Hoi dames, Ben ik ook weer even. Net een bonbon gehad en meteen weer misselijk (niet het gevoel dat ik moet overgeven), maar het voelt wat zeurend (zo op de achtergrond misselijk gevoel). Volgens mij had ik dat ook toen ik in december even zwanger was (of wil ik dat graag?! Ik weet het niet meer) Haha ik maak mijzelf echt gek..Nog een uurtje en dan drukte op het werk, dus dan geen tijd meer om aan alle klachten te denken! Slunae en Naat76 jullie NOD komt echt dichtbij nu! *duimduim* dat jullie niet ongesteld worden!! Ik lees nu net dat je bloedverlies had Slunae Schrik!..Geen ongesteldheid dus?? X
Jah inderdaad! Had jij nou ook die lichte tintel-hoofdpijn als je misselijkheid voelt ? Of had je daar al antwoord op gegeven ? Soms zitten we tegelijk te typen en als we klaar zijn heeft de ander al gereageerd haha
Ja een off topic wachtbankje! Een heel gezellig wachtbankje! Ik ken die DVD niet, dus kan je niet helpen....
Ja had ik al op gereageerd..Maar het gaat zo snel met de reacties..Nee dat heb ik niet! Jij wel dus? Ik heb wel wat lichte hoofdpijn gehad de afgelopen dagen, maar vandaag niet....
Ja dat bedacht ik me net ook haha! Maar t is zo fijn ook zo uit te kunnen wisselen!! Weet niet welke dvd jij bedoelt. Gelukkig niet ongesteld maar een adertje! Haha moet wel lachen om jouw manier v schrijven dat dat net vandaag gebeuren moest! Xx
Hihi okay. Ja ik heb soms vlagen van misselijkheid en dan voel ik hele lichte tintelhoofdpijn bovenop mijn hoofd. Ben normaal wel vaker misselijk, maar niet met die hoofdpijn erbij. Dus dat viel me effe op. Heb jij vaker last van misselijkheid ? Bij stress bijvoorbeeld ?
Nee, ik heb eigenlijk nooit last van misselijkheid. Daarom valt het mij zo op..Maar ja zou ook kunnen dat ik het mij in denk?!
Haha dat is al de zoveelste keer dat we hetzelfde denken of doen of voelen heh ? Gisteren ook al met die uitleg aan vriend over die NOD, en gisteren toen jij over tepelhoven begon, had ik net een half uur daarvoor voor de spiegel gestaan.. Volgens mij zitten we in dezelfde gedachtengevoelenstrillingen/energie ofzo Ik zal nog eens op google zoeken naar die DVD.. volgens mij was het iets als "The Miracle of a New life" Of "wonder van de geboorte of iets" .. het scheen een hele mooie docu te zijn! Owh! Trouwens Ik heb een heel mooi plaatje van Lakshmi uitgeprint, ingelijst en op mijn dressoir gezet XX
Ah okay! Je geest kan heel veel doen met je lichaam, dat is wel waar, maar het kan ook door de zwangerschapshormoontjes komen natuurlijk, nog een paar daagjes en we weten het hihi.
Nog een paar dagen geduld inderdaad! Jij nog twee dagen tot je kan testen..Ik vind het echt zo spannend voor iedereen! Ik hoop ook echt dat iedereen zwanger is. Ik denk dat ik vanaf nu niet meer online kom, lees dan vanavond alles wel bij! X
Slunae wat onwijs leuk dat je dat hebt gedaan!!!! En ja wij hebben inderdaad vaker dezelfde dingen gehad ik denk ook dat je dan in een zelfde trilling zit! En nu maar hopen dat het ook de zelfde zwangerschaps energie is met een postieve test!!!! Xx
Hihi ja he ? Het staat ook heel mooi, en ik vind die lotussen zo mooi symbolisch.. Ik denk dat ook ja.. moet gewoon wel.. en een positieve test hoop ik ook! X
GrrRrr nu moet ik elk half uur ontlasten en daar heb ik bijna altijd juist last van als ik ongi ben .. zou het nu doorbreken of ,... ? ***Zennnnnn*** *doet emoticon met ronddraaiende oogjes*
Jaja ik denk dat Slunae inderdaad deze bedoelt! Maar ik spreek voor mijn beurt hahaha maar ik wist dat er iets zo als dat was en dat is deze vermoed ik! Hele mooie dvd. Hoest met jou Mamaloes? En met je kindje!?
Ja hoor, wij zijn weer praktisch tegelijk aan het posten hahahaha Wat jammer dat je een negatief voorteken hebt!.....Voelt het alsof het eraan komt? Ik heb nog steeds geen idee, het rommelt daar beneden bij mijn eierstokken enzo wel maar............hoofdpijn komt altijd de dag ervoor en dat zou morgen zijn, alsmede het roze slijm. Het voelt zo sterk alsof het niet zo is (dat ik zwanger ben) maar hoop nog steeds dat het anders is. Durf ook niet meer te hopen....
Ik denk dat ik die bedoel ja, maar ik weet het niet zeker ! Hahah lekker duidelijk heh Ik heb gezien dat er meerdere DVD's zijn die erover gaan! Maar ik ga die jij stuurde gewoon ff zoeken op marktplaats en em kijken Lijkt me mooi om te zien zo in detail. Thanks!