Hier gaat ie lekker. Dochterlief ligt weer in bed, ze slaapt gelukkig veel en heeft zelfs wat eten binnen gehouden. Ze is wel erg zielig en helemaal slap. Ik heb zelf af en toe echt flinke steken in mijn rechterborst. Die jeukte 2 dagen geleden ook echt enorm..ik was toen uit eten en kon dus echt niet krabben, haha..
Nou ik zal het je uitleggen en vragen want ik snap het niet meer: ik ben gaan bloed verliezen (heel licht dat roze van de eerste dag) op 3 februari. Maar het heeft pas echt doorgezet op 4 februari. Maar ik heb wel de 3e als eerste dag aangehouden zelf. Alleen volgens een menstruatiekalender die ik bij hou op mijn telefoon is dag 1 van de cyclus 4 februari dan en is dus dag 25 vandaag. Maar vind jij nou dat ik 3 of 4 februari als eerste dag van menstruatie moet aanhouden? Die allereerste dag is bij mij meestal heel licht bloed verlies en dan houdt het een dag op en dan begint het echte meer bloed zeg maar...... wat moet ik nou invullen?!!!!!
Pff..ik vulde zojuist voor de grap even een online testje in, dit is de uitslag: (haha..lekker hoopgevend, stomme test!) U bent nog niet over tijd en heeft de volgende symptomen z2 z4 z5 z6 . In de meeste gevallen geven deze symptomen aan dat uw menstruatie eraan zit te komen. Als u ongesteld gaat worden voelt u namelijk dezelfde symptomen in lichte vorm. Als u deze test meerdere keren doet, dan ziet u dat dezelfde symptomen elke maand weer terug komen. Er zijn vrouwen die werkelijk niets voelen, maar de meeste zwangere vrouwen voelen zich echt anders. Mocht u wel zwanger zijn, dan zit u nu in de periode dat het eitje zich een weg gaat banen naar uw baarmoeder en zich daar gaat nestelen. Hiervan gaat 50%-90% (Wikipedia) mis in de eerste week. Als er ook maar iets aan het vruchtje niet in orde is, stoot het lichaam het vruchtje af en komt de mentruatie op gang.
He maar dat is een goed teken wat ik ook had (na NOD dan maar dat maakt niet uit lijkt me) met veel jeuk! Dat betekent dat hij zou kunnen groeien namelijk!!!!!!
tsja, lastig..ik zou de 4e aanhouden... ik had op 7 en 8 feb bruinverlies, pas op de 9e brak het door. Ik tel vanaf de 9e...
he..jammer dat je nu een dag terug bent gegaan.... Nog een dag meer geduld.. Hiermee loopt Slunae in haar eentje aan kop. Dus Slunae, jij als eerste met goed nieuw komen he? Goed nieuws doet volgen
Hahaha niet te geloven weer heh Het voelt inderdaad alsof het eraan komt.. zeker door ontlasting en die krampjes steeds.. maar als die krampjes weg zijn voel ik me juist weer heel anders heb ook hartkloppingen en zweethandjes... weet niet of dat een symptoom is ? Zweethandjes heb ik al eerder gehad de laatste paar dagen. En ik heb het koud-warm-koud-kriebel-warme gloed-koud-sippig-ubervrolijk-moe-overactief gevoel .. zegt dat iets?..... pffff Had jij eerder juist het gevoel dat het wél zo was (dat je zwanger zou zijn) en was dat dan niet zo ? Want dan kan het nu weleens andersom zijn... Grr zo spannend dit.. en nu jij nog een dag langer ook!
Ja ik snap het! Maar ik zou dan gewoon 3 februari aanhouden hoor, want toen kwam er al roze verlies wat veroorzaakt is door bloed, dus in je lichaam is de menstruatie al op gang gekomen op die dag. Dat het wat later doorzet komt gewoon doordat het wat later doorzet ... (goh wat wijs ben ik toch weer..)
www.ikbenzwanger.com is wel interessant hoor, kom er veel van onze symptomen tegen!! maarja, zoals de uitslag als wijselijk zegt: het kunnen ook tekenen van aankomende menstruatie zijn
Okay gedaan !! Dit was mijn uitslag: Beste mevrouw , U bent nog niet over tijd en heeft de volgende symptomen z2 z3 z4 z5 z6 z7 z8 . In de meeste gevallen geven deze symptomen aan dat uw menstruatie eraan zit te komen. Als u ongesteld gaat worden voelt u namelijk dezelfde symptomen in lichte vorm. Als u deze test meerdere keren doet, dan ziet u dat dezelfde symptomen elke maand weer terug komen. Er zijn vrouwen die werkelijk niets voelen, maar de meeste zwangere vrouwen voelen zich echt anders. Mocht u wel zwanger zijn, dan zit u nu in de periode dat het eitje zich een weg gaat banen naar uw baarmoeder en zich daar gaat nestelen. Hiervan gaat 50%-90% (Wikipedia) mis in de eerste week. Als er ook maar iets aan het vruchtje niet in orde is, stoot het lichaam het vruchtje af en komt de mentruatie op gang. Tip. De gevoeligheid van echte zwangerschaptesten verschilt. Alleen met testen met een gevoeligheid van 20 mlU/mL HCG kunt u al 4 dagen voor uw ongesteldheid testen. De Clearblue en Predicor test zijn iets minder gevoelig (zowel de klassieke testen als de digitale). Er zijn ook nog gevoeligere testen op de markt, maar aangezien zoveel zwangerschappen de eerste week mislopen heeft dat weinig zin. Vanaf 4 dagen voor uw NOD neemt dit risico bijna logaritmisch af. U kunt ook nog een paar dagen wachten of u niet toch ongesteld wordt. Hoe wisten ze eigenlijk dat ik een mevrouw ben
Ja ik heb het ook even gedaan die test maar bij mij ook dat ik waarschijnlijk ongesteld word....Nou leuk nieuws! Bij sommige symptomen weet ik het ook niet hoor: temperatuur gestegen? Hou ik niet bij! Verder zelfde als Slunae, het eitje is nu onderweg maar kans is heeeeel groot dat het mis gaat. Leuk leuk leuk dit. Meiden, wat een leuke site ik vind hem geweeeeldig ik denk trouwens ook dat ik ongesteld moet worden gewoon en zal je eerlijk zeggen dat k niet zo goed weet hoe ik dan reageer......ik begin op een punt te komen dat ik niet zo goed meer trek als het WEER ongesteld zijn is na 2 weken hoop etcetcetc.
Ik heb de test nog eens gedaan en een paar symptomen aangepast richting meer zwangerschapssymptomen en hij komt weer met hetzelfde verhaal aan! Vertelt dit ooit dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn? Ga hem heel erg zwanger invullen!! S kijken wat ie dan zegt!.
Ja even anders ingevuld en zelfde uitslag, geloven jullie het nog? Ik niet dus, ik wacht gewoon af en dit soort testen helpen helemaal niets!..