Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    :
    :D Hahahaha gekke Slunae! Nou ik weet het ook niet maar mijn menstruatiekalender zegt, afgaand op wat ik schreef van dat roze lichte verlies dat 4-2 de eerste dag is en niet 3-2.....:( Dus ja ik heb dat maar aangehouden voor nu. Dan is NOD nog wel steeds 2 maart voor mij hoor!......

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik snap dat je bang bent dat je het niet meer gaat trekken.. Jij was (net als ik) ook een paar keer op het 'verkeerde' moment gaan klussen toen je nog geen ovu-testjes gebruikte toch ? Ik denk ook achteraf steeds van : Ik heb die maanden hoop gehad, terwijl er niet eens kans was.. en je doet jezelf alleen maar pijn als je zoveel hoopt, en je menstruatie weer daar is.. We moeten onszelf proberen aan te leren dat we een neutrale instelling hebben denk ik.. maar ja, hoe moet je dat voor elkaar krijgen ? Je kan maar één ding doen als je menstruatie daar weer is, en dat is accepteren.. dat is het beroerde ervan.. en die twee weken ernaar toe.. ik weet nog steeds niet hoe ik daar rust in kan creëren.. of dat ik het voor elkaar kan krijgen dat als ik ongi word, dat ik dan niet denk: "maar ik heb het zo gehoopt, wat een tegenvaller!" maar dat je zoiets gaat denken (en ook menen) als: "het was de tijd er nog niet voor en misschien is dat juist wel goed want: (en dan verzin je een positief iets). Ik heb voor mezelf nu wel een positief iets ontdekt als ik zometeen ongi word, en dat is dat mijn luteale fase dan geen 6 dagen maar het goede aantal dagen is.. misschien kan jij ook zoiets verzinnen voor jezelf, waardoor het toch een soort positief is,... ik weet niet of dat werkt voor je, maar ik probeer wel met je mee te denken.. Dikke knuffel

3. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Want testen is toch 1 dag NA nod!? Bij mij in elk geval wel dan....!

4. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0

tsja, gewoon een standaard uitslag.... hihi..helemaal hopeloos die test! Maar ach, het heeft ons allen wel weer 5 minuten bezig gehouden..pfff....

Ik merk nu ook dat ik steken van onderen krijg, echt van binnen zeg maar. en aan de rechterkant trekt er een steek naar mijn lies door. Links zit er ook steeds wat te zeuren, maar dan echt in m'n onderbuik.

Ik ga nu echt even afleiding zoeken, dochter wordt weer wakker. Ik kom vanmiddag/vanavond weer checken hoe het met iedereen is!

5. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lief van je! Dank je! :) Ja ik hou mezelf ook altijd voor dat het dan nog niet het moment is (en dus al 10 x heb gedacht :() en ik geloof dat ook echt dus ik weet het ook dat het zal komen als het moment goed is. En ik hoop natuurlijk nu ook maar ik weet inmiddels wel dat je de natuur niets kunt afdwingen en alleen maar kunt afwachten. Probleem na al zo'n tijd proberen is dat je de moed verliest. Een vriendin van mij had dat ook en ik snapte dat toen minder goed maar nu juist wel! :) Het is lastig om positief te blijven. Vooral deze dagen zijn lastig, het lastigst omdat je nu zo heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en twijfel. Als ik ongesteld word, is dat snel weer over en ga ik er weer voor zeg maar, je moet ook wel...!

Mijn borsten voelen gespannen trouwens en gevoelig, dat wel......en jij Slunae!?? Nog niets doorgezet dus? Zou wel fijn zijn mocht je toch je NOD hebben vandaag dat je inderdaad een luteale fase hebt die normaal is, voor een volgende poging...

Maar we willen graag vandaag of morgen goed nieuws toch!????!!!!! ;)

X

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Huh ik snap het ineens niet meer. Mijn NOD is donderdag en dat is 3 maart maar bij mijn banner staat nog 2 dagen tot testen... nu snap ik het allemaal even niet meer. Ik moet nu even nadenken volgens mij :cool: ben zo terug!

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    :D Ik snap het en ik zou er ook graag vanuit gaan dat het die dag was. Maar dan zou ik morgen ongesteld moeten worden toch? :(

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik ben hem ook kwijt!!!!!!! :D Gaat lekker zo. :$

Hopen dat het de zwangerschapshormonen zijn hahahahahaha

Ik ga ook nog even denken!

9. Coco27

Coco27 Actief lid

20 feb 2011
    469
    0
    0
    Ik heb de test net ook gedaan en krijg precies dezelfde uitslag als Slunae ;) haha! Nou ik wacht rustig af! Heb wel enorme koppijn en nu beginnenm borsten ook lichtelijk pijn te doen. Zucht zucht zucht!!!!
    Nou meiden jullie zijn eerder overtijd dan mij.. Ik ben echt Zooooo benieuwd!!!! :)

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja spannend Coco!

Ik weet het zelf ook niet meer of mijn NOD nu 1 of 2 maart is.....:( Ik zie het wel die ene dag is niet meer echt bepalend. Heb nu gezeur in mijn eierstokstreek!......

Liefs

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dit vond ik op een site met informatie over geboorteregeling op natuurlijke manier:

"Sommige vrouwen hebben al vóór het begin van de eigenlijke menstruatie al wat bloedverlies (spotting). Deze dagen horen nog bij de vorige cyclus. "

Maw ik ga uit van de 4e februari dan maar en mijn banner klopt nu! LIefs!!!

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja laten we dat hopen ;) hihi ;)

Jij had dus roze verlies op 3 februari. Ik werd ongi op 3 februari. Maar ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, en jij hebt ingevuld een cyclus van 27 dagen toch ?

13. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ow wacht, ik snap nu in ieder geval waarom er bij staat dat ik over 2 dagen mag testen, want die dag erna (vanaf nu dag 3) is de NOD en dan begint dus als je ongi wordt een nieuwe cyclus. Maar dat is wel raar want normaal test je pas op de dag dat je niet ongesteld bent geworden... hmmmz :(

14. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nee dan zou het woensdag zijn.. je hebt toch 27 dagen cyclus.. dus dan zou je NOD 1 dagen eerder zijn dan de cyclus waar ik vanuit ga met 28 :p

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Maar dan klopt je banner toch nog steeds niet ?

16. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Jawel, heb n cyclus v 27 dagen en dan is nod 2 maart. Kan ik toch 3 maart testen? Of gaat men ervan uit dat je 2-3 dan al mag testen? Ik dacht een dag na nod!? Zo niet dan moet ik misschien de luteale fase aanpassen of zo????.......

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Woensdag moet ik t worden dus...

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Als dag 1 van je cyclus begint op 3 feb, dan is jouw NOD 2 maart.

Als dag 1 van je cyclus begint op 4 feb, dan is jouw NOD 3 maart.

(want mijn NOD is op 3 feb 28 dagen > 3 maart. en jij hebt 1 dag kortere cyclus)

Bij de banner van dit forum kan je geen luteale fase invullen. Maar als je hebt ingevuld dat je cyclus 27 dagen is, dan moet hij het goed aangeven toch?

Of zit ik nu iets raars te zeggen met mijn berekening ?

Ik denk dat je mag testen op de NOD, op de dag van de uitgebleven menstruatie toch ? Wanneer je hem had verwacht..

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou.. ik heb eigenlijk liever dat je het helemaal niet wordt ;) X

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik kan bij de banner hier wel mijn luteale fase aangeven omdat mijn cyclus afwijkend is meen ik. Gevraagd wordt dan om de luteale fase omdat ik later dan dag 14 ovuleer...

Op de kalender die ik bij houd staat dat 2-3 mijn nod dag is cyclus dag 27 de dag waarop ik telkens ongesteld word.

Dat klopt toch?

Deel Deze Pagina