Ja moet ik inderdaad maar gaan doen als ik niet zwanger ben... alleen schiet ik er niet heel veel mee op.. behalve dat ik dan hoor of hij gebroken is.. ik kijk wel even.. stom gedoe ook met die voet steeds. Hij is al 2 keer gebroken geweest, heb 6 maanden met krukken gelopen voorheen, ben er even klaar mee nu. Dus als er iemand nog een goed voetje over heeft ?....Maatje 39 ? Anders verlies ik alsnog mijn evenwicht... Wat fijn dat jullie vrij waren! Nog de lakens kunnen vinden vanmiddag ? Ik heb eindelijk weer wat rust! Morgenavond komt vriend weer, want hij moet woensdag zijn zaadjes inleveren bij ZH.. daar zie ik wel tegenop.. Maar voor nu geniet ik even van de rust En qua zwangerschapskwaaltjes/gevoelens.... Ik weet niet.. ik heb toch ergens het gevoel dat er iets raak is.. terwijl ik dit zeg denk ik.. 'reken er nou niet teveel op, want dan is de teleurstelling zo groot..' maar ik heb echt wel een warm gevoel erover.. Lichamelijk heb ik dezelfde dingen als anders.. en weer een gloeiend onderbuikje en in mijn liezen.. M'n borsten voelen stevig en zwaar, en ook m'n borsten gloeien.. ze zijn verder pijnlijk aan de zijkanten en soms wat steekjes. Verder ook nog steeds krampjes in onderbuik, maar wat minder dan de afgelopen dagen. Misselijkheid had ik vanmorgen weer.. een draaiende misselijkheid. Af en toe vlagen van hoofdpijn, maar dat verdwijnt dan weer na een uurtje. Maar goed,.. misschien is het iets.. misschien is het niets.. ik wacht het weer af.... Bij jou ook dubbel.. jij geen goed gevoel.. en vriend wel... maar dat jij er geen goed gevoel over hebt, komt natuurlijk omdat je eitje zo laat was,... toch ? Of heb ik dat verkeerd ? Zie het positief: Hoe later je eitje springt, hoe meer tijd hij heeft gehad om goed te rijpen En dan nu nog duimen op een behoorlijke LF, en wie weet een zwangerschap
Als je al zolang aan t klungelen bent met je enkel zou het fijn zijn voor wat duidelijkheid toch? Wij hebben helaas niet kunnen klussen, ik heb sinds gisteren al een pijnlijke blaas en erg branderig bij het plassen. Ben erg gevoelig voor blaasontsteking dus denk dat ie nu doorzet. Had net helaas ook wat roze/rood bij het afvegen en pijn in mn onderbuik. Of dat komt van mn waarschijnlijke blaasontsteking ( heb ik wel vaker met bloedverlies ) maar mn buikpijn voelt als ongi pijn... Als dat zo is, is mn cyclus helemaal van slag af geloof ik Morgenochtend maar even urine weg brengen naar de huisarts en hopen op een kuurtje.. Dit is ook niet wat... De klachten die je aangeeft, zijn wel positief.. Wat zou t geweldig zijn als het raak is!! Ik hoop het zo voor je!!
Meiden meiden... wat een lekkere kletsers zijn jullie toch ! Ik heb jullie zojuist gepromoveerd tot heuse club. Veel kletsplezier hier !
Dat Was even zoeken maar.... Gevonden gelukkig Nou hier gister op de kopgestaan van de buikpijn, zat om de 5min op de wc met de ogen dicht omdat het zo pijn deed tijdens plassen. Plasde opgeven ook bloed (volgens mij) dus is dat nog niet van een ongi. En ja hoor, ik op tijd uit bed plassen in een potje brand het bijna niet meer :s Nou maar ik breng het mooi weg, zo avond als gisteren wil ik niet nog een keer pff.... Nu eerst naar de tandarts dus ik heb een fijn ochtendje...
He bah wat kl*te zeg! Vergeet niet een antibiotica te vragen die je mag gebruiken als je zwanger wilt worden of bent he (zal je vast niet vergeten maar je weet maar nooit ) Ik hoop dat je iets meekrijgt, want anders is er een kans dat je het zo weer terug hebt...Sterkte ermee! En succes bij de tandarts... Liefs!
Hi Essieee: meid wat vervelend voor je!!! Ik heb ook veel blaasproblemen gehad tijd terug en ik WEET hoeveel pijn het doet, hoe je op de wc zit en het brandt en er komt niets en het doet soms zo een pijn, alsof er messen in je snijden. Snif! Maar ik hoop dat je een zwangerschaps vriendelijke kuur hebt meegekregen. Heb je er vaker last van? Ik sinds de bevalling niet meer! Dusseeehh, zeker zwanger raken hoor hahahaha! Wat moest je bij de tandarts? Controle? Das meestal niet zo erg, ook al is het nooit LEUK . Slunae, neem inderdaad die foto na je NOD als je ongesteld zou worden. Lijkt me beter voor je, voor de zekerheid!.... Hoe gaat het verder met je? Je klachten klinken als wel eerdere klachten, dus ik kan er niets van maken, het moet in een gevoel zitten...Ze zeggen dat het vaak iets is dat je WEET. Maar ik heb dat maar een keer gehad en toen was ik het niet.... Ik lees jullie! x PS hier alles oke geen nieuws.
Heee mop! Kwam je even gezellig koffie drinken op deze regenachtige ochtend ? (_)P Ja ik doe die foto pas als ik zeeeeker weet dat er niets is. Komt goed Deze ronde voel ik me weer zo anders, heb echt wel ergens het gevoel dat het raak is... werd vanmorgen wéér misselijk wakker trouwens.. en heb na de koffie staan overgeven. Dus óf ik zit mezelf weer aan de 'schijnzwangerschap' te helpen, óf het is eindelijk raak... Maar dat jij een keer het gevoel had dat je zwanger was... heeft best zo kunnen zijn toch ? Misschien is het alleen in een vroeg stadium toch mis gegaan.. Gebeurt vaker.. Ik begin inmiddels wel een beetje zenuwachtig te worden.. ik wil het zo graag.. en snap niet waarom het zo lang duurt. Misschien komt er iets uit de contrastfoto ... of uit het bloedonderzoek.. Zijn de enige 2 dingen die nog aan mij zouden kunnen liggen... maar nu is het nog even afwachten.. XxX
Overgegeven!!! Wow! Dat is goed nieuws!! En dat klinkt raar maar wij snappen waarom!!!!! Laat je het tijdig weten, test je al eerder (graag graag!!!)
Hahaha dit is de eerste keer dat iemand het goed nieuws vindt dat ik heb overgegeven hahaha. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is...ik denk zaterdag of zondag... ligt eraan of de LF 12 of 13 is. Maar als ik nu test is het nog te vroeg..
Pfff.. nou ik ben weer wat minder positief Kreeg net wat menstruatiekrampjes... dus heb mijn kalender erop nageslagen.. en wat blijkt: Ik heb elke keer 4-5 dagen vóór mijn menstruatie hetzelfde - Misselijk - Veel maagzuur - Ochtend menstruatiekrampjes, later op de dag nog meer menstruatiekramp. Kan nu al voorspellen dat ik morgen slijmerige afscheiding ga hebben.. want dat komt steeds de dag erna. En de zere liezen komen dan ook weer. Nou we zien het maar weer... Hou stiekem nog wel iets hoop natuurlijk.. maar dit is gewoon té toevallig dat het precies hetzelfde is! X
Houd moed Slunae!!! Overgeven doe je niet elke keer toch? Misselijk? Ben je dat elke maand? Is het nu anders!? Blijf bij je gevoel en probeer er neutraal in te staan maar hopen mag natuurlijk wel! Wacht morgen even af hoe t dan is met dat slijm. Als dat zo is, stel je dan in op ongesteld en misschien is het wel raak dit keer?! Liefs en sterkte met duimen draaien *duimt ook mee*!!!! x
Nee idd.. overgeven gebeurt meestal niet, maar die misselijkheid wel, rond 4-5 dagen voor menstruatie. En de menstruatiekrampen ook. Ik doe m'n best om positief blijven... ben heel erg moe vandaag, maar ook een beetje down, en ook dat is weer teken van menstruatie.. bah. Ik doe lekker rustig aan en ga op de bank hangen, kan toch niet veel met mn voetje ook. Bedankt voor je berichtje en je duimen xxXxx
Haha lief dat je zo meedenkt.. Maar ik heb uiteraard bij voorbaad al gezegd dat we bezig zijn en ik in me wachtweken zit. Heb gelukkig antibiotica gekregen, had dus wel een blaasontsteking. Kon ook haast niet anders. Maare... Abonementje? Hoe doe je dat hier dan?
Hoi Hoi!! Ja ik heb helaas vaker last van blaasontstekingen.. Toen wist ik dat het kwam van te weinig drinken... Maar sinds ik nu op dieet ben drink ik minimaal 2L water per dag, en dan de koffie en thee nog dus lijkt me genoeg... Ik hoop dat er een inieminie eitje tegen mn blaas gedrukt heeft die zn plekje in mn baarmoeder aan het maken is haha nee gekheid dat kan niet zo snel maargoed... Nu lekker aan de antibiotica en hopelijk gaat het morgen beter... Maar net wat je zegt, het doet zoooo pijn echt niet fijn.. Ik hoop dat ik er dan ook vanaf ben als ik ooit zwanger raak Ik moest naar de tandarts om 2 gaatjes te boren was vorige week al voor controle geweest maar was niet helemaal goed.. Dus nu is mn gebitje ook weer gemaakt.. Bij jou rustig ja... Je klusweek komt er weer aan he... Spannend...
Bovenaan de pagina staat 'Onderwerp Tools' en als je daarop klikt krijg je dit: Dan klikken op 'abonneren op dit onderwerp'.