Hoi meiden! Ik lees jullie later ff bij, maar moet het ff kwijt. Ben vaiddag gebeld door Maastricht en 1 augustus hebben we de intake. Ik ben benieuwd!!!! Xxx
Ja voor de klus mogelijkheden is dat beter ja... Had vanmiddag ook weer een paar keer enorme steekjes in mn onderbuik, hij zal wel flink aan het rijpen zijn
Ja en voor mijn gevoel ook niet zo extreem laat zoals vorige ronde,.. Als ik uitga van de eerste dag van miskraam loop ik nu netjes op schema dacht ik zo.. En hopelijk komt ie nie weer op dag 20 of 21...
Wat ik nu weer meemaak is ook niet normaal.... ik had nog een pak mix voor brownies, had net gegeten, maar buikie rammelt eigenlijk nog en die roept dan vooral : CHOCOLA! Dus ik snel mixen en beslag maken.. *hup* in de oven... 40 minuten alle geduld opbrengen om straks zo'n heerlijke brownie te proeven.. hoor ik eindelijk het belletje van het ovenklokje.. dus ik zowat met water in mijn mond naar de oven rennen.. oven open.. zie ik dat er in de bakvorm nog steeds dat beslag zit Wat blijkt: Ik heb in plaats van de stekker van de oven, de stekker van de magnetron erin gedaan, en de oven had dus geen stroom :x Nu weer 40 minuten wachten!! Grrrrrrr! Jullie ook brownie zo ?
Pfff...hahahaha, wat een lekkere klunzenactie! Je lijkt mij wel. Ik hoop op weer twee nieuwe zwangerschapsverschijnselen: zeer typisch gedrag en een vreetkick! Ik schrijf in voor een brownie! Jammie!!!
Sterker nog ik heb er NU heel veel zin in Slunae! Is ie inmiddels klaar of is ie al op!?? :d Dit is HET moment van zin in zoet!! Ik heb de hele dag al zo'n hoofdpijn ben echt stuk en dat zeurt zo!.... Verder niets nieuws. Kus
Ik kon ff niks zeggen.. had m'n mond vol Ze zijn wel een beetje slap geworden Was vergeten of ik er nou al water bij gedaan had of niet.. wel dus. Dus 2x zoveel water.. oops Sterkte met je hoofdpijn! X
Haha ja baalde er behoorlijk van <zucht> Verstrooidheid he ? En vreetkick idd.. had ik gisterenavond ook al, in de avond 6 boterhammen zitten eten, terwijl ik er normaal maar 2-3 per dag eet. Maar goed, 2 rondes geleden had ik ineens zin in sambal.. en toen was het niet raak.. of misschien raakt mijn eitje soms wel bevrucht en gaat dat steeds niet goed.. dat idee krijg ik soms wel.. door dat ene gloeiende gevoel. Dat heb ik niet elke ronde gehad.. deze ronde weer wel!! Hoe gaatie met je ? Ben je lekker aan het relaxen nu ? x
Dat gloeiende gevoel kwam inderdaad een paar keer he? Wie weet... Hier gaat ie wel oke, ik heb op m'n kop gekregen van de fysio; mag 's avonds geen afspraken meer maken, alleen bij uitzondering en thuis veel plat. Dus heb braaf m'n afspraak afgezegd en lig nu afwisselend op de bank en in m'n bedje en af en toe even achter de computer. Leuk is anders, maar ik had het strenge woordje wel even nodig! Ik had al zoveel activiteiten van m'n programma gehaald, en wilde heel graag m'n sociale leven door blijven leven..maar dat kan gewoon even niet! Tenminste..op een veel lager pitje. Poeh, heb nu echt enorme trek in brownies zeg, hahaha!
En toen was ik ineens weg gisteren, werd gebeld en toen was het ineens 2 uur verder.. Maar goed dat je fysio dat gezegd heeft! Eigenwijsje ben je ook.. Gewoon lekker rust nemen. Dan ga je maar wat vaker lekker liggen en op het forum kletsen Is ook een vorm van socializen Haha ja brownies zijn heerlijk he. Moet het binnenkort maar even opnieuw doen want deze waren best slapjes... X