Goedemorgen dames, Spannend zeg allemaal!! Ik voel mij vanochtend wat misselijk..Toen ik van bed kwam, had ik echt zo'n vlaag van misselijkheid en ook nu ik net mijn ontbijt op heb, is het niet 100%, maar ja geen idee wat dat zegt. Verder nog steeds geen last van mijn borsten (heel apart voor mijn doen). Ik ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat? Liefs!
Sorryy maar ik kon het niet laten.... en zoals ik al dacht.. Negatiefffff!! Beetje jammer :x Nu moet ik echt wachten tot vrijdag! Hoe is het bij jullie???? X
Oh..wat balen voor je... Zo lastig om je in te houden he?! Toch nog wat geduld proberen te hebben, de kans is zo klein dat je positief test zover van tevoren. Er zijn heel veel vrouwen die op de NOD niet eens positief testen, maar toch zwanger zijn. Ligt er maar net aan hoe snel jouw lichaam hcg aanmaakt. Hier gaan de steken onveranderd door. Ook heb ik nog steeds een wat 'zwaar' gevoel in m'n borsten. En een zieke dochter waar ik m'n handen aan vol heb, ik zal me dus wel vermaken vandaag...
Echt moeilijk he om te wachten...Ik heb ook al een paar keer te vroeg getest en doe het daarom ook niet weer. Ik wacht tot in ieder geval aankomende zondag...En hoop dat ik dan nog steeds kan testen!! Hier vooral een licht misselijk gevoel de hele tijd...Maar heb ook super slecht geslapen afgelopen nacht, dus daar zou het ook van kunnen komen...X
Da's het beroerde van die testjes inderdaad.. je kán te vroeg te testen, maar het verschilt per vrouw of je dan al genoeg Hcg hebt aangemaakt.. Ik heb gisteravond nog een keer getest maar ik zag ze weer vliegen.. dat frustreert alleen maar, omdat er nog steeds een kans is zolang je niet ongi bent. Ik had vanmorgen ongi verwacht, werd ook steeds wakker van menstruatiekrampen, maar heb nog niets gevonden. Ik blijf het raar vinden dat ik al zo lang menstruatiekrampen heb. Misschien zet het vandaag door..ik ga niet meer testen in ieder geval! Word er nog gekker van dan ik al ben als ik het niet doe! X
Ik hoop het ook voor je! Spannend.. ff vraagje.. als jij die vlaag van misselijkheid voelt, heb je dan ook héle lichte hoofdpijn erbij aan de bovenkant van je hoofd ? Een soort tintelhoofdpijn, maar niet erg ? Dat was me bij mezelf wel opgevallen.. X
dank je! Het gaat gelukkig al wat beter, ze houdt nu wat water binnen..erg fijn! Haha, het lukt me echt helemaal niet om m'n gedachten te verzetten! Ik dacht dat ik het door de drukte vast wat op de achtergrond kon krijgen.. Ookal ben je druk, je voelt je lijf nou eenmaal de hele tijd.. Kunnen we niet omheen!
Gelukkig maar! Je voelt je lijf inderdaad de hele dag door.. en onbewust ben je er toch wel mee bezig.. ookal zou je het druk hebben, elk steekje of ander dingetje doet je toch weer denken: zou het?
Nee dat heb ik niet. Het is gewoon zo'n heel licht misselijk gevoel..Maar misschien komt dat ook wel doordat ik slecht heb geslapen (dat houd ik mijzelf maar voor). Ik heb de afgelopen dagen wel zo nu en dan wat lichte hoofdpijn gehad....Maar nu niet! X
Heel herkenbaar! Vanmiddag drukte op het werk, dus daar ben ik wel blij mee! En ben al van alles aan het plannen voor de avonden..Mijn vriend werkt namelijk 's avonds, dus kan dan zelf beter 's avonds wat dingen plannen..Anders ga je alleen maar denken en googlen...X
Frustrerend inderdaad die testen..Dan denk je: het kan bijna niet anders dan dat ik zwanger ben en dan is de test negatief...Zo'n teleurstelling dan weer...Dus dan beter maar niet testen en ''rustig'' wachten en hopen!! X
Hi dames, Nou het is alweer druk geweest vandaag! Hier weinig nieuws maar ja ook nog twee dagen voor nod! Lig nu nog in bed want kon uitslapen en dat had ik hard nodig! Zal straks 's kijken of er nog klachten zijn ed! Jammer Coco! Dat is precies waarom ik t niet eerder durf te testen!... Hopelijk is t niet echt negatief! Sanne goed v je ik voel met je mee en t zelfde! Zonde om nu al te testen! Slunae spannend meid!!!! Ik was zo benieuwd of je ongesteld was maar nog niet dus!??!!!!! Hier trouwens beetje onderbuik krampjes nu. Maar moet ook nog eten X
Ja snap je mamaloes! Fijn dat t beter gaat met je dochter! Ben jij nog misselijk?! Hier ook wat pijn in m'n onderrug net. Sterkte!!!
Nee, ik ben niet meer misselijk..maar dat kwam echt door de zure luchten van het spugen van mijn dochter hoor! Ik heb alleen die steken in m'n buik en m'n borsten voelen wat anders aan. Herken je die pijn in je onderrug? Heb je dat als je ongesteld wordt of juist niet? En hoe is het met jouw dochter? Ik weet trouwens nog wel van mijn eerste zwangerschap dat ik rond de 7e week erg misselijk werd. Ik had wel direct -misschien zelfs als voor m'n NOD- een hele scherpe neus, en vond veel dingen stinken. Koffie ging er dan bijvoorbeeld ook echt niet meer in!
@Naat76 Goeiemorgen meis! Wat fijn dat je kon uitslapen.. ! Heerlijk heh! Hier nog geen ongi te bekennen, had het nu wel verwacht, maar misschien in de loop van de dag, ik heb geen idee meer wat ik moet denken bij alles wat ik voel. Heb normaal nooit last van die krampjes en nu al meer dan een week. En dat gloeiende gevoel is ook nog steeds. Dat geeft me toch nog wel hoop op een of andere manier. Schrok me net wel ff op het toilet.. pfff.. zag helder rood bloed, maar het kwam gewoon ergens anders vandaan was wel ff een sip momentje, maar ben niet ongi, dus ik kan nog blijven lachen!
Onderrug pijn heb ik nooit voor en na nod. Nu wel krampjes. Verder gern idee! Dochterlief is van 1730-2230 bezig geweest gister gelukkig waren we allebei thuis want het eist z'n tol!! Maar nu klonk ze beter al. Ben pas net wakker en ga zo naar beneden toe Fijn dat t iets beter gaat daar bij jou ook! Jouw klachten klinken wel zwanger maar goed je weet t nooit!! Ik was pas na nod misselijk overigens! Ook niet ervoor klachten enkel 1x duizelig en dat ik me even beroerd voelde voor 10 sec en toen zakte t weer weg! Toen dacht ik wel; Hmmmm toch zwanger wellicht!? Dat wad dus ook zo!!! Maar geen misselijkheid verder toen! Xx
Eigenlijk hebben we hier een off-topic wachtbankje gecreëerd he Maar ik vind het eigenlijk niet off-topic, want we hebben met ze allen regelmatig slijm (ik vanmorgen weer iig!) Hihi Kennen jullie die DVD die gaat over de bevruchting en geboorte van een baby enzo ? Ik weet de titel niet meer.
Sorry wilde je niet laten schrikken! Had net uitgebreid getypt hoe dat net ging het op het toilet, maar ik dacht laat ik het maar kort houden met dat uitgebreide ge-uitleg van mij altijd Dit had ik eerst getypt: Beetje buikpijn en moest ontlasten.... soms als ik ontlast en ik veeg af en ik blijk ongi, dan zit de boel onder bloed en dus het papier ook.. ik gooide het papier weg.. zag ik best wat helder bloed erop zitten.. dus ik legde me erbij neer.. beetje sip.. ik nieuw papiertje pakken, vegen, maar nu aan de voorkant, wittig slijm ..dus ik bloed uit de verkeerde uitgang! (denk gesprongen adertje, moet dat nu net met mij gebeuren op deze dag.. grrr.. )