Ow ja, hoe het hier is.. nou ik ben een beetje verstrooid, voel me niet zo heel goed in m'n vel.. heb ook al zere borsten terwijl ik op cd 5 zit en steken in mijn onderbuik.. En verder hartstikke zenuwachtig voor de HSG van maandag!
Wat raar dan dat die berichtjes niet goed overkomen. Ja was bij de dokter en die wilde dat ik naar het ziekenhuis ging omdat het te langzaam geneest.. Zij zegt binnenste en buitenste enkelbanden flink opgerekt, denk zelf dat er Miss toch een scheurtje in zit.. Mag m wel belasten op geleide klachten.. Net alleen stof gezogen en kon weer gaan zitten dus nog nie echt lekker.. Ja heb een testje liggen en zat zelf ook al te denken die morgenochtend maar eens te doen.. Heb nog niet echt "bloed" gezien..
Ja.. of ik zit gewoon te suffen hoor.. dat kan ook Hoe ziet je voet er nu uit van buiten ? Is het verdikt ? Rood ? Blauw ? Op welke plek (ken) ? Scheurtje zou best kunnen ja! Hoop in ieder geval dat het snel overgaat bij je, en wel goed je rust nemen en niet dezelfde fout maken als ik he! Ben benieuwd naar je testje van morgen dan.. misschien is je lichaam even helemaal in de war, en is het toch raak geweest..je weet maar nooit. Heb je wel menstruatiekrampen, of dat ook niet ?
M'n voet zag aan de binnen en buitenkant onder langs de enkelbobbel verdikt en iets blauw.. Di is wel wat afgezakt.. Nu zit ie ingepakt in tape dus kan t niet meer zien... De pijn zit ook aan beide kanten nog steeds en kan nog niet echt al te oed op mijn hele voet staan maar vooral op m'n tenen.. Zo strompel ik ook door het huis heen... Ben tot woensdag nog ziek gemeld, moest het weekend eigenlijk ook werken maar dat gaat niet lukken.. Ja ik snap niks van m'n menstruatie normaal heb ik wel een paar dagen van te voren pruttel maar nu duurt het langer en nog steeds geen bloeding... Testje zal wel niks uitwijzen denk ik... Heb ook niet echt menstruatiepijn gehad terwijl ik dat normaal wel heb... (.)(.) zijn wel erg gevoelig allebei...
Ben helemaal aan t shaken maar t 2e streepje staat er!!! Nog wel licht, maar hij staat er wel... Zal t dan misgaan miscchien? Omdat ik wel wat bloedverlies heb gehad? Whaaaa ga gelijk proberen foto van te maken...
Woehaaaa!!!!!!!!! Foto inderdaad!!!! Dat zou geweldig zijn!!!!! Ik wacht in spanning af! Telde net al dagen dat je overtijd was en toen zag ik dat je gereageerd had!!! Ik lees je!!!!! En graag gedetailleerd beschrijven wat voor bloed verlies en hoe alles voelt!!!!!
Nou krijg ze niet heel goed erop.. Streepje staat er zeker weten... Alleen nu heb ik de pech... heb gister rontgenfotos laten maken omdat ik zeker wist dat mn ongi eraan kwam dacht ik dat dat wel kon... Maar niet dus... Pff is dat erg schadelijk?
Joepie!!!!!! Essieee van harte meid ik zie de streep!!!! Echt super!!! Van harte!!!! Ik zou je arts bellen over de foto of dat schadelijk is. Alleen je voet is eronder gegaan!? Dat scheelt al..denk ik?! Anyway super snel gegaan na 4 rondes al raak!!!! Nu opletten dat je goed eet en geen dieet! Gewoon gezond en normaal...! Top!!!!!!!
Mijn arts is nu op vakantie, was gisteren voor het laatst. Op internet staat dat wanneer de celdeling nog plaats vind dit het gevaarlijkst is.. pff daar baal ik echt van.. Hoop zo dat, dat geen kwaad kan... Ik ga nog weer testen over 2 dagen wordt ie dan donkerder zal ik na het weekend toch een verloskundige moeten gaan bellen en dan vraag ik het gelijk wel... Dit is echt niet te geloven wat onwerkelijk zo opeens, zo onverwachts...
Haii Essieee, Wat mooi zeg!! Een licht streepje! Ik had al zo'n gevoel.. omdat je zo lang bloedde maar niet doorzette, en juist omdat je eisprong later was. Je lichaam maakt dan nog te weinig hcg om een zwangerschap te herkennen, dus je lichaam denkt dan eerst dat je moet menstrueren, en daarna beseft je lichaam: Oh nee, ik ben zwanger! Ik was ook verbaasd dat je juist nu een röntgen had laten maken. Bij ons wilde de röntgenafdeling het niet doen met mijn voetje, omdat het een innesteling kan beperken inderdaad.. heb je ook geen doek gevraagd voor om je buik voor de zekerheid?? Ik zie duidelijk een licht streepje.. ben blij voor je! Maar ik snap je zorgen mbt de röntgenfoto. Zou gewoon vragen voor een controle z.s.m. Liefs
Mijn huisarts zei toen trouwens dat het geen kwaad kon, maar bij de afdeling röntgen dachten ze daar anders over... weet je nog ? Hoe is het nu met bloeden, is dat helemaal gestopt ?
Ik had dus helemaal geen zwanger gevoel en nog steeds niet eigenlijk haha.. En omdat ik al een aantal dagen roze/rood/bruin slijm verloor wat elke maand voorafgaand van mijn menstruatie is wist ik zeker dat ik niet zwanger was... Maar wel dus... Ik ga het weekend nogmaals testen, als dan de streep donkerder wordt ga ik maandag gelijk een afspraak maken.
Hmm oke, zal proberen het een beetje los te laten, daarom stressen is nu ook niet goed... Maar ik kan me herinneren dat je dat gezegd hebt ja.. Raar hoor dat de meningen daar zo in verdeeld zijn... Maar in het ziekenhuis waar ik werk mogen zelfs na bepaalde scans geen zwangere vrouwen bij die patient komen... Vanmorgen toen ik ging plassen alleen een klein sliertje bruin, verder niks meer inlegkruisje zit ook niks meer in... Wel heb ik ligt buikpijn alsof ik ga menstrueren... Maar dat lees je wel vaker dat mensen dat gevoel hebben..
Ja inderdaad.. je kan er nu toch niets meer aan doen.. de foto is al gemaakt. En nu hopen dat het goed zit, zijn toch altijd spannende dagen als het zo pril is! Ben erg benieuwd naar je testje van over 2 dagen! Doe lekker rustig aan meis!