Goedemiddag meiden, Mijn gevoel klopte precies, gisterenavond bruinverlies, en vanmorgen menstruatie. Tot nu tot zonder krampen en pijn gelukkig. Mijn cyclus was nu dus wat korter, maar dat klopt wel met mijn vroegere eisprong. Weer een nieuwe ronde.... zal het ooit gaan lukken ? Ben er onzeker over, ondanks mijn goede onderzoeken.. er moet toch een reden zijn waarom het nog nooit eens raak is geweest, niet alleen deze keer, maar ook al jaren hiervoor...maar ja. Vanmiddag ga ik weer naar fysio, en met hem bespreken of ik een foto moet laten maken! Hoe gaat het met jullie ? Essieee bedankt voor je knuffel, deed me goed! Heb je je eisprong al gevoeld ? Naat76 alweer bijna vruchtbare dagen aangebroken.. ben je al begonnen met testjes ? Temp je nu ook al trouwens ? ... Zie jouw grafiek nergens.. Coco27 wanneer ging jij ook alweer naar Maastricht ? Mamaloes kan jij nog even wat babydust in ons groepje strooien ? -x-
Slunae wat balen zeg!! Ik had echt een goed gevoel voor je voor deze maand!! Dikke knuffel voor jou! Hoop echt dat het snel wel gebeurd voor jou! Mijn eisprong gevoeld? geen idee.. Heb wel een zeurderig gevoel in mn onderbuik, gisteravond dacht ik heb gevoeld te hebben maar temp was nog steeds 36.5.. Vandaag ook niet echt extreem iets gevoeld maar dat doe ik geloof ik nooit.. Wel zere liezen, dus we wachten het af... Meis, geef de moed niet op!
Dankje lief van je! Jouw temp houdt het superspannend zeg.. en vind hem erg mooi zo constant dezelfde temperatuur! Misschien morgen wel ineens een stijging Denk het wel! Ik duim weer voor je deze ronde, en Mamaloes heeft nog babydust gestrooid dus maak daar gebruik van he hihi Heb je nog kunnen klussen na eergisteren ?
Ja balen he.. maar tis nie anders. Heb wel afleiding gehad vandaag.. had fysio.. heb moeten lachen om em.. hij is best een schattige Thnx voor de babydust
Hallo schatjes! Sorry was druk met werk dus weinig tijd om te reageren! Allereerst, slunae lieverd wat jammer! Ik begrijp je frustratie teleurstelling en gevoelens helemaal! Pb me als je wil of als je ff wil klagen janken etc! Of hier natuurlijk! Ik ga deze maand weer niet ovu testen: echt geen zin in en ook tempen niet. Ik geef het lot de kans en ik denk sowieso niet dat t nu ineens wel raak is dus ben vrij nuchter eronder. Essieee gek mens niets zeggen heeft hij zo door! Maar lief dat ie toch meewerkt en niet roept; nee ik doe t niet want t mag niet! (lekker sluw v jou want dan heb jij hem al opge..... En dan heeft ie wel zin en zegt ie ook geen nee meer haha !) Hier alles ok. Meer zin in sec dus ei komt er vast aan. Liefs en sterkte ook voor Coco. Ik dacht dat jij eerst naar zh moest gaan voor dat je zwanger mag raken?!?! Dan kan je nu toch niet weer zo proberen? Of mis ik iets?!? Kus
Ik vind het zo jammer als er dan weer iemand ongesteld wordt! Denk dat we het elkaar allemaal zo erg gunnen en dan vind ik het echt gewoon klote als je weer ongesteld word!! Ja mijn temp blijft hangen op 36.5.. Na woensdag niet meer geklust, ik wou net vriend alleen niet omdat het "te verplicht" is :x maar..... we gaan zo op visite en hij heeft beloofd als we terug zijn nog even te klussen ( wat een beetje mopperen wel nie kan doen he ) Niet zo lief van mij maar wil zoooo graag...
Haha ja dacht hem te slim af te zijn maar hij kent me te goed en toen hij erover begon kon ik niet meer serieus blijven en zei ik dat ik het gevoel had dat mn ei eraan komt.. Gelukkig werkt ie mee... Nu vanavond nog ff en dan hebben we goed ons best gedaan dacht ik zo... Hoop dat jou eitje ook gauw komt en je goed kan klussen... Wij gaan op visite en daarna beebje maken
Hallo lieverds, Wat is het stil hier.. Zijn er nog nieuwtjes? Hier gaat t goed. Temp was hoger vanmorgen dus denk dat ie gesprongen is dus heb maar plaats genomen op t wachtbankje.. Slunae geen buikpijn gehad?
Hier geen nieuws. Ja...meer vruchtbaar slijm dus het komt een dezer dagen zeker. Ook weer iets meer zin in sex! Welterusten allemaal! xxx
Dank je!! Lukt wel! Lekker geen testen, ik denk toch niet dat het deze maand al raak gaat zijn...dus doe even niet al te veel moeite maar gewoon wanneer we zin hebben!...Hoest met jou? x
Ja dat is ook fijn toch als je er niet teveel over na hoeft te denken.. Wanneer moest je ook alweer naar t zkh? Lekker klussen wanneer de zin is en dan hopen dat er een mooi kindje gemaakt word uit pure liefde Hier alles goed. Lekker rustig dagje vandaag. Lekker in m'n joggingspakkie op de bank, filmpje aan en lekker rustig aan doen.. Ik zit op t wachtbankje we hebben aardig geklust dacht ik zo dus het enige wat ik nu kan doen is wachten... Heb je al gauw vakantie? En gaan jullie nog weg?
Hee meis, Hier ben ik weer... je temp is mooi omhoog idd, denk dat je gelijk hebt en dat hij gesprongen is! Ow hoop zo dat het een goede ronde is voor je Ik heb geen buikpijn gehad.. totaal niets.. 1 dag best wat bloed, niet in maandverband of tampon eigenlijk maar gewoon in de wc.. en heb ook geen stolsels gezien etc. Denk dat het vorige maand gewoon HEEL goed schoongemaakt was al ofzo.. want toen kwam er heel erg veel los. Gisteren nog een beetje bloed/bruinverlies en vandaag alleen klein beetje spotting. Het is dus zo goed als voorbij alweer.
Slunae, gaat het wel goed? Je reageert niet meer op mijn Posts en dat ben ik niet v jou gewend?! Ik probeer je nog ff te pb en maar ben druk in huis met allerlei dingen. Daarom ben ik er ook niet veel de laatste tijd!.... Kus
Spannend essieee! Ik heb al vakantie gehad dus niet meer weg. Hopen dat t weer wat beter wordt daarom!!! En inderdaad een pure liefdes baby zou super zijn!!!! Bij jou ook!!! Nou tot lees! Xx