Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo lieve dames,
    Ja sorry ik was erg druk met van alles en nog wat gisteren weg en vandaag weg...naar het ZH. Ik ga ook bloed laten prikken morgen op FSH en krijg ook nog zo'n leuke doorspuitfoto met contrast vloeistof! Maar dat weet ik nog niet wanneer, moet begin augustus terugkomen voor uitslagen bloedonderzoek en dan weer verder kijken. Ook bij ons zei de gyn dat het zaad van mijn vriend niet super goed is maar ook niet super laag en dat onze kansen om natuurlijk zwanger te raken op basis van mijn leeftijd, vriend zijn zaad en als er met mij niets mis is, 30% is na 12 maanden. En wij hangen nu net op de rand van zelf doorproberen, net als Slunae. Want als na onderzoek blijkt dat ik bijvoorbeeld slechte eileiders heb oid dan hebben we grote kans dat we wel voor IUI in aanmerking komen maar als alles goed is, schat ik de kans in dat ze ons ook nog even laten proberen voor we IUI krijgen. Ik ga dus het zelfde vragen als jij Slunae in dat geval want als we over een half jaar nog niet zwanger zijn, zijn we al bijna 2 jaar bezig en ook wij hadden voor die tijd al een paar keer zwanger kunnen zijn door onveilige sex en ook dat is niet gebeurd toen. Ik wil best nog proberen dan maar niet te lang. Dat wordt ontmoedigend. Vriend zijn zaad was al twee keer gecheckt en dat doen ze niet nog een keer dus das fijn. Nu dus maar afwachten en tussentijds maar door proberen. Heb tijdens mijn baarmoeder echo, daar was overigens niets raars op te zien gelukkig, mijn slijm en bloed in een stapeltje al zien liggen in mijn baarmoeder om eruit te komen, ik verwacht vandaag of morgen uiterlijk, dus je ziet dat je ongesteld wordt. Verder zag de gyn dat ik aan de rechtereierstok kon zien dat er een geel lichaampje zat of zoiets, en daaraan kon hij zien dat in die eierstok de eisprong had plaatsgevonden afgelopen keer. Erg grappig. Alles zag er bij de echo goed uit ook mijn baarmoedermond heeft hij nog bekeken met de eendebek (feest hihi!) en dat was allemaal goed in orde. So far so good, maar ik denk dus ook dat wij niet direct in aanmerking gaan komen voor IUI als ik het zo beoordeel (roken niet, drinken amper, geen overgewicht....) maar moet eerst mijn uitslagen afwachten voor ik dat roep natuurlijk!

Even algemene info: mijn ongesteld is nog steeds niet doorgezet en zit nu op dag 29. Toch vanochtend getest nog even voor ZH en negatief. Ik weet nu ook van de echo die ik heb gehad van mijn baarmoeder dat ik echt niet zwanger ben, maar dat dacht ik al. Echter, het heeft nog niet doorgezet en ben dus nu al 3,5 dag aan het spotten.....best vervelend maar goed.
    Even hoopte ik weer maar nee....het is nu nog niet zo jammergenoeg!.....

Ik heb even gauw gelezen en ben weer beetje bij.

@Essieee: Meid ik snap je helemaal. Mijn vriend verwerkt dingen ook totaal anders, zelfs al als ik weer ongesteld word, dan ben ik meestal verdrietig (nu niet zo eerlijk gezegd) en hij totaal niet. Hij troost MIJ dan, maar omgekeerd? Niet hoor! Jammer, maar hij blijft optimistisch en denkt dan: volgende keer beter en ik denk juist: waarom deze keer niet?!! ;) Je kunt het beter met je moeder als je dat kunt en wilt of vriendinnen en ons :) bespreken. Dat is prettiger want mannen denken en voelen nu eenmaal heel anders dan wij!

Slunae: ik wilde al elke keer terug PB en ga ik zo doen!

Coco: al bericht wanneer je nou naar Maastricht kunt gaan????

xxx

2. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Hoi hoi!
    Naat, spannend ben benieuwd naar je uitslagen!
    Slunae... Ik ben benieuwd!!!
    En Essie... Mannen zijn raaaaarrrr!!!! Die van mij heeft zich volgestort op z'n werk & studie. Ik snap dat niet! Geef hem ook vaak de schuld dat ie daar te veel mee bezig is.... ( en nietmet mij zucht.....) Dat zal wel zijn manier zijn, maar ik word er moe van!!!
    Ik hoop nog steeds elke dag op een telefoontje van Maastricht... We wachten maar rustig af... Xxxxx

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Coco je hebt PB, ben nu ook wel benieuwd wat de andere pendelaarsters bij jou zeiden dan !!

4. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zooo genoeg te reageren hier..
    Kom later op de avond even terug om jullie berichtjes te lezen en te antwoorden... Hele middag vriendin op bezoek gehad, mn moeder nog f geweest en nu komt de buurvrouw zo een bakkie halen...

Spreek jullie later :)

Ohh Slunae, pendel jij ja?? Mocht je je vervelen, hou ik me aanbevolen :D

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Haiii meis,

Gaan ze alleen testen op FSH of ook op de andere hormonen ? Of komen die later ? Die moeten zeker 1 week na eisprong ?

Hebben ze ook iets gezegd over een samenlevingstest ? Oh wat stom.. dat hoeft bij jullie natuurlijk niet want jullie hebben al een kindje :)

Nou goed bezig ben je ! Heeft hij/zij nog iets gezegd over de dikte van je baarmoederslijm ? En heb je gezien hoeveel eiblaasjes je hebt in je eierstokken ? En gaan ze ook nog kijken naar de helderheid van je vruchtbaar slijm etc of is dat niet nodig ?

Hoop dat het allemaal goed zit bij je, en inderdaad gewoon er iets van zeggen mochten ze jullie willen wegsturen!

En nu hopen dat je menstruatie snel doorzet zodat je een nieuwe frisse ronde kan beginnen, want dat wachten erop is ook niets zo, nu je toch al weet dat het niet raak is,.. :(

Dikke knuffel X

6. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Slunae.. De andere 2 zeiden oktober 2011...
    Ik bem benieuwd!!!! ;)

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh dus iets heel anders dan ik :D Gelukkig maar.. anders voelt mijn pendel zich zo'n na-aper ;)

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Is het gezellig met de buurvrouw ? :p Lekker veel visite heb je!
    Ja ik pendel, maar ben pas beginner hoor ;) Wil wel voor je pendelen hoor ;) Als je je geboortedatum mailt ga ik me morgen weer opstarten, na de koffie :D

9. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Zoooo de visite eindelijk weg... Duik zo ook lekker mn bedje in dus ga morgen echt alle berichtjes lezen en beantwoorden...

Mn geboortedatum doe ik je ff sturen via pb oke ;)

Succes morgen na de koffie :p

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Is goed ! Slaap lekker en tot morgen ! X

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dikke knuffel terug!!!!!!!!!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee meis,

Goed dat het nu doorgezet is, je cyclus was dus nu 28 dagen, ook dat is mooi eigenlijk! Die baarmoederfoto.. ik moest bellen als ik was gaan menstrueren, want ze moeten die foto maken op dag 8/9/10. Denk dat ze bij jou dan nog 1 ronde wachten daarmee. Of je moet ze vandaag even bellen en vragen of het al deze ronde mag ;)

Wanneer is de vervolgafspraak ook alweer dan ?

X

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hallooooo lieve meisjes....

Hier ben ik ook weer... Pff wat een dag gister aldoor bezoek en vervolgens geen tijd om hier alle uitgebreide berichten te lezen ( slecht he ;) )

Maare... Slunae, ik krijg het niet voor elkaar om mn tempkaartje onderin te krijgen... hou m nu wel netjes bij via ff ideaal via iphone thanks naat!! Maar miss leuk als ik hem ook in mn handtekening kan krijgen..

Naat wat jammer dat je ongi door gezet heeft :( had zo gehoopt op een goede ronde..
    Wel fijn dat ze nu de onderzoeken ingezet hebben zodat je straks ook meer weet en mogelijk hulp kan gaan krijgen voor nog een mooi kindje...

@ Coco, inderdaad mannen hebben zo hun eigen manier van verwerken. In dit geval vind ik het wel jammer dat ik het met eigenlijk niemand kan bespreken behalve mn moeder omdat verder niemand weet dat we bezig zijn en dus ook niet dat ik een miskraam gehad heb.
    Daarom ben ik onwijs blij met dit forum dat hier wel lekker gekletst kan worden en alles tot in de details mede gedeeld mag worden :p ;)

Hier is mn eisprong weer aan het spoken, eerst wat donkerder testjes nu worden ze weer wat lichter, straks nog maar een keer proberen als mn urine nog meer geconcentreerd is. Hoop dat ie niet al te lang op zich laat wachten want wil geen mega lange cyclus... Maarja, ik heb daarover niks te willen geloof ik...

Vanmorgen 3 uurtjes op de afdeling gewerkt, ging redelijk maar merkte wel dat het even weer genoeg was ben nu lekker weer thuis...
    Nu 4 daagjes vrij, ook best fijn :D

Slunae hoe is het verder merk jij al wat? Hoeveel dagen moet je nog? Sorry en ff de kluts kwijd wat betreft jou cyclus..

En coco, misschien een rare vraag, en heb ook niet alles wat jou betreft meegrekegen volgens mij... Maar die chromosoomafwijking en datgene waar je nu op wacht in limburg is dat te vergelijken met wat ze in babyboom gedaan hebben bij dat stel dat in brussel was geweest en dat ze eicellen en zaadjes die bevrucht waren eerst onderzocht hebben op afwijkingen en vervolgens terug geplaatst hebben??
    Misschien een rare vraag hoor, maar dan heb ik een beetje een idee wat het in houd...

Liefs!!

14. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee dames,

Zo nu en dan spiek ik nog wel eens even met jullie mee, maar ik moet zeggen dat ik lang niet alles meer volg en alles bijlezen is ook geen doen..Wat kletsen jullie veel zeg;)!

Naat en Slunae, begrijp ik het goed dat jullie nu in de medische molen zitten? Allemaal onderzoeken in het zoekenhuis?

Coco, is het bij jou toch nog misgegaan? Dat is in ieder geval wat ik begrijp..Ook jij bent bezig met onderzoeken??

Mamaloes, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Voel je je een beetje goed?

Liefs Sanne

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Uhmm was het wel gelukt om de homepage aan te maken via 'sharing' en 'get code' ?

Wat lukt er precies niet met handtekening maken ?

Anders kan je de link even sturen van je kaartje naar mij misschien, en kan ik een url maken voor in je handtekening, misschien dat dat dan wel werkt?

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    En Essieee, mijn banner is zeker een onduidelijke banner ? haha.
    Ik had donderdag denk ik mijn eisprong, dus ik ben nu 7 DPO.

Maar ik heb al 3 dagen krampen en steken en gedoe. Ontzettend pijnlijke borsten ook, zelfs als ik ze niet aanraak dus. En verder lichte pijn in mijn onderrug, en nog altijd wel zere liezen... Heb ook meer afscheiding dan normaal deze keer, dat is wel opvallend.

Heel fijn dat je even op de afdeling gewerkt hebt, en nog fijner dat je nu 4 dagen vrij bent ! Ben benieuwd wat je ovulatietestjes gaan doen, fotootje maken ervan ?

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Sanne,

Leuk dat je er weer even bent! Dat is een tijd geleden !! Hoe gaat het nu met je ? Is het huis-gebeuren inmiddels al opgelost ? ? En hoever ben je qua verwerking ?

Naat en ik zitten idd in de medische molen nu, want nog steeds niet raak :( Ik heb na alle onderzoeken met Gyn nu afgesproken eerst nog 6 maanden zelf te proberen, en Naat zit nu midden in alle onderzoeken!

Liefs Slunae

18. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee Slunae,

Ja ik dacht: ik zal weer eens even op het forum kijken :)! Met mij gaat het wel goed... Het is de juiste beslissing geweest op uit elkaar te gaan en ik heb er ook vrede mee, maar toch is het wel moeilijk, omdat je toekomstbeeld helemaal weg is. Je moet voor je gevoel weer helemaal opnieuw beginnen zeg maar...
    Huis staat te koop, maar dat schiet verder nog niet echt op! Ik woon er dan nu wel en hij betaald mee aan de hypotheek. Dus hopelijk wordt het huis wel snel verkocht, want dan ben je ook echt van elkaar af!

Echt balen dat het bij jullie beide nog niet is gelukt :(... Er zijn bij jou geen afwijkingen geconstateerd? Dat je het daarom nog zes maanden zelf gaat/moet proberen?

Liefs

19. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Heb je een pb gestuurd...
    Ik zal straks nog eens een ovutestje doen en dan kijken of het lukt hier een foto van te maken...

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Essieee klik rechtsboven op 'sharing' en dan op 'get code' zoals ik voorheen had uitgelegd. Dan krijg je een scherm waar je je homepage kan maken.

Dan zoek je naar dit stukje zoals foto 1, en vink je daar aan: "publish chart labels"..

Deel Deze Pagina