maar ik weet t niet hoor... Ik voel wel dat er iets gebeurd in m'n buik wat lijkt op ongi pijn, maar goed dat verklaard die bruine pruttel misschien ook wel. Ik hoop dat het ophoud en niet zoals voorgaande maanden doorgaat tot menstruatie... Hoe is het met jou?
Oh haha, ja ik heb geen idee.. had eigenlijk moeten tempen.. maar elke ochtend als ik wakker word moet ik zó nodig plassen dat ik geen tijd meer heb en eigenlijk vergeet ik het ook steeds.. Maar mijn streepje was het donkerste op 14 en 15 mei. Heb wel lang ovulatiepijn gehad. 4-5 dagen ofzo ?! Dat is nu wel weer over. Maar ik snap het ook zelf niet zo goed allemaal meer hoor,.. heb altijd goede ervaringen gehad met ovulatietestjes.. altijd 1 dag knal, en daarna zakte het weer af.. alleen afgelopen ronde 3 dagen volgens mij donker, en nu iets van een week donker... X
Vrouwtje had gisteravond krampjes in dr onderbuik.. en vanochtend misselijk.. Denk dat het de eisprong was gisteravond.. maar lijkt net 1 dagje later als je kijkt naar de stijging van vandaag en gister..
Maar die 2 plusjes zijn van de OV test en direct de dag er op begon de temperatuur te stijgen.. want als morgen de temp stijgt of gelijk blijft aan die van vandaag dan krijg je op dag 19 een dikke rode streep.. zal het zo ff proberen te simuleren..
Ladies! Ik heb de uitslag van het bloedonderzoek... en was negatief! Betekent dan zeker ook dat ik deze ronde niet zwanger ben maar dat het ook geen miskraam geweest is, denk ik ??
Hee Essieee! Dat klinkt als goed nieuws! Ik heb al even het gevoel dat t deze keer raak is voor jou en dit bevestigd het een beetje!! Nu maar duimen!!!! Spannend zeg!!!!! Liefs!
Oh.... Wat jammer!!! Goed dat je naar de gyn gaat want het klinkt alsof er iets toch niet goed is of zo....waarom heb je anders zon last? Zou het ook kunnen komen omdat je er vrij intensief mee bezig bent wellicht?? ik weet t ook niet meer....!!!! Wat nu verder? X
Datzelfde gevoel heb ik ook bij jou Essieee... zeker nu je 7 dagen voor nod bruinverlies hebt... Wat voel je nog meer ? Hoe voelen je borsten nu bijv. ?
Ik vermoed dat het is omdat ik ermee bezig zoveel ... mijn huisarts heeft vorige week mijn medische dossier er ook bij gepakt, en dus mijn cyclus bekeken n.a.v. wat ik bijgehouden heb, en die ziet globaal helemaal niets wat er op kan wijzen dat ik problemen ergens heb... Trouwens vorig jaar toen ik naar de Gyn ging, had ik ook deze onderbuikpijn elke keer.. maar er is niets gevonden... ik was toendertijd bezig met : "wat als er iets mis is met mij" .. en toen begon ik buikpijn te voelen. Heb in 1 jaar wel 3 keer mezelf laten testen op alle mogelijke soa's ontsteking of wat dan ook... maar ze vonden niets. Zelfs de Gyn vond niets.. en toen ik gerust gesteld was, had ik nergens meer last van!!! En deze onderbuikpijn heb ik nu sinds een maand of 2-3 volgens mij ? Tis gewoon niet normaal hoeveel invloed de geest op het lichaam heeft.. Heb nu al 3 weken een opgezette buik gehad, en nu heb ik mijn uitslag, wat denk je ? Buik is niet opgezet meer! Voelde het gewoon zakken binnen een paar uur Maarrr! Feit blijft: Ik ben nooit zwanger geworden ondanks alle sex in mijn verleden. Daarom ben ik ontzettend blij dat ik naar de Gyn mag voor verdere onderzoeken! Je weet uiteindelijk maar nooit .......... Hoe gaat het met jou vandaag lieverd ??? X