Oh dat is hoopgevend nieuws Ik weet niet wat ik heb.. ik loop weer mank al een tijdje en heb er drukverband op. Dokter dacht dat het gebroken kon zijn.. maar ik maakte me in het ZH druk om een eventuele innesteling, en de röntgen wilde liever ook geen risico lopen.. dus toen hebben ze gezegd dat het iig verrekt was.. heb 4 weken met krukken gelopen.. maar toen ik ze weer terugbracht begon de pijn weer en zat er weer een klein ei op.. beetje blauw ook. Ik denk dat het wel gebroken is.. maar verrekt kan ook.. weet het gewoon niet zeker.. Ga nu nog 3 weken rust houden met drukverband erom, en kijken of het daarna beter wordt.
Hi meiden Vervelend zeg, die voeten en de pijn erin!! Sterkte dus! Essieee: ik dacht dat je al ongesteld was geworden?!?... Ik heb misschien iets gemist maar je werd toch ongesteld? X
Oei slunae dat klinkt ook niet fijn zeg... Hopen dat het bij jou ook snel over is.. Ik ben t thuis en voornamelijk stilzitten wel weer zat... Naat, mijn ongesteldheid komt eraan het is nu nog bruine troep vermengt met wat donkerrood.. Maar nog niet echt bloed zeg maar.. Denk dat dat morgenochtend zover is...
Ow das nou jammer!!!! Tja ik denk dat ook ja afgaand op je verhaal. Ben je erg tekeurgesteld? Weer maand verder.... zo voelt t vaak...bij mij dan... Hou je taai. Kus
Ja ben wel teleurgesteld maand duurt lang dan hè.. En we haddenredelijk geklust rond eisprong dus maakt het ook wel weer onzeker helaas.. Gelukkig lf nu wel langer.. Weer een maandje flink oefenen
Inderdaad! En het gaat echt lukken!!! Fijn dat je niet tegen vrijen opziet (nog)! Dat scheelt! Nu merk ik veel meer rust te hebben mbt ei. Het zal nu ergens zijn. Ik hoop wel juist omdat ik er niet de klok op gelijk zet om dan sex te hebben en dat moet wel helpen! Toch?! Veel liefs
Vaak zie je dat wel hè als je het een beetje lost laat en probeert er niet teveel mee bezig te zijn dat het dan opeens wel lukt.. Mijn duimen draaien voor jou dat, dat in dit geval ook zo is...
Hi! Ist bij jou al doorgezet Es? De bloeding? Ik heb gister niet meer geklust had wel wat pijnen die op evt ovulatie wezen..., qua dag denk ik ook dat t gisteren moest zijn ongeveer. Slunae? Horst met jou!? Heb je weer onderzoeken gehad? X
Trouwens Essieee je afval race gaat goed! Is erg belangrijk bij zwanger raken las ik dus super! Hou je t nog vol? Lastig hoor! Xx
Hè! Begin nu wat buikpijn te krijgen.. Maar toch is het bloedverlies nog wat waterig, niet zoals ik normaal heb.. Mag nu onderhand wel komen, anders is m'n cyclus ineens weer zo lang voor mijn gevoel... Ja t afvallen gaat goed, was voordat ik met ww begon ook al wat afgevallen dus zit nu op 5kg eraf.. Nu kan ik zo weinig bewegen, daar baal ik wel van maar blijf stabiel op de weegschaal komt gelukkig niks bij op.. Ja is idd bevordelijk voor zwanger worden dus hoop dat er snel nog meer af gaat. Het is nog steeds goed vol te houden hoor.. Spannend of je ei geweest is.. Als het zo is en je klust vanavond heb je er Miss ook nog wel wat aan toch? Hopen dat er toch 1 is die hard door zwemt....
Hee Naat76 Heb je eergisteren wel geklust toevallig? Ik heb maandag dat pijnlijke baarmoederfotogebeuren.. dat is het laatste wat nog moet gebeuren.. Gelukkig kan vriend toch wel mee..zag het al niet zo zitten om daar alleen heen te gaan X
Hee Essieee.. dat waterige had je vorige keer ook.. Moet wel lachen om jou.. als het er nog niet is, mag het uitblijven want anders is je LF te kort.. en nu mag het wel komen want anders lijkt je LF zo lang hihi. Ik ga ook weer met je meedoen met afvallen.. alleen ik was erachter gekomen dat ik te weinig binnen kreeg, dus ik denk dat ik dan juist meer moet eten om af te vallen ??
Haha ben niet gauw tevreden hè lf is nu 13 dagen, netjes toch? Wel met bloedverlies iets eerder maar geen echte menstruatie.. Ik weet niet wat je allemaal op een dag eet? Miss eet je juist voedingsmiddelen met veel koolhydraten waardoor je niet afvalt? Hoeveel wil je eraf hebben dan?
Haha 13 dagen is zeker netjes! Ik werd 14 DPO ongi, dus LF was 13 dagen. Is helemaal goed Ik heb met zo'n calorieën-tabel uitgerekend wat ik aan kcal binnekrijg, en dat was minder dan 1100 kcal... inclusief drinken etc. Waar zitten veel koolhydraten in dan Wat ik eet op een dag is ongeveer: 2-3 boterhammen, yoghurt, cornflakes, 2 glazen melk, 3x koffie met 1 suiker en koffiemelk, 1 banaan, appelmoes, en in de avond 150 gram groente, 2 aardappelen of rijst, en stukkie vlees. En tussendoor veel water. Trouwens soms ook een muesli reep. Ik ben de laatste tijd veel aangekomen, ik denk ook omdat ik nu veel stilzit met mijn voetje.. er is de laatste weken iets van 8 kilo bijgekomen. Wil er denk ik wel 12/13 kilo vanaf hebben.
Oké dat is toch ook niet extreem veel.. Ik eet momenteel geen brood (helaas) want vind t zo lekker maar daar schijn je dik van te worden.. Zit nu dus op crackers, smorgens 2 en smiddags 2 met mager beleg zoals kipfilet of kalkoenfilet of jam zonder suiker. Ik eet wel meer fruit zo 2a3 stuks per dag en soms wel meer.. Maar idd bewegen scheelt ook hoor.. Ik zit nu zelf stil en val ook niet af blijf wel gelijk.. Vind t ook helemaal niks dit bankhangen zo.. Ik doe het via weight watchers dus moet me gewoon aan m'n punten houden die ik moet eten.. Maar hoop wel dat die 14kilo er snel af is hoor...
Hi! @Slunae: ik heb gisteren en eergisteren en de dag ervoor ook nog gevreeën. Goed qua dagen iig! Hoezo? Essieee gek maar klinkt als ongesteld toch als je dat eerder had ook. Is t al doorgezet?... Hier alles oké. Denk ei al gehad. X
Herstel!!! Gister wel eergisteren niet en de twee dagen daarvoor wel ook!!!! Eergister dus een avond niet. X
Nou Naat76 nu snap ik er even niks meer van maar het zal wel goed zijn hihi. En hoezo? Ik vroeg dat omdat je ovupijntjes had natuurlijk.. X
Hoi hoi... Spannend naat, nu duimen draaien en hopen dat het lukt.. Ik heb een dagje ziekenhuisbezoeken achter de rug.. Eerst naar de huisarts, gaat nog niet veel beter dus toch maar foto maken of t niet gebroken was.. Nou gelukkig niet.. Nu pootje ingetapet en hopen dat het goed gaat.. Ongesteldheid nog steeds nie echt doorgezet.. Ti's nu nog rozig slijm af en toe wat roder of bruiner.. Nog steeds is een inlegkruisje genoeg, duurt nu wel heel lang pff.. Slunae hoe is het bij jou? Xx
Nou zeg.. ik had nog op je andere bericht gereageerd maar wéér is het niet in het forum gekomen.. ik doe toch iets verkeerd volgens mij. Reageer daar later nog even op.. Goed dat het niet gebroken is! Jij bent er makkelijker dan ik in he, zo'n foto.. ik zit al maanden te piepen erom... moet het toch echt maar laten doen binnenkort.. Hoelang moet je nu rust nemen ermee ? Zeiden ze nog iets over wat er dan wél mee is ? Verrekt ? Hmm jouw menstruatie klinkt alsof het alweer aan het afnemen is,... heb je nog een zwangerschapstestje liggen ?