Ja vind t ook niet leuk hoor dat ik niet eerlijk ben tegenover mn vriend, maar de wens is zo groot dat een ronde overslaan niet goed voelt... En ik denk maar zo als die gyn zegt dat veel vrouwen niet eens doorhebben dat ze zwanger zijn as ze een miskraam krijgen en die gaan toch ook gewoon de ronde door.. Maar ik hoop dat het me gaat lukken vanavond, dan heb ik deze ronde toch kans Wat goed dat je je heb kunnen beheersen met helpen van het laminaat eruit halen! Dat zijn niet echt bevordelijke bewegingen voor t voetje, tenzij je erbij was gaan zitten maar dan is het ook lastig he... Jammer dat je geen goed gevoel hebt over deze ronde... Zolang je temp maar 0,3 hoger blijft als voor de eisprong kan het goed gaan toch? Mijn temp is nog niet gestegen dus ei is vannacht niet gesprongen, hoop dat ie dat aankomende nacht doet als er vanavond nieuwe zaadjes bij mogen komen Vind t echt spannend voor je! Hier gaat t verder redelijk goed.. Vanmorgen bij mn moeder geweest mn nichtje weer gezien helemaal leuk! Zometeen met de poesjes naar de dierenarts, krijgen de eerste prikjes... Ben benieuwd hoe dat gaat, 1 is nogal bangig aangelegd volgens mij die rent al weg als je dr op wil pakken...
Ja klopt helemaal wat je zegt.. veel vrouwen merken er niets van en gaan gewoon door.. sta daar ook achter Dus snap ook wel dat je het even zo doet... want op het moment dat hij 'nee' zegt kan je verder helemaal niets meer, dus hopen dat hij niks doorheeft Leuk dat je bij je nichtje en je moeder was! En spannend dat de poesjes hun eerste prikje krijgen hihi. Straks hoor je ze grommen Of misschien zitten ze gewoon wel netjes stil.. ti's toch zo voorbij Komt vast wel goed!
Dat waren mijn PMS klachten inderdaad, en die heb ik nu al 19 weken lang iedere dag!!!!!!!! Zijn dus van PMS naadloos in zwangerschapsklachten overgegaan, ik lijk wel manisch depressief zo boos, verdrietig en maf als ik doe, hahaha!
Och jee... Als ik da ook ga krijgen kan ik maar beter 9 maanden op een hutje op de hei zitten, want in mijn omgeving wilt niemand me nu nog spreken deze dagen Ik ken mezelf even niet meer. Op dit moment trouwens brandende pijn in m'n onderbuik.. soort heftige spierpijn. Ik wacht het wel rustig af.. Ben op 13 DPO, dus zou vandaag ook wel bruinverlies kunnen krijgen om morgen over te gaan op menstruatie. Wel fijn dat het zonnetje schijnt vandaag.. heb je al vakantie of nog niet ?
nee, heb nog geen vakantie. Over een weekje! Kijk er erg naar uit!! Hmm.. ik hoop dat je bruinverlies en menstruatie lekker uitblijven! En ach, ik ben ook echt niet te genieten, maar daar heeft de omgeving maar mee te dealen hoor. Als zwangere ben je aan een heel goed doel bezig, dus ze slikken het maar even (jammer alleen dat het voor jezelf ook echt niet leuk is...)
Slunae, ik hoopte wat van je te lezen, hoe gaat het met je?? Nog niets qua menstruatie te ontdekken??
Oke fijn!! En groot gelijk dat je omgeving daarmee moet dealen.. lijkt me wel lastig als je er zo gevoelig voor bent.. je bent eigenlijk de hele zwangerschap dan niet 'jezelf'. . . Sterkte ermee! Update: Ik had dit bericht dus al getypt idd.....maar nog niet op versturen geklikt Zo heb k volgens mij hele gesprekken met jullie, waarvan jullie niet eens iets afweten Ik ben in de war, want mijn LF is altijd 13 dagen en donderdag 7 juli meende ik mijn eisprong gehad te hebben. FF was het daar eerst mee eens, maar die hobbelt nu heen en weer tussen 6 dagen... Dus ik moet er maar even vanuit gaan dat ik morgen of overmorgen kan menstrueren.. maar als mijn eisprong was op 7 juli, dan ben ik vandaag aan de beurt. Tekenen die wijzen op menstruatie: -Mijn (.)(.) zijn nu zachter en minder pijnlijk.. - Hoofdpijn - Sinds ik PMS heb, heb ik ook steeds 1 pukkel op hoofd, die heb ik nu ook. (volgens mij hebben jullie mij aangestoken ) Heb geen menstruatiepijn en ook nog geen bruin/roze-verlies. Wel een negatieve Kv2v5 test. Had vriend gisteren meegenomen die ik alvast mocht doen...Heb er geen foto van gemaakt. Nou dat was het zo'n beetje....X
Oh oké.. Zal dr vanavond nog eens 1 doen.. Gisteravond wel kunnen klussen vriend had me alleen wel door, maar gelukkig werkte hij mee.. Ik kan gewoon niet liegen tegen hem.. Hoe is het met jou? Gister goed afgelopen? En zolang er geen bloed is, kan het hè!! Temp was vanmorgen trouwens nog steeds laag..
Hihihi was dr al bang voor.... hoe reageerde hij er verder op ? Snapte hij je wel ? Zolang er geen bloed is kan het nog idd.. maar denk dat het niet raak is.. maar goed .. afwachten idd.. je hebt gelijk Goed dat je temp nog laag was.. als hij morgen omhoog gaat is hij 'als het goed is' gesprongen... blijft toch altijd een beetje onzeker dat tempen..... dat is mijn ervaring nu.... ben ik nu 1 dag overtijd ? Of moet mijn nod nog komen.. ik heb geen idee...
Hoe het met mij gaat staat trouwens ook hierboven, had naar mamaloes getypt maar dan weet jij het ook meteen
Wat zijn jullie stil.... Ik weet zeker dat ik ga menstrueren hoor .. ben ineens heel down en heb hele scherpe krampen in mijn buikje en onderrug doet mega pijn Had net ook al wit slijmverlies dus denk dat er vanavond wel bruin of roze komt en anders morgen.. kan gewoon niet anders.. anders had die test vandaag ook wel positief geweest. Wou dat ik zo'n zaadcel zelf in een eicel kon injecteren want dit gaat nergens over elke keer Ik ga op de bank liggen en doe vandaag verder niets meer, kom later misschien nog lezen en anders morgen ! Liefs!
Balen Sluanae.. dat je denkt dat je ongi word... En Essie.. wist je vent niet dat je nu weer zwanger wilde worden? Wij hebben maandag geklust... Met alles erop en er aan zeg maar En nu voel ik ook allemaal krampjes.. Maar van 1x nu al gelijk zwanger, zou wonderbaarlijk zijn! Ik wil het gewoon zo graag, en dan voel ik ineens van alles... :S pppffffffffffff xxxx
Hee!! Haha jawel we willen samen graag zwanger worden hoor Maar omdat ik afgelopen ronde een miskraam heb gehad en mn vriend mee was naar de gyneacoloog toen ik de echo kreeg had ze gezegd het is beter om een ronde over te slaan omdat de volgende ronde zwanger raken de kans zou vergroten op een miskraam. Ik was het daar niet mee eens en wilde deze ronde gewoon doorgaan. Maar manlief is dan weer zo goed gelovig en zegt als een dokter dat zegt, dan zal het zo zijn... pff... Dus we hadden afgesproken geen ovulatietestjes te gebruiken en gewoon klussen wanneer we zin hebben en dan zien wat eind deze maand brengt... Maar... ik kon de ovutestjes niet laten liggen, ik had mn eitjes gezien op de echo en wilde gewoon weten wanneer ie gaat springen! Dus heb toch testjes gedaan, zonder dat hij het wist zeg maar... Maar omdat ik gister opeens spontaan wou klussen en we het maandag en zaterdag ook al gedaan hebben ( heel toevallig he om de dag ) is hij niet achterlijk zeg maar... Dus hij had me door gisteravond.. gelukkig werkte ie wel mee en hebben we wel geklust, dus ik hoop nu dat ie gaat springen... Frustrerend is dat he, zoveel voelen en gewoon niet weten of het goed gaat... Wel spannend hoor, wanneer is je eisprong geweest? Of moet die nog komen?/
Even een hele dikke knuffel voor jou!! Ik hoop zo dat je ongesteldheid uitblijft, maar helaas ken jij je lichaam het beste en vaak voel je het idd wel aan... Ik blijf voor je duimen want zolang er geen bloed is...... Is er hoop!!! Doe maar lekker rustig aan, ik pb je later even terug oke... Liefs!!