Rood Wit Roze

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sanne24, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    hmm.. niets te zien nee.... jammer zeg, ik had toch goede hoop nu. Maargoed, wie weet heeft een test nog een paar dagen nodig, ik blijf hopen!

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Nee ik zie ook niets maar.......
    Toen ik zwanger was, heb ik getest met kruidvat, ultra gevoelige test van z&k en een dipstick van z&k.. Op de kruidvat en ultra gevoelige test was duidelijk een streepje zichtbaar, op de dipstick daarin tegen moest ik heel goed kijken. Denk dat die dus echt veel meer hcg nodig hebben..
    Zou toch is inkopen doen bij de kruidvat, zie dat je nu 10dpo bent? Er is dus nog hoop!

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hummm ik zit al 12 DPO, maar mijn FF zet mijn eisprong elke keer op een andere dag.. de ene zegt hij : JA dag 12.. dan weer:JA dag 18, en nu wéér een andere dag :( Ik snap er niets van!

Ik heb 2 kruidvattestjes liggen nog maar die had vriend voor mij gekocht en die mocht ik pas gebruiken als ik echt op NOD ben of erover hihi :) Hij had ook gemerkt dat ik 'verslaafd' was aan testjes, dus goedkope dipsticks mochten wel eerder :D

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kan je ook PMS hebben en de hele dag boos en verdrietig en maf doen als je net zwanger bent ?

5. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Haha oké dat is lief van vriend :) maar denk echt dat je beter eerst met kruidvat kan testen als met de dipstick.. Wil je resultaat zien natuurlijk :p heb nu zelf ondervonden wat het voor verschil maakt..

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Slunae, wacht gewoon maar even af tot NOD. Gissen erover heeft nu denk ik nog geen zin en het is inderdaad zo zonde om met al die testen bezig te zijn al! Wel een goede van vriend! :) Ook voor je eigen gemoedsrust kun je beter niet al te vroeg testen, tenzij je echt enorm zwangerschapsklachten hebt!! Het blijft elke keer weer spannend maar ik heb mezelf echt afgeleerd te testen tot 1 dag van te voren dan, dan mag het wel als ik het al wil maar ik ben elke keer al weer te vroeg met roze verlies! :( Dus dan heeft testen geen zin.

Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! Wacht nog even paar dagen tot je op NOD bent of erna! Of 1 dag ervoor.....!? Succes wijffie!
    x

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dit zijn mijn PMS klachten! Niet zwanger! Maar ja, hormonen zijn hormonen he!? Daar heb je beide keren (ongesteld of zwanger) last van! :D

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Trouwens Essieee, goed te weten dat je de dipstick minder kunt aflezen! Zal ook weer s testen halen bij KV!

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Mamaloes,
    Oke dus geen peil op te trekken bij jou :D! Benieuwd ben ik hoor wat het wordt! Als er bij ons een jongen komt ooit moet ik HEEL VEEL kleren weg gaan doen die ik nu nog bewaard heb...pffff.. dat herken jij wel he!? ;) Hoe reageert je dochtertje op je buik? Heeft zij al iets gezegd of het een jongen of meisje is? Vaak hebben kinderen dat allang door! Moet je voor de gein eens vragen aan haar, of heb je dat al gedaan? XXX

10. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ja ik ben ook wel blij nu ik dit weet. Vergeleken met een dipstick is een kruidvat test misschien wat duurder, maar wel duidelijker. Ik zag echt goed verschil tussen die 2...
    Als er dan testdrang is, kun je beter met kv testen ;)

Hoe gaat het nu met jou?

11. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hier trouwens nog een foto van mn ovutest van gisteren, ben nu urine aan t sparen om er zo nog 1 te doen ;)

12. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    En mn testrijtje tot nu toe...

13. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Deze is van net :)

14. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dit is het eind resultaat

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Goed! Ik heb weer vertrouwen in de toekomst door eea in persoonlijke sfeer maar dat vertel ik nog wel in een pb zsm! :D

Verder alles wel oké....! Niet veel nieuws op lichamelijk vlak ;) maar das ook prima!!!

Met jou?

16. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Oe dat klinkt positief :D ben benieuwd.... ;)
    Maar fijn om wat voor rede ook dat je je fijn voelt en vertrouwen hebt, dat is heel belangrijk!!

En hier.. ja eisprong zit eraan te komen blijkbaar :) blij mee zit nu op dag 16 dus beter als vorige maand 21...
    Klussen wordt vanavond helaas niet wat, vriend is er niet. Maargoed heb ook nog kans als we morgenavond klussen want ei springt 24 - 48u na positieve test toch? Dan is morgen nog een mogelijkheid en gister eind van de middag hebben we ook nog geklust :D dus hoop op een goede kans...
    Verder met t pootje nog wat minder vanmiddag bij de fysio geweest en die heeft m aardig mishandeld :x vervolgens was ie wel zo lief om m in te tapen met mooi oranje tape ;)

Verder is het erg gezellig hier met mn 2 jonge poesjes en de hond die er elke keer vrolijk achteraan rent :) maakt me blij als ik die beestjes zo leuk samen zie van zulke positieve dingen, vergeet ik het nare een beetje van afgelopen 2 weken....

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ikke = ook benieuwd! Vertrouwen in toekomst is altijd fijn om te horen!! ;)

Ga nu slapen meiden... zware avond (PMS enzo) gehad maar ik lees morgen weer bij en dan reageer ik ook weer !!

Essieee erg mooi je knaller!! Zet em op! Tot morgen X

18. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dames de eisprong kan binnen 12 uur zijn na het maximum van de piek. Een LH piek is ook al dat hij even donker is als de C streep, maar na het maximum (dus echt de knaller) kan hij ook al eerder springen. Heb dat zelf ook gehad en dat klopte precies met de echo die de Gyn had gemaakt.

Heb je afgelopen dagen goed geklust Essieee ?

19. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Oh oké gelukkig had ik vanmorgen echt een knaller dus ga proberen manlief vanavond tussen de lakens te krijgen ;) aangezien hij deze ronde niet gericht wil klussen ivm die miskraam kan ik het dus niet zo opvallend doen, dan m'n charmes maar in de strijd gooien hihi..
    Hebben het sowieso maandagavond voor t laatst gedaan dus vanavond zou perfect zijn! Ik hoop t zo!

Hoe is het met jou? Al klachtjes?
    En je voetje?

20. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hai meis!

Wat een avontuur bevind je je in, om te doen alsof je van niets weet en hem te verleiden hihi. Spannend! Hoop dat het gaat lukken vanavond maar komt vast wel goed :D

Hier gaat het redelijk.. moest een en ander regelen vandaag nog voor het huis van m'n buurman die volgende week opgeleverd wordt. Wilde eigenlijk helpen met laminaat eruit halen en schoonmaken enzo, maar ik heb me beheerst ivm met mijn voet, gelukkig! Ik sta nu wel te boren in mijn eigen schutting, maar dat kan m'n voet wel aan geloof ik.

Verder zere (.)(.) en weinig eetlust..geen menstruatiekrampen op het moment, wel zere liezen. Denk dat het weer niet raak is, er voelt ook niets meer anders. Dat gloeiende gevoel is weggegaan sinds ik die enorme steken heb gehad afgelopen week. Mijn temperatuur is ook al aan het dalen.

Voetje gaat verder redelijk..

En jouw voetje? En heb je al ovulatiepijn?

X

Deel Deze Pagina