Goedemorgen meiden.. Essieee nu ongeveer nog in het ziekenhuis denk ik... ik denk aan je!! Naat76.. spannend.. dat slijm van je, was dat gelig van kleur? Ik heb ook weleens op rare momenten slijm gehad, heb geen idee wat dat verder is. Misschien heb je gemeenschap gehad gisteren ? Hier gaat alles oke.. nog steeds het gevoel dat m'n eisprong eerder komt.. X
Hi! Nee had t gister en toen geen gemeenschap gehad. Niet gelig dacht ik meer wittig zoals vruchtbaar slijm. Gisteravond wel geklust zeg maar maar dat was dus daarvoor dat slijm! Weet je of dat iets is? Ik dacht ook net aan Essieee!!!
Ik weet het echt niet mop..ik heb nu ook op dag 7 al slijmdraad gehad, maar heb het ook wel vaker na mijn eisprong.. Van dat gelige slijm heb ik wel het gevoel dat dat te maken heeft met menstruatie, maar verder weet ik het niet. Vruchtbaar slijm lijkt me niet.. want dat is doorzichtig/helder. Ze zal zo wel thuiskomen denk ik.. hopelijk met positief nieuws en wat duidelijkheid!!
Hallo Lieverds... Nou ik ben weer thuis na een lange morgen ziekenhuis... Ze heeft een inwendige echo gedaan waar helaas niks op te zien was, ja in beide eierstokken eitjes die aan t rijpen zijn... Bloed laten prikken waar we 1,5u op moesten wachten... hcg is zodanig gezakt dat het ws ook niet meer met een zwangerschapstest zichtbaar is en ze vertelde dat ik dus een vroege miskraam heb gehad... Volgens haar zat ik wel op 5w+3d en dan zou ik ongeveer een hcg van 1500 moeten hebben... Volgens haar moet ik nu een ronde overslaan, ben ik niet zo blij mee... Maar dat verkleind de kans dat ik volgende ronde weer een miskraam zou krijgen... Aan de andere kant vind ik het wel raar, ze zegt er zijn genoeg vrouwen die een zwangerschap in dit stadium niet eens opmerken.. en die gaan toch ook gewoon door voor een volgende ronde?? En ze rade me aan te gaan tempraturen, dus dat ga ik maar weer oppakken.. Klinkt raar vind het ontzettend verdrietig maar ben ook enorm opgelucht dat ik nu weet waar ik aan toe ben...
Hè Essieee. Meid wat een kl*te nieuws!!!! Heel erg jammer dat het dit keer niet mocht zijn. Ik begrijp je gevoelens v verdriet en opluchting goed: je leeft zo in onzekerheid en angst, das bijna erger dan het slechte nieuws weten, dus ik snap je. Knuffels voor jou!!! Hou je taai, het komt goed en je weet dat je zwanger kunt raken. Hoe reageerde je vriend hierop!? Sterkte en doe rustig aan. X
Ja is inderdaad klote nieuws, maar had al wel een voor gevoel.. Het zag er gewoon niet goed uit... Mn vriend is nogal nuchter die heeft echt zoiets, het heeft zo moeten zijn en vol goede moed naar de volgende ronde terwijl ik zoiets heb van ja hallo!!! ik was zwanger hoor, ik wil DIT kindje... Maargoed ik snap heel goed dat een miskraam gebeurd omdat het vruchtje niet goed was... Wel had ze het over dun baarmoederslijmvlies.. Dit was tijdens de echo en omdat ik zo gespannen was ben ik daarna vergeten te vragen of dit consequenties heeft... Maar aan de andere kant neem ik aan als dat zo is, dat ze dat wel uitlegd toch? Vond t geen leuke gynaecoloog, ze was behoorlijk sagerijnig en deed me een beetje overkomen dat ik eigenlijk had moeten wachten met testen omdat veel vrouwen dit overkomt... Ik ga maar eens googlen op dun baarmoederslijmvlies, kijken wat er gezegd wordt... Ja de duidelijkheid lucht echt op valt echt een blok beton van mn schouders zeg maar...
Bah meis... wat naar om mee te maken Hebben ze nog iets gezegd over de oorzaak ? Wellicht de röntgenfoto ? Dun baarmoeder slijm is ook niet zo heel positief.. dat zou een innesteling kunnen bemoeilijken namelijk. Hopelijk is dat eenmalig.. en misschien is het een idee om binnenkort hormonen te laten prikken een echo te laten maken ivm deze constatering? Wel jammer dat die vrouw zo onaardig was.. wat zij zegt zou je haast een schuldgevoel van krijgen, maar je had alle recht om een zwangerschapstestje te doen hoor!! Je zat ook na je NOD en je had geen echt bloedverlies.. dus ze moet niet zo raar doen. Ik snap je dubbele gevoel hierover... weet niet waar jij in gelooft.. maar ik denk dat de ziel los staat van het lichaam, en datzelfde kindje wel bij je terecht gaat komen, alleen dan in de vorm van een ander nieuw vruchtje, wat wél goed gaat! Sterkte hiermee, en weet dat je altijd van je af kan praten he ?! Liefs!
Lief van je!! Ik heb even op internet gezocht over dun baarmoederslijmvlies en dat is normaal in het begin van een cyclus. Dit groeit mee met de eitjes als ik het goed begrijp en dan zou het rond mijn eisprong dikker moeten zijn. Ik kijk het nog een paar maandjes aan, en anders ga ik gewoon naar de huisarts als mijn lf ook kort blijft of tenminste als ik vroeg begin met bruin/rood verlies na mijn eisprong. Ze vroeg ook echt zo van "waarom doe je ovulatietesten"? Op een beetje rare manier dat ik zei van ik wil inzicht hebben in mijn cyclus. Net mijn moeder op bezoek gehad met mn nichtje van 1 jaar, zo leuk haar dan weer even te kunnen knuffelen... Ik ga binnenkort ook naar een ander ziekenhuis. Wij wonen samen, maar ik sta nog steeds in geschreven bij mn moeder dit moeten we nog omzetten naar samenwonen maar omdat het een andere plaats is ben ik nog gebonden aan het ziekenhuis in de woonplaats van mijn moeder. In het ziekenhuis waar ik zelf werk ( gelegen in de woonplaats waar ik nu inmiddels ook woon ) kan ik dan binnenkort heen als ik hier ingeschreven sta. Dus ben benieuwd hoe ze daar zijn.. Ga dan ook naar een andere huisarts want die van mij is ook een beetje wazig... Maar tis een hele beleving zo hoor pff.. Zelfs mn vriend vond een maar een rare vrouw :s
Oke.. ja in het begin van een cyclus is dat normaal.. maar ik dacht het nu juist de dikte moest hebben van rond de tijd van innesteling, omdat je daar nog was zeg maar.. Je cyclus kan nu best even van slag zijn van dit... ga je nu een ronde rust nemen.. ? Wat een rare vraag ook weer van die vrouw Waarom zou iemand nou ovulatietestjes gebruiken ? Nja.. misschien dacht zij dat je die gebruikte om juist niet zwanger te worden.. dat kan ook nog.. weet niet of je verteld hebt dat je een kinderwens hebt.. Fijn dat je moeder er was met je nichtje! Geeft ook fijn even afleiding he. Doe maar lekker rustig aan meis! Hoe gaat het nu met je voetje trouwens ? Al verbetering?
Trouwens.. meiden.. mijn toekomst voorspelling klopt... ik had al de hele week het gevoel dat mijn eisprong eerder kwam dan normaal.. en voila.. vandaag een positieve ovulatietest.. en waarschijnlijk dan morgen de knaller.. wilde ik even laten weten. XXX
Nee ik heb verteld dat we bewust bezig zijn voor een kindje, ze vroeg zelfs nog in welke ronde we zaten... Mn vriend en ik hebben afgesproken dat ik deze maand begin met tempraturen, ga geen ovulatietesten doen maar gaan gewoon gezellig doen tussen de lakens wanneer we daar zin in hebben Lees ook vaak genoeg dat mensen wel zwanger worden na een miskraam wat wel goed gaat maar wil natuurlijk geen groot risico lopen.. Dus dan maar op deze manier, ik hoop dan juist op geluk, maar we zien gaan mn eitje nu niet opzoeken dus.. Pootje gaat redelijk gebruik geen krukken meer en ga morgen op therapeutische basis werken op de poli, beetje administratief werk doen.. Ben t thuis zitten helemaal zat en kan wel een beetje afleiding gebruiken. Net de badkamer schoon gemaakt en dan merk ik wel dat ik teveel gedaan heb door op mn hurken te gaan zitten dus ben daar gauw mee opgehouden.. Hoe is het inmiddels met jou pootje? Mooi optijd eitje dus, nu hopen dat de spoeling van maandag geholpen heeft en dat jij over 2 weken een mooi 2e streepje op je test mag hebben staan...
Hey Essieee... jeetje wat rot voor je. Bah, bah, bah. En wat star van zo'n arts, dat je zo te woord wordt gestaan. Natuurlijk gebeurt dit heel vaak, maar dit is de eerste keer dat jij zwanger bent geraakt waar je zo op hoopte, je ziet direct in flitsen een toekomst met een kindje voor je en bent heel happy.. dat doet heel veel met je. Ik he het zelf natuurlijk ook meegemaakt. Ik was toen ruim een jaar bezig om zwanger te raken, ging ook met 5 weken mis, en ben direct weer zwanger geraakt en dat is hartstikke goed gegaan. Niks geen pauze, mij werd juist gezegd dat je extra vruchtbaar bent na een mk, en dat is ook de ervaring die ik uit mijn omgeving hoor. Meid, ik wens je heel veel sterkte! X
Slunae, wat klinkt je onderzoek spannend en eng.. maar wat goed dat het goed heeft uitgepakt! En nu maar lekker zwanger worden, doe je best
Ja zo gyn is zeker frustrerend maar ik was zo gespannen dat ik het maar over me heen heb laten komen.. Die maand wachten zit me ook dwars, ik vind het zonde om een maand over te slaan helemaal omdat ik de eitjes gezien heb die aan t groeien zijn voor m'n volgende eisprong.. Heb toevallig net een topic daarover geopend.. Misschien toch maar gewoon voor gaan..
Nou vreemde reactie dan van haar! Fijn dat je wel even aan het werk kan ondanks je voetje.. geeft ook wat afleiding, kan ik me voorstellen! Hoop dat het snel over is voor je. Ik heb nog wel last van mijn voetje, maar heb het verband er weer af gehaald.. zit nog steeds een ei op maar ik voel em minder vaak dan normaal.. hou nog wel zoveel mogelijk rust.. alleen mijn buurman ging verhuizen dus ik heb wel geholpen met spullen inpakken en sjouwen enzo.. niet zo handig, maar ik kan nu weer rust nemen Ik heb trouwens ook je topic gelezen over het overslaan.. maar ik denk dat je gewoon door kan gaan deze ronde. Zoals Mamaloes ook zegt, hoe naar het ook is geweest nu, je bent wel verhoogd vruchtbaar, en ik denk vooral dat je je eigen gevoel moet volgens.. denk je dat je lichaam al genoeg hersteld is om een nieuwe zwangerschap aan te kunnen ? Hoe voelt het ? Of heb je zelf liever een ronde rust,..? Dat weet je zelf denk ik het beste.
Ja ik merk wel dat herstel lang duurt.. Ik wou persee de bovenverdieping schoon hebben vandaag omdat morgen ons jonge poesje komt maar omdat boven hoogpolig vloerbedekking ligt moest ik veel druk geven met stofzuigen, nou ik heb het geweten, en nog steeds :x maargoed ik doe verder zo min mogelijk en ga morgen lekker paar uurtjes computer werk doen Ja ik zeg doorgaan, mijn vriend heeft zoiets zij is de arts en zal het niet voor niets zeggen.. Pff lekker lastig weer.. Misschien moeten we het er op gokken denk ik dan.. Ik weet dat m'n baarmoeder schoon is, het bloeden is opgehouden tis nu alleen nog roze bij afvegen (mag ook wel na 1,5 week) dus wat mij betreft er weer voor gaan.. Zal het er over een paar dagen nog eens met m over hebben... Vind een maand overslaan echt jammer het duurt allemaal al zo lang... Ik vind het voor jou ook zo spannend, heb er een goed gevoel over.. Hoop dat mijn gevoel eens gelijk geeft
Hihi ja het was erg spannend! Blij dat het achter de rug is hoor En dat het gewoon allemaal goed was inderdaad! Hele opluchting! Ik doe heel goed m'n best hihi Hoe gaat het nu met jou ? Al een nachtje lekker doorgeslapen ? Ik heb nog aan je gedacht.. ik heb zo'n Nijntje ballon van m'n operatie nog en elke keer als ik die zie moet ik even aan jou denken hihi Dan ga ik heel hard blazen dat je maar lekker mag doorslapen X
Owh wat leuk dat je kitten komt! Dat is fijn zeg.. lekker knuffelen dat kleintje hihi. Is het een m/v en heb je al een naampje? Doe maar lekker rustig aan jij met je voetje, en ook met jezelf.. en luister naar je gevoel.. een maand overslaan is natuurlijk balen.. maar je krijgt denk ik wel een soort innerlijk gevoel van of je het wel of niet moet doen.. als het naar voelt en je maakt je zorgen dan kan je beter overslaan.. maar anders gewoon maar zien komt goed. En ja ik hoop natuurlijk ook dat jouw gevoel nu gelijk heeft wat betreft hier hihi. Spannend.. hebben al goed ons best gedaan weer. X
Hallo lieve dames, weer aardig wat gebabbel gemist! Essieee: ik zou er ook 'gewoon' weer voor gaan, dwz gewoon maar het doen als je zin hebt en denkt: hm ik ben vruchtbaar en het op je af laten komen (in ieder geval deze eerst maand na je vmk). En dan zie je het wel toch!??? Gaat het emotioneel een beetje? Zoek een goede en vooral daarbij ook aardige gyn op, je bent nergens verplicht te blijven en aan zo'n takketrol (sorry dak dat zeg hihi) heb je dus niets!!! Succes met je vervangende werkzaamheden!!..... Een kitten! Super leuk!!!!! Ik ben gek op katten!!! Stuur anders een foto via PB ofzo!!!? Mamaloes: alweer 17 weken zwanger meid!! Gaat het wel nu met je bekken? Of nog steeds slecht? Kan je wel werken?...... Slunae: meid, wat een goed gevoel heb jij! Vroeg ei, en gewoon nu even zwanger raken. Ik heb er ook goede gevoelens over, dus ook door het doorspoelen en verhoogde vruchtbaarheid. Laat die zaadjes maar eens goed zwemmen in het schone zwembad hahaha! Hopelijk een nieuwe leuke buurman of buurvrouw na de verhuizing? Zit er al een nieuw persoon of weet je wie dat wordt? Nu maar hopen dat ik ook eens een positieve test mag hebben....ik durf niet meer te hopen, ben ook niet echt positief gestemd dit keer. Ook al hebben we het vaak genoeg gedaan (vermoed ik) in mijn vruchtbare tijd, ik heb dat al eerder gedaan en toen was het ook niet raak....Mijn kwalen: chagrijnig soms, af en toe menstruatie krampjes en verder eigenlijk niets. O ja, weer mijn rechterborst doet zeer aan de zijkant. Misschien komt het daar door wel maar ik denk dan: ja dat heb ik dus elke keer voor mijn ongesteld en dus merk ik niets nieuws. Was vandaag wel even beetje wee maar ik was ook vroeg op dus ik kan dat niet los koppelen van elkaar..... Met andere woorden: ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Vandaag is cyclus dag 23 en vorige maand had ik op dag 26 roze verlies en de maand daarvoor op dag 24 roze verlies.En de maand daarvoor weer OOK op dag 24. De maand daarvoor weer op dag 26. Maar goed, dat is dus morgen, dag 24.........en omdat ik al af en toe krampjes heb gehad schat ik het zo in dat het niet gelukt is weer. Heb ook mate van zelfbescherming, ik kan het niet meer hopen en ik zie niets aan mijn borsten bijvoorbeeld of dat ik me totaal anders voel; en dat neemt gelijk mijn hoop weg eerlijk gezegd. Meiden, ik zie het soms helemaal niet meer zitten. Nu maar afwachten of we in het ZH meer kunnen vinden, ervan uitgaand dat het nu ook weer niet raak is.....het voelt gewoon WEER niet zo en elke keer bleek die intuïtie te kloppen bij mij. Vorige week dacht ik wel 1 x: nou misschien toch wel dit keer..... Maar goed, ik wacht t weer af............ Kus!
Jaa we hebben de kitten opgehaald.. En vriendlief was wel heel erg lief... Hij zei; we kunnen er ook 2 nemen.. Dus nu lig ik op de bank met 2 kittens op de bank te spelen, ff weer wat leuks vandaag... T zijn 2 vrouwtjes... Hier nog nieuwtjes?