Sorry! Ik zit even niet zo lekker nee, ik had je eigenlijk gisterenochtend een hele lange PB geschreven, maar heb het toen niet meer afgemaakt en niet verstuurd.. En dat ik niet reageer op je posts heb ik helemaal niet bij stil gedaan.. ik lees het wel gewoon , maar had niet de gaten dat ik niet echt meer reageerde.. ik was er ook niet gisteren en vandaag ..Ben nu weer thuis dus ben nu ook weer goed aanwezig hoop ik... X
Geeft helemaal niets hoor maar omdat ik het niets voor je vind ( je reageert wel altijd op mij en nu niet meer even) maakte ik me zorgen of er iets was...? Je hoeft echt niet elke x op mij te reageren hoor! Dat je dat wel begrijpt dat ik dat niet bedoel! Maar gewoon beetje off. klink je! En dat klopt dus wel? Ik ben ook erg druk met m'n dochter dus kan niet zo vaak op t forum als jij en essieee!... Xx
Hihi ja oke, het was mij nog niet opgevallen, was er niet zo mee bezig en ik was ook niet thuis, maar klopt wel wat je zegt dat ik een beetje off ben hoor, neem even dingen niet zo goed in me op op het moment, dus beetje leeg.. maar komt wel weer goed! Ik PB je zo wel eventjes.. X
Wat fijn dat je niet zo last heb gehad en het nu weer zo goed als over is! Heb je dat weer gehad! Ja mijn temp is verhoogd, wanneer zet ff een kruis van eisprong dan? Lees dat je niet echt lekker in je vel zit?! Dikke knuffel daarvoor!
Ja heb het idd weer gehad FF zet een kruis als hij 3 dagen hoog is geweest.. dus als hij morgen nog hoog is, dan zet FF als het goed is een kruis... maar zou nog wel als je de kans ziet even extra klussen... want soms weet FF het ook niet meer zeker, dat blijkt dan pas aan het einde van de cyclus, dus keertje extra zou geen kwaad kunnen Dankje voor je knuffel!! Komt wel weer goed hoor
Ja zou kunnen idd!! Je moet op die site tijd + AM of PM neerzetten.. dus zal daar wel iets mis mee zijn. Kijk er straks wel even naar..
Hello Hello! Allemaal een leuk weekend gehad?? Hier zijn we druk aan het verbouwen. Goede bezigheidstherapie hihi! Ik voel hier trouwens van alles... Denk dat het mn eisprong.. Heb weer steekjes daar beneden en mn bovenbenen voelen erg moe aan.. Pffff word af en toe zo moe van zelf ook! Moet nxt maandag naar Maastricht. We zitten er over te twijfelen om een weekend Maastricht te doen. Dus nu ff op zoek naar een last minute. Slaap lekker allemaal! xxxx
Haii Coco, Mocht je nu al bezig met zwanger worden, of moest je eerst Maastricht afwachten ? Naat76 had dat ook al gevraagd volgens mij maar ik kan even niet zo snel terugvinden of je daar al reactie op gegeven had. Hoe zijn je cyclussen nu ? Zijn die alweer stabiel ? Je hebt geen banner dus geen idee welke cyclusdag je bent....etc. Wel fijn dat je maandag er al heen kan, spannend! Weet je een beetje wat je ervan kan verwachten ? X
Hee meiden, Hoe gaat het met iedereen ? Naat76 wat fijn dat je niet tempt en ook geen ovulatietestjes gebruikt, stiekem ga ik toch vragen: Ben je genoeg aan het klussen ? Hihi. Essieee hoe gaat het nu met jou ? En met je voetje ? Hier is het verder rustig, ik ben rust aan het nemen, en me aan het voorbereiden op de vruchtbare week die aankomend weekend weer begint. Liefs
Slunae, aangezien jij nog wel is wat weet... Vraag ik het jou maar :d ik krijg een stippel kruis op m'n ff... Vanmorgen was t een heel rood kruis en nu kijk ik weer zijn het stippels of streepjes.. Weet jij wat dat betekend?
Hè meis, Hier gaat t wel redelijk maar... Ik verlies vanaf gisteren heeel klein beetje roze slijm.. Gedonder zou toch niet NU al beginnen? Ti's echt minimaal en veel lichter als vorige keer. Wel hebben we zaterdagavond geklust misschien komt t daarvan? Ik wou nog een verplicht nummertje dus ging allemaal niet zo heel makkelijk zeg maar Met m'n voet gaat t redelijk vanmorgen op de afdeling gewerkt tot 13u als ik veel gelopen heb moet ik wel ff gaan zitten.. Hoe is het nu met jou voetje dan? Voel je al verbetering? Heeft hij je nog opnieuw getapt? Hoe is het verder met je? Liefs
Kwam dat stippelkruis toen je je temp van vanmorgen invulde ? Stippenkruis krijg je bij FF als FF niet zeker weet of je eisprong dan geweest is. Is dus eigenlijk een twijfelkruis... Dat is beetje het lastige van FF, want je temp kan de komende tijd ook op en neer gaan zoals bij mij afgelopen maand, en dan wipt FF ook van de ene op de andere dag... kortom: FF kan ook geen 100 % zekerheid geven. FF let daarbij ook op alle dingen die je invult zoals bijvoorbeeld je afscheiding etc.
Hellooo! Hmm lichtroze slijm... Zou best van het klussen kunnen komen, je hebt immers een gevoelige baarmoedermond toch ? Dus als dat even niet zo soepel liep kan er best iets een klein beetje aangetast zijn en dat je daardoor wat roze verlies hebt nu. Heb je verder nergens last van ? Het zou ook een ovulatiebloedinkje kunnen zijn. Dat kan soms gebeuren als alles erg gevoelig is.. even aankijken dus... hoop dat het snel voorbij is.. Wel rustig aan doen met je voetje he.. als je pijn hebt ben je eigenlijk weer een stapje terug.. dus proberen om die pijn voor te zijn... Mijn voetje gaat redelijk.. hij heeft me vrijdag weer getaped inderdaad, en nu aan de voorkant wat losser zodat ik ietsje verder kan strekken. Heb ook oefeningen gekregen die ik moet doen want mijn enkel bleek helemaal instabiel te zijn geworden na zo'n lange tijd. Kwestie van spieren weer sterk maken nu dus, zodat ik ook wat klappen op kan vangen, want als er nu even iets mis gaat, zit ik alweer met pijn. De tape voelt wel heel fijn en veiliger!! Liefs
Hmm oké.. Nee vanmorgen toen ik het invulde (op m'n telefoon) stond er een heel kruis. Net ging ik ff via inet aanmelden omdat ie anders niet automatisch doorgaat naar de nieuwe dag en toen stond er opeens een stippel kruis.. Slijm enzo heb ik bewust niet ingevoerd aangezien m'n Engels slecht is dach ik zal t wel weer verkeerd invullen en om verwarring te voorkomen... Heb wel onwijs zere borsten, ze steken en zijn echt gevoelig.. Buikpijn is nu wel wa minder.. Denk wel dat m'n ei vrijdag geweest is..
Hmm dat is vreemd... en wat als je die temp van vandaag eventjes boven de 37 zet ? Maakt FF er dan weer een donkere kruis van ? Kan best dat het even duurde voordat FF de update berekend had... Weet je nog wanneer je afscheiding van slijmerig naar normaal plakkerig is overgegaan ?